برگزاری جشن تولد همکاران تیرماهی رونیکس

تولد تیرماهی‌های رونیکس
  • دقیقه 2
  • 289
  • 0

به قلم آیدین طلایی

16 تیر 1403

چهارشنبه 13 تیر ماه 1403؛ طبق روال همه ماه‌ها، جشن تولد همکاران تیرماهی شرکت رونیکس برگزار و از همراهی آنان با شرکت رونیکس تقدیر شد. آقایان محمدرضا رامخو و محسن رامخو، مدیرعامل و قائم مقام شرکت رونیکس، دکتر سعید رمضانی مدیر واحد منابع انسانی رونیکس و دیگر مدیران ارشد سازمان در این مراسم حضور داشتند و از تلاش همکاران تیرماهی برند رونیکس تقدیر کردند.

یکی از غایبان این مراسم، مهندس حمیدرضا رامخو، مدیر زنجیره تامین برند رونیکس بود. حمیدرضا رامخو که خود از متولدین تیر ماه است، به دلیل سفر کاری در خارج از کشور حضور دارد و به همین دلیل نتوانست در این مراسم حضور داشته باشد.

این مراسم که با مراسم‌های معمول تفاوت‌ و جوی دوستانه داشت، با سخنرانی آقایان محمدرضا رامخو، محسن رامخو، سعید رمضانی و دیگر مدیران ارشد سازمان همراه بود. محمدرضا رامخو ضمن تبریک تولد همکاران تیرماهی رونیکس و تقدیر از زحمات آنان، برای هر یک از همکاران آرزوی موفقیت، سلامتی و پیروزی در تمام مراحل زندگی نمود.

پس از سخنرانی مدیران سازمان، دکتر رمضانی با نشان‌دادن تصاویری بر روی صفحه نمایش، به معرفی قدیمی‌ترین و جدیدترین همکاران متولد تیر ماه رونیکس پرداخت.

همان‌طور که قابل حدس بود، قدیمی‌ترین متولد تیر ماه رونیکس، مهندس حمیدرضا رامخو بود؛ از اعضای هیئت مدیره رونیکس که به همراه مرحوم حاج محمدجواد رامخو و محمدرضا و محسن رامخو، سنگ‌بنای برند رونیکس را تاسیس کرده‌اند.

یکی دیگر از نفراتی که سابقه همکاری بیش از 10 سال را با برند رونیکس دارد، آقای مهدی مقدم زرندی کمک انباردار انبار مرکز برند رونیکس هستند که از 28 آبان ماه سال 1392 با برند رونیکس همراه است. جدیدترین همکار متولد تیر ماه رونیکس هم آقای محمدرضا خزائی از پرسنل بخش طراحی بسته‌بندی در واحد ارتباطات و برند بود که کار خود را از دیروز، 12 تیرماه 1403 در رونیکس آغاز کرده است.

مراسم تولد پرسنل تیرماهی رونیکس

در ادامه، با برگزاری مسابقه‌ای این مراسم رنگ‌وبوی صمیمی‌تری به خود گرفت. بر روی صفحه نمایش، عکس‌هایی از کودکی همکاران تیرماهی رونیکس نشان داده شد و همکاران رونیکس می‌بایست حدس می‌زدند که این عکس مربوط به کدام‌یک از همکاران حاضر در مراسم است و به افرادی که عکس را به درستی حدس می‌زدند، جایزه‌ای تقدیم شود.

پس از بریدن کیک و پذیرایی از مهمانان، این مراسم با عکس یادگاری دسته‌جمعی همکاران تیرماهی با محمدرضا رامخو و مدیران ارشد سازمان به پایان رسید.

تولد پرسنل انبار تیرماهی‌ رونیکس

نیروی انسانی متخصص و متعهد بزرگترین سرمایه رونیکس است. تفاوتی ندارد که این افراد در کدام واحد و با چه سمتی مشغول به کار هستند؛ چرا که موفقیت رونیکس مثل زنجیر به حضور و همراهی تک‌تک همکاران شاغل در آن بستگی دارد.

با همین رویکرد، در تاریخ 11 تیر ماه 1403 جشن تولد همکاران تیرماهی واحد انبار رونیکس برگزار شد. این مراسم که با حضور دکتر سعید رمضانی مدیر واحد منابع انسانی رونیکس و جناب آقای شهروز طراحی مدیریت جذب و استخدام رونیکس در انبار شرکت رونیکس برگزار شد، از زحمات شبانه‌روزی و پی‌درپی پرسنل این واحد تقدیر به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.