- دقیقه 4
- 2519
- 0
به قلم رونیکس
13 تیر 1402
رونیکس به عنوان بزرگترین برند بازار ابزار ایران، بیش از 20 سال است که در زمینه تولید ابزارآلات صنعتی و خانگی مشغول فعالیت است و بر چند رکن اصلی پایهگذاری شده؛ ارائه محصولات متنوع و باکیفیت، خدمات پس از فروش متمایز و رفتار سازمانی حرفهای. حتما در تبلیغات محیطی و تلویزیونی جمله تنوع بینظیر رونیکس به چشمتان خورده است؛ رونیکس بیش از 2500 کد آیتم از ابزارآلات برقی، شارژی، بنزینی و بادی را به بازار ابزار ایران عرضه کرده است؛ اما این پایان کار نیست. رونیکس علاوه بر ابزارآلات متنوع و کاربردی، دارای بزرگترین بانک قطعات ابزار کشور با بیش از 34000 نوع قطعه است. در این نوشتار به یکی از ارکان اصلی این شرکت یعنی تنوع محصولات رونیکس میپردازیم.
تنوع بینظیر ابزار رونیکس
تنوع و گستردگی محصولات برای برطرفکردن نیازهای مختلف مصرفکنندگان، اولین هدف رونیکس است. طیف گسترده مصرفکنندگان محصولات رونیکس، شامل بازار ابزار و کارگاههای کوچک و متوسط، صنایع بزرگ مانند خودروسازی، فولاد، پتروشیمی و مصارف عمومی و خانگی میشوند.
با همین رویکرد، برند رونیکس تولیدکننده و عرضهکننده بیش از 2500 نوع از ابزارآلات مختلف در بازار ابزار ایران و جهان است. محصولات رونیکس را میتوان به چهار دسته برقی، شارژی، بنزینی و بادی تقسیم کرد:
- محصولات برقی: شامل انواع دریل، بتنکن، چکش تخریب، اره فارسیبر، فرز و مینیفرز، دستگاه پولیش، سشوار صنعتی، دستگاه کارواش و…
- محصولات شارژی: شامل دریل شارژی، پیچگوشتی شارژی، فرز شارژی، بتنکن شارژی، حاشیهزن شارژی و…
- محصولات بنزینی: شامل اره زنجیری بنزینی، حاشیهزن بنزینی، موتوربرق بنزینی و…
- محصولات بادی: شامل میخکوب و منگنهکوب بادی، دریل بادی، پیستوله بادی، کمپرسور بادی و…
هر دسته از ابزار رونیکس در انواع مختلفی تولید میشوند تا طیف گستردهای از مخاطبان با کاربریها و بودجهبندیهای مختلف بتوانند از کار با ابزار این شرکت لذت ببرند. بهعنوان مثال، تنها تعداد اره فارسی بر تولیدشده توسط رونیکس به بیش از 25 کدآیتم میرسد؛ فارسی برهایی با توان و قطر صفحه برش مختلف که به صورت یکطرفه، دو طرفه، کشویی و ثابت تولید و به طیف متنوع مصرفکننده عرضه شدهاند.
همچنین، رونیکس دارای بیش از 20 نوع دریل شارژی با ویژگیهای مختلف است که آنها را از محصولات رونیکس و دیگر شرکتها متمایز میکند.
رونیکس و بزرگترین بانک قطعات ابزار کشور
علاوهبر تنوع بینظیر ابزارآلات، رونیکس دارای بزرگترین بانک قطعات ابزار کشور با بیش از 34000 نوع قطعه است. رونیکس به ازای هر کدام از محصولات جدیدی که تولید و به بازار ابزار ایران عرضه میکند، کلیه قطعات این محصولات از انواع آرمیچر و بالشتکهای ابزار تا پیچ و مهرههای ریز را تامین و به انبار بزرگ قطعات این شرکت اضافه میکند. علاوه بر بانک 34 هزار عددی قطعات، رونیکس بیش از ۱۵۰۰ نوع از قطعات اصلی محصولات دیگر برندهای بازار ابزار ایران را در انبار قطعات خود موجود دارد. این شرکت توانسته با تکیه بر این بانک قطعات بزرگ و بینظیر، خیال مشتریان را از بابت خدمات پس از فروش و سرویس دستگاههای خود راحت کند.
بیشتر بخوانید: تجربه قدرت و کیفیت ابزارآلات رونیکس در نمایشگاه بینالمللی صنعت اهواز ایران
کیفیت اتفاقی نیست!
با وجود بازار رقابتی امروز، معیاری که میتواند یک شرکت را از دیگر برندها متمایز کند، داشتن مزیتهای رقابتی جهت بالابردن رضایت مشتریان است. شاید بتوان یکی از مهمترین این نکات را ارائه محصولات متنوع دانست. با داشتن محصولات متعدد و متفاوت است که میتوانید طیف گستردهای از مخاطبان را برای خرید محصولات خود ترغیب کنید.
بیشتر بخوانید: حضور ابزارآلات رونیکس در فروشگاههای نسل نو
اما ارائه محصولات متنوع به تنهایی نمیتواند ضامن موفقیت یک سازمان باشد. بلکه این تنوع باید با کیفیت همراه باشد تا بتواند اعتماد مشتریان را از بابت محصولات شرکت جلب کند؛ کیفیت رونیکس اتفاقی نیست. رونیکس تولیدکننده محصولاتی با کیفیت در رده سوپر برندهای جهانی است و سالها برای رسیدن به این کیفیت برنامهریزی و تلاش کرده تا مخاطبان از خروجی کار با محصولات این شرکت رضایت داشته باشند.
به نقل از سایت خبریان درباره تنوع بی نظیر رونیکس میتوان گفت:
“رامخو، در پایان با اشاره به طیف متنوع برندها و انواع ابزار موجود در بازار، وجه تمایز رونیکس با سایر رقبا را چنین برشمرد: «به نظر من وجه تمایز ما، تعهد ما به کیفیت متمایز و تنوع بینظیر محصولاتمان است. ما در زنجیره تامین رونیکس، در تمام مراحل ساخت محصول، از سناریوی ساخت تا انتخاب مواد اولیه و تولید و توزیع محصول، به کیفیت اهمیت میدهیم. علاوهبراین، ارتباط نزدیک و بیواسطه با مشتریان و شناخت نیازهای آنها از مهمترین اصول ما است. ما به تلاشهای مستمر خود برای توسعه و بهبود محصولات و ارتقای تجربه مشتریانمان پایبندیم. این تعهد به کیفیت و اشتیاق وافر به نوآوری به ما کمک میکند تا همیشه چند گام جلوتر از سایرین حرکت کنیم.»”