رونیکس؛ برندی با تفکری جهانی

  • دقیقه 4
  • 2438
  • 0

به قلم آیدین طلایی

27 شهریور 1401

چند سالی‌ست که شرکت رونیکس حضور در بازار بین‌الملل را آغاز کرده است. در این مدت کوتاه این شرکت موفق به صادرات مستقیم محصولات خود به بیش از 90 کشور دنیا شده است. اما این پایان کار نیست.

ما در رونیکس تلاش می‌کنیم با همکاری و همدلی تمامی پرسنل، استفاده از آخرین فناوری‌ها، تحقیق و توسعه در حوزه‌های مرتبط با تولید محصولاتی در کلاس جهانی، حضوری مقتدر و شایسته در بازارهای هدف داشته باشیم.

بر این اساس یکی از چشم اندازهای ما در رونیکس تبدیل شدن این برند به یکی از پنج برند مطرح دنیا در زمینه ابزارآلات تا پنج سال آینده است.

شاید این حرف در نگاه اول سخنی عجیب به نظر برسد، اما اگر به تاریخچه‌ی این برند مراجعه کنید، متوجه می‌شوید که این حرف پر بیراه نیست!

از مشتریان بین‌المللی شرکت رونیکس

برند رونیکس بر اساس فکر، ایده و تلاش بی‎‌وقفه در زمینه ابزارآلات صنعتی بنا شده است. محصولات این برند براساس تکنولوژی روز دنیا و نوآوری‌های مداوم تیم خلق محصول رونیکس، در 15 کشور دنیا و توسط بیش از 500 تامین کننده، تولید می‌شوند.

این برند در سال 1379 تاسیس شده و با پیشرفتی چشمگیر از سال 1384 تا به ‌امروز، به یکی از برترین برندهای صنعت ابزار در خاورمیانه و همچنین به برندی با تفکری جهانی، با تخصص در ارائه ابزارهای متنوع و حرفه‌ای بدل شده که با دفاتری فعال در اروپا، خاورمیانه و آسیا در طول 15 سال گذشته، بیش از 2000 هزار نوع ابزار مختلف تولید کرده است. حضور ثابت رونیکس در بازارهای جهانی با ارائه ابزارهای متنوع، باکیفیت و مقرون به صرفه، منجر به صادرات مستقیم محصولات این برند به بیش از 90 کشور جهان شده است.

دفتر دبی شرکت رونیکس

اما این موفقیت‌ها به صورت‌ اتفاقی پیش نیامده. هدف ما در رونیکس تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت هم رده با سوپر برندهای جهانی با قیمتی منصفانه است. محصولات رونیکس در سطح‌های کیفی مختلف همچون سوپربرندهای بزرگ جهان همانند بوش، ماکیتا، دیوالت و… تولید می‌شود با این تفاوت که دارای قیمت مناسب‌تری است. هدف ما ارائه محصولاتی مناسب برای تمام افراد است. از کاربری برای پروژه‌های DIY گرفته تا کاربری‌های صنعتی.

حمیدرضا رامخو مدیر زنجیره تامین شرکت رونیکس در همایش روز بازاریابی رونیکس با تاکید بر کیفیت محصولات برند رونیکس به بازاریابان این شرکت گفت:

«به این کیفیت اطمینان داشته باشید. ما در رونیکس از ابتدای تولید تا زمان ارسال به دست مصرف کننده در حال نظارت و بررسی محصولات هستیم.

نزدیک به 200 نفر پرسنل در ایران، چین و آلمان و دیگر کشورها از ابتدا تا انتها در حال بررسی محصولات هستند. شرکت رونیکس به‌کمک مهندسین مقیمی که به هر کارخانه می‌فرستد، هر مرحله از فرآیند تولید را آزمایش می‌کند. ما فرآیند تولید را با تیم تحقیق و توسعه و تیم مهندسی کارخانه‌ها در چین و سایر کشورهای تامین‌کننده کنترل می‌کنیم. ما دقیقا در همان کارخانه‌هایی در چین ابزار خود را تولید می‌کنیم که بوش، دیوالت، میلواکی و سایر سوپربرندهای جهان تولید می‌کنند. در بسته‌بندی محصولات می‌توانید عنوان تحت استاندارد شرکت رونیکس را مشاهده کنید. این یعنی هر محصولی که در بازار ایران یا بازار بین‌الملل وارد می‌شود استاندارد برند رونیکس را دارد. این‌ها همه و همه نشان‌دهنده کیفیت بالای محصولات ماست.»

حمیدرضا رامخو؛ مدیر زنجیره تامین شرکت رونیکس
حمیدرضا رامخو؛ مدیر زنجیره تامین شرکت رونیکس

چشم‌انداز بین‌المللی رونیکس

ما در رونیکس می‌کوشیم با همکاری و همدلی تمامی عوامل رونیکس، استفاده از آخرین فناوری‌ها، تحقیق و توسعه در حوزه‌های مرتبط با تولید محصولاتی در کلاس جهانی، حضوری مقتدر و شایسته در بازارهای هدف داشته باشیم. برند رونیکس از ابتدای تاسیس بر 5 رکن اصلی بنا شده است، که هریک از آن‌ها ماهیت اصلی کسب و کار ما را تعریف می‌کند. این ارزش‌ها بنیان موفقیت و سکوهای رونیکس هستند:

  • تنوع: تنوع و گستردگی محصولات برای برطرف کردن نیازهای مختلف مصرف‌کنندگان، اولین هدف رونیکس است. از همان ابتدا، ما متوجه شدیم که گستردگی خدمات ما به مصرف‌کنندگان‌مان منوط به داشتن تنوع بالا در محصولات‌مان در گستره وسیعی از دسته‌بندی انواع محصولات است.
  • کیفیت: حفظ کیفیت بالای ابزار باعث می‌شود تا علاوه بر قابل اطمینان بودن محصول، اعتماد مصرف‌کنندگان خود را نیز جلب کنیم. رونیکس بر پایه اعتماد بنا شده است. کیفیت محصولات‌مان مهمترین نقش را در ایجاد اعتماد در مصرف‌کننده ایفا کرده و باعث می‌شود آن‌ها از خروجی کارشان راضی باشند.
  • قیمت‌گذاری منصفانه: هدف ما ارائه قیمت‌های معقولانه برای گستره متنوع ابزار و محصولات با کیفیت بالاست. تمام هدف ما این است که به هر متخصصی در صنعت لذت استفاده از محصول را بدهد.ما می‌خواهیم مصرف‌کنندگان کیفیت معیاری که رونیکس پایه‌گذار آن است را تجربه کنند.
  • خدمات پس ‌از فروش: ارائه خدمات پس از فروش برای اجرای تعهدات‌مان باتوجه به اصل رضایت مشتری یکی از بزرگترین اهداف ماست. مصرف‌کنندگان ما باید بدانند که تنها نیستندو کیفیت همواره همراه با حمایت ارائه می‌شود. به‌لطف شبکه یکپارچه خدمات پس از فروش ما، رونیکس می‌تواند در هر قدم همراه با مصرف‌کنندگان باشد.
  • رفتار سازمانی حرفه‌ای: حفظ و ارائه رفتار حرفه‌ای و سازمانی برای کارمندان و کشتریان ماهیت فعالیت‌های روزمره ما را تعریف می‌کند و مشوق ما هستند تا کسب و کار خود را به جلو ببریم. هیچ سازمانی بدون رفتار درست با مصرف‌کنندگان و کارمندانش نمیتواند دوام داشته باشد. شالوده وجودی رونیکس براساس احترام به نیروی انسانی خود و مصرف‌کنندگانی است که محصولات رونیکس را خریداری می‌کنند.

محمدرضا رامخو مدیرعامل شرکت رونیکس در همایش روز بازاریابی رونیکس ضمن اشاره به پنج رکن اصلی این شرکت ادامه داد:

«اگر امروزت از دیروزت بهتر نبود، این را بدان که فاتحه‌ات خوانده است. حدود چند سال پیش گفتیم ما بهترین برند در ایران هستیم. تصمیم گرفتیم برویم و در زمینه بین‌الملل کار کنیم تا درهای جدیدی به روی ما باز شود. امروز ما توانستیم به 90 کشور جهان صادرات داشته باشیم. من با یقین به شما می‌گویم رونیکس با چیره شدن بر چالش‌های زیادی به جایی رسیده که هر محصولی را به هرجای جهان می‌تواند تا نهایتا 20 روز ارسال کند.

امروز در این همایش هم می‌گویم که از افق‌های 5 ساله ما تبدیل شدن رونیکس به یکی از پنج برند مطرح دنیا در زمینه ابزارآلات و افزایش دامنه نفوذ برند در عرصه جهانی و قرارگیری محصولات در اقصی نقاط جهان است. و رضا رامخو به همراه تیم خودش این‌کار را انجام خواهم داد. مگر اینکه رضا رامخو نباشد. تو خودت را ارتقا بده، پرسنلی را استخدام کن که پتانسیل رشد داشته باشند، زمینه رشد نیروی خود را فراهم کن و کاری کن که پرسنل رشد کنند. اگر کسی بخواهد کاری را انجام بدهد می‌تواند. خدا هم به او کمک می‌کند.»

محمدرضا رامخو؛ مدیرعامل شرکت رونیکس
محمدرضا رامخو؛ مدیرعامل شرکت رونیکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.