- دقیقه 4
- 1218
- 0
به قلم آیدین طلایی
25 اردیبهشت 1402
هدف اصلی ما در رونیکس، رضایت مشتری است. خدمات پس از فروش در کنار تنوع، کیفیت بالای محصولات، قیمتگذاری منصفانه و رفتار سازمانی متمایز از ارکان اصلی برند رونیکس است. «رونیکس سرویس» بهعنوان بازوی خدمات پس از فروش، در مدت فعالیت خود فرهنگ خدمات پس از فروش را در بازار ابزار ایران متحول کرده است. به همین بهانه با مهدی گودرزی مدیر خدمات پس از فروش رونیکس گفتگو کردیم.
رونیکس را بخوانید.
استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه شده است
گودرزی درخصوص نمایشگاه بینالمللی تبریز گفت:
«خداروشکر استقبال خیلی خوب بود و دوستان زیادی از مسافتهای دور و نزدیک به این نمایشگاه آمدند. در نمایشگاه نظرات و پیشنهادهای بسیار خوبی دریافت کردیم که قطعا ما را در ارائه بهتر خدمات به مشتریان کمک میکند.»
برای اطلاع از نمایشگاه ابزار تبریز، مقاله «استقبال کم نظیر از تنوع بی نظیر رونیکس در اولین روز نمایشگاه بین المللی ابزار تبریز» را مطالعه کنید.
180 نمایندگی و تعمیرگاه تخصصی خدمات پس از فروش
گودرزی با بیان اینکه رونیکس 180 نمایندگی و تعمیرگاه مجهز و مجرب در سراسر ایران دارد، افزود:
«مشتریان ما در خصوص بروز هر مسالهای میتوانند با شماره 6497-021 تماس گرفته تا همکاران ما آنها را به نزدیکترین نمایندگی معرفی کنند.”
او تاکید کرد که مشتریان رونیکس حتما به نمایندگیهای مجاز مراجعه کنند تا بتوانند بهترین خدمات را دریافت کنند.
نحوه گرفتن نمایندگی خدمات پس از فروش رونیکس
گودرزی در پاسخ به اینکه روش گرفتن نمایندگی خدمات پس از فروش رونیکس چگونه است، گفت:
«درخواستها برای دریافت نمایندگی خدمات پس از فروش بسیار زیاد است. عزیزان برای دریافت نمایندگی ابتدا باید به سایت رونیکس مراجعه کرده و درخواست اخذ نمایندگی را ثبت کنند. ما در منطقهای که قصد اخذ نمایندگی دارند، نیازسنجی میکنیم و استعلامات لازم را میگیریم. سپس آنها را به تهران برای انجام تستهای فنی دعوت میکنیم تا از مجرب و متعهد بودن آنها در کار اطمینان پیدا کنیم. ما در این کار حساسیت زیادی به خرج میدهیم تا مشتریان ما بتوانند بهترین خدمات را دریافت کنند.»
نکات مهم در زمان خرید محصولات رونیکس
مدیر خدمات پس از فروش رونیکس در جواب این سوال که در زمان خرید محصولات رونیکس باید به چه نکاتی دقت کنند تا تجربه بهتری از خرید محصولات یا دریافت خدمات داشته باشند، گفت:
«رونیکس تنوع محصولات بسیار زیادی برای همه کارها و سلیقهها دارد. قبل از تمام کارها مشتریان ما باید نیاز خود را مشخص کنند؛ اینکه به چه کالایی نیاز دارند تا دستگاه ضعیفتر از نیاز خود یا دستگاه قویتر از نیازشان را خریداری نکنند. همچنین مشخص کنند که تا چه قیمتی قصد دارند هزینه کنند. علاوه بر این، مشتریان ما محصول مورد نیاز را باید حتما از فروشگاههای معتبر خریداری کنند.
در زمان خرید، از سلامت فیزیکی و الکتریکی دستگاه اطمینان پیدا کنند. حتما از فروشنده بخواهند که دستگاه را برای آنها تست کند و حتما کارت گارانتی دستگاه را رویت و مشخصات گارانتی را مطالعه کنند.
مشتریان ما میتوانند پیش از خرید محصولات رونیکس با شمارهگیری 6497-021 با کارشناسان ما تماس بگیرند. همکاران ما عزیزان را راهنمایی میکنند تا تجربه خوبی از ابزار رونیکس داشته باشند.»
بیشتر بخوانید:
“گفتگو با سرکار خانم سمیرا عسگری، مدیر واحد قطعات شرکت رونیکس“
“گفتگو با آقای حامد ریوندی، مدیر طرح و برنامه شرکت رونیکس“
ارتقای گارانتی میخکوب و منگنهکوبهای بادی رونیکس
گودرزی در پاسخ به اینکه آیا اتفاق جدیدی در خدمات پس از فروش رونیکس افتاده، گفت:
«ما همیشه در تلاش هستیم تا فعالیتهای خود را بهبود بدهیم و در همین راستا میخکوب و منگنهکوب بادی رونیکس را به گارانتی 12 ماهه نامحدود ارتقا دادیم. این اتفاق در صنف ابزار بیسابقه است. از این پس مشتریان رونیکس پس از خرید این محصولات در صورت بروز هرگونه خرابی در این دستگاهها میتوانند بدون هیچ قید و شرطی و به تعداد دفعات نامحدود، تمام قطعات موجود در این ابزار را به صورت رایگان و مجانی تعویض و تعمیر کنند.»
برای اطلاع بیشتر مقاله «رایگان و بیقیدوشرط؛ ارتقای گارانتی منگنهکوب و میخکوبهای بادی رونیکس» را مطالعه کنید.
او درخصوص اهداف جدید تیم خدمات پس از فروش رونیکس گفت:
«ما هر روز سعی کردهایم از روز قبل بهتر شویم. برای محصولات دیگر رونیکس هم برنامه داریم که در زمان مقرر اعلام خواهیم کرد.»