برای دریافت مجوز عاملیت مجاز رونیکس، بعد از احراز شرایط اولیه، باید فرمهای مورد نیاز را پرکنید. در صورت احساس نیاز و دارا بودن شرایط، از طرف شرکت با شما تماس خواهند گرفت. حضور در دفتر مرکزی و موفقیت در آزمونهای تخصصی و عملی آخرین مرحله دریافت عاملیت مجاز رونیکس است.
دریافت مجوز نمایندگی مجاز در صورت موفقیت در آزمونهای فنی و تخصصی و تأیید مدارک
دعوت به تهران در صورت تأیید درخواست، جهت تست فنی و مصاحبه حضوری
بررسی درخواست توسط واحد عاملیتهای مجاز
تکمیل فرم درخواست اخذ مجوز مراکز نمایندگی و ارسال مدارک لازم
در محدوده شهری شهر تهران امکان استفاده از پیک رایگان در دوره گارانتی و خارج از گارانتی برای مشتریان گرامی تعمیرگاه مرکزی برقرار می باشد، جهت دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمائید.
۳۶ هزار نوع قطعه، پشتوانه بزرگی برای خدمات پس از فروش رونیکس است. برند رونیکس با دارا بودن بزرگترین بانک قطعات ابزار کشور، هیچ نگرانی از بابت تامین قطعات و تعمیر ابزار خود ندارد. این پشتوانه بزرگ با تلاش شبانهروزی همکاران ما در بخش تامین قطعات به دست آمده است.
سالها کار و پیگیری مداوم باعث شده رونیکس سرآمد تامین قطعات ابزار در بازار ایران باشد.
برای ارتباط با کارشناسان ما همین حالا تماس بگیرید !
ساعت کار واحد خدمات پس از فروش رونیکس روزهای شنبه تا چهارشنبه 8.30 لغایت 17.30 روزهای پنجشنبه تا 12.30 می باشد.
بله ، با توجه به طرح ها و محدودیت های متعدد ترافیکی در سطح شهر تهران ، شرکت رونیکس جهت تسریع در ارائه خدمات به مشتریان گرامی در محدوده شهری تهران برای دریافت دستگاه های تعمیری در دوره گارانتی و خارج از گارانتی این امکان را فراهم نموده است (لازم به ذکر است این امکان فقط برای محدوده شهری شهر تهران بوده و شامل سایر شهر های استان تهران نمی گردد) ، برای استفاده از این خدمات رایگان مشتریان گرامی می توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 17:30 با شماره 6497-021 تماس حاصل فرمایند. البته مشتریان گرامی در سطح شهر تهران می توانند در صورت عدم تمایل به استفاده از سرویس پیک ، به صورت حضوری هم به تعمیرگاه مرکزی مراجعه نمایند.
خدمات پس از فروش رونیکس از طریق عاملیت های مجاز خدمات پس از فروش در 31 استان کشور در دسترس می باشد ، لذا مشتریان گرامی می بایست جهت دریافت خدمات مورد نیاز خود به عاملیت های مجاز خدمات پس از فروش در سراسر کشور مراجعه نمایند ، برای کسب اطلاعات نزدیکترین عاملیت مجاز خدمات پس از فروش لطفاً با شماره 6497-021 تماس و یا به قسمت معرفی عاملیت های مجاز خدمات پس از فروش در سایت مراجعه فرمایید.
بله ، خرید قطعات از طریق عاملیت های خدمات پس از فروش و عاملیت های فروش قطعات در سراسر کشور امکان پذیر می باشد ، لذا مشتریان گرامی می توانند جهت دریافت اطلاعات نزدیکترین عاملیت مجاز با شماره 6497-021 تماس و یا به قسمت معرفی عاملیت های مجاز خدمات پس از فروش و عاملیت های مجاز فروش قطعات در سایت مراجعه فرمایند.
.کارت گارانتی در زمان خرید محصول می بایست توسط فروشندگان محترم تکمیل و تحویل مشتری گردد و پس از تکمیل کارت امکان ارائه خدمات در تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی های سراسر کشور وجود دارد
بله ، جهت دریافت مشاوره قبل از خرید مشتریان گرامی می توانند با شماره 6497-021 تماس حاصل فرمایند.
در ابتدا می بایست فرم درخواست توسط شخص متقاضی تکمیل گردد ، چنانچه نیاز به ایجاد یا افزایش نمایندگی خدمات در منطقه مورد درخواست وجود داشته باشد ، مورد به مرحله تحقیقات میدانی انتقال و در صورت تایید متقاضی جهت انجام تست فنی به شرکت دعوت می گردد و در صورت عدم نیازدر زمان فعلی ،اطلاعات متقاضی در بانک اطلاعاتی شرکت برای استفاده در زمان مناسب ذخیره می گردد.
نکته اول: قبل از خرید از مشاوره رایگان شرکت استفاده فرمائید تا دستگاهی متناسب با کاربری به شما معرفی نماییم.
نکته دوم: سلامت فیریکی و سلامت الکرونیکی دستگاه را در فروشگاه بررسی فرمائید.
نکته سوم: از فروشندگان محترم درخواست نمائید تا سریال محصول و تاریخ خرید را در کارت گارانتی درج و نسبت به مهر و امضاء آن اقدام نمایند.
با رعایت این سه نکته می توانید با خیال راحت در زمان نیاز به سرویس ، به تعمیرگاه های مجاز رونیکس جهت دریافت خدمات پس از فروش مراجعه فرمائید.