گرامیداشت روز کارمند؛ روزی خاطره‌انگیز برای کارکنان رونیکس

روز کارمند در شرکت رونیکس
  • دقیقه 2
  • 329
  • 0

به قلم بهار سرلک

20 شهریور 1403

چهارم شهریور به پاس تقدیر از تلاش‌ و زحمات کارکنان سازمان‌ها روز کارمند نامگذاری شده است. در چهارشنبه هفتم شهریور، واحد منابع انسانی رونیکس نیز به مناسبت روز کارمند برنامه ویژه‌ای را برای پرسنل این شرکت برگزار کرد. از آنجا که روز کارمند در سال 1403 با اربعین حسینی مصادف بود، واحد منابع انسانی رونیکس مراسم گرامیداشت این روز را با سه روز تأخیر برگزار کرد. 

این برنامه با حضور همه‌ کارکنان رونیکس برگزار شد که فرصتی برای خلق لحظات شاد و خاطره‌انگیز در کنار یکدیگر را ایجاد کرد. کارکنان شرکت در بدو ورود با آینه‌ای به شکل قلب قرمز روبرو می‌شدند که در یک سمت آن نوشته شده بود: «رونیکس، نیمه دیگر من». نصب این آینه بهانه‌ای شد برای گرفتن عکس یادگاری همکاران در کنار همدیگر.

تبریک روز کارمند

مراسم گرامیداشت روز کارمند با صرف صبحانه و مراسم خوشامدگویی همراه بود و اوقات خوشی را برای تمامی کارمندان رونیکس که تلاش‌ها و زحماتشان در پیشرفت و ارتقای شرکت تأثیرگذار بوده، فراهم کرد.

یک صبح شگفت انگیز در رونیکس

اما برنامه گرامیداشت روز کارمند در اینجا تمام نشد؛ زمانی که کارکنان سر میز خود رفتند با جعبه‌ای قرمز مواجه شدند که روی آن نام برند رونیکس حک شده بود و در آن هدیه و یک کارت تبریک بود. یک سمت کارت «رونیکس، نیمه دیگر من» نوشته شده بود و سمت دیگرش این پیام بود: «یک یادآوری کوچک به مناسبت روز کارمند؛ تلاش‌هات ارزشمند و فراموش‌نشدنیه.» این هدیه به پاس تلاش‌های کارکنان رونیکس و به رسم یادبود به آن‌ها اهدا شد و روزی به یادماندنی را برای کارکنان رقم زد.

هدیه روز کارمند

به بهانه روز دختر؛ اول هفته رونیکس با حس و حال خوب آغاز شد

سخن آخر

ارزشمندترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن است و جایگاه هر مجموعه موفقی در دنیا با رویکرد مدیران آن به پرسنل خود ارتباط مستقیمی دارد. برند رونیکس نیز نگاه ویژه‌ای به این موضوع دارد و واحد منابع انسانی این شرکت در تلاش است بهترین و پرنشاط‌ترین لحظات را برای کارکنان خود رقم بزند.

رونیکس این روز را به کارمندان تلاشگر سراسر کشور تبریک می‌گوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.