درباره رونیکس درباره رونیکس

رونیکس ، آخرین ابزاری که می خرید

برند رونیکس در سال 1379  با هدف عرضه‌ی محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب در زمینه ابزارآلات صنعتی، بنا شده است. در تحقق ایده‌های ناب، ریشه‌های شکوفایی این خانواده را رقم زده است. رونیکس با تکیه بر ارکان اصلی خود یعنی کیفیت، تنوع، قیمت‌گذاری منصفانه، رفتار سازمانی متمایز و ارائه خدمات پس از فروش فوق العاده، در طی سال‌های فعالیت خود به برندی پیشرو و مورد اعتماد مصرف کنندگان بدل شده، برندی که همه بتوانند از ابزارآلات متنوع و با کیفیت آن بهره ببرند و اذعان داشته باشند که رونیکس تداوم دارد...

تعداد کارمندان 800
سال تاسیس 1379
تعداد نمایندگان خدمات 200
تماس با ما

آشنایی با مدیران

مدیران موفق و مجرب، کلید موفقیت هر برند

آشنایی با مدیران آشنایی با مدیران
تنوع بینظیر، کیفیت بالا، قیمت مناسب
                     loading= تنوع بینظیر، کیفیت بالا، قیمت مناسب
                     loading=

تنوع بینظیر، کیفیت بالا، قیمت مناسب

ما در رونیکس متعهد به ارائه ابزارهایی با "بالاترین کیفیت" هستیم. تیم تحقیق و توسعه رونیکس، تمام مراحل نیازسنجی بازار، تنظیم استانداردهای کیفی و تست محصولات در محیط های واقعی را براساس استانداردهای جهانی انجام می‌دهند تا ابزارآلاتی متنوع و با قیمت مناسب و با کیفیتی درخور صنعتگران ایرانی تولید کنند.

خدمات پس از فروش منحصربه‌فرد

رونیکس با تکیه بر دانش فنی و تجربه‌ی تخصصی در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات پس از فروش ابزارآلات، با هدف خدمت‌رسانی بیشتر به مصرف‌کنندگان، مراکز خدمات پس از فروش متعددی را در سرتاسر کشور راه اندازی کرده است و آمادگی تامین قطعات یدکی و انتقال دانش خود در هر جای کشور را دارد. به لطف شبکه‌ی یکپارچه‌ی خدمات پس از فروش رونیکس، ما در هر قدم همراه شما هستیم.

خدمات پس از فروش منحصربه‌فرد خدمات پس از فروش منحصربه‌فرد

ارزشهای اصلی برند رونیکس

برند رونیکس از ابتدا بر 5 رکن اساسی بنا شده است. این ارکان بنیان موفقیت و شکوفایی رونیکس هستند.

تنوع تنوع
کیفیت کیفیت
قیمت گذاری منصفانه قیمت گذاری منصفانه
خدمات پس از فروش منحصربه‌فرد خدمات پس از فروش منحصربه‌فرد
رفتار سازمانی متمایز رفتار سازمانی متمایز