- دقیقه 5
- 1328
- 0
به قلم رونیکس
29 تیر 1402
رونیکس را در بازار ابزار به کیفیت و تنوع بینظیر محصولاتش میشناسند. برندی که توانسته در سالهای گذشته با تکیه بر تخصص، استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت ابزار، شناخت نیاز بازار، نیروی انسانی متعهد و خدمات پس از فروش متمایز، نگاه مصرفکننده به ابزار را تغییر دهد.
خدمات پس از فروش متمایز و بزرگترین بانک قطعات ابزار ایران با بیش از 34000 نوع قطعه، از مهمترین عوامل موفقیت رونیکس در بازار ابزار است.
تجربه ناخوشاید کاربر ایرانی از خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی، مشتریان را به برندهای ایرانی و یا برندهای خارجی و وارداتی بیاعتماد کردهاست. اما رونیکس در سالهای فعالیت خود توانسته این نگاه را تغییر دهد. خدمات پس از فروش متمایز در کنار بزرگترین بانک قطعات ابزار ایران، کیفیت خدمات رونیکس را ارتقا بخشیده است.
رونیکس را بخوانید!
بیشتر بخوانید: ابزار باکیفیت رونیکس، همراه همیشگی کارگران ایرانی
رضایت مشتریان، نقطه عطف فعالیتهای رونیکس
رونیکس به نیازها و نظرات مشتریان خود اهمیت میدهد و همواره به دنبال تطبیق نیاز مشتریان با محصولات و خدمات خود است. كيفيت امروز محصولات رونيكس، تنوع بالاي محصولات و موارد مشابه دیگر در این سازمان، نتيجه توجه به اين تطابق نيازها است.
خدمات پس از فروش مهمترین رکن در جلب رضایت مشتری و همچنین تبدیل مصرفکننده به مشتری وفادار است. رونیکس با شناخت نیاز مشتریان ابزار در زمینه خدمات پس از فروش، توانسته این نیاز را برطرف کند.
ارسال رایگان قطعات برای نمایندگان خدمات پس از فروش در کمتر از ۲۴ ساعت
تیم قطعات و خدمات پس از فروش رونیکس، در کمتر از ۲۴ ساعت قطعات درخواستی نمایندگان خود را به صورت رایگان به سراسر ایران و حتی دورترین نقاط ارسال میکنند تا در کوتاهترین زمان ممکن به دستشان برسد!
دستیابی به این سطح کیفی از خدمات، مرهون تلاشهای شبانهروزی تیمی متشکل از افراد متعهد و مجرب است و رفتار سازمانی متمایز در برند رونیکس را منعکس میکند.
رونیکس و بزرگترین بانک قطعات ابزار کشور با تنوع بیش از 34000 قطعه
طیف گسترده مشتریان رونیکس شامل بازار ابزار و کارگاههای کوچک، صنایع بزرگ مانند خودروسازی، فولاد، پتروشیمی و مصارف عمومی و خانگی میشود. رونیکس با توجه به تنوع بینظیر محصولات خود، برای اینکه خیال مشتری را از بابت خدمات پس از فروش و تعمیر ابزار خریداری شده راحت کند، راهبرد ویژهای را به کار برده است؛ راهبردی که باعث شده تا به بزرگترین بانک قطعات ابزار ایران تبدیل شود. تنوع قطعات این برند متشکل از 34000 نوع قطعه بوده و از لحاظ انبار، حجم بار و نیز توجه به قطعات مهم و پرگردش مثالزدنی است.
تمام قطعات ریز و درشت محصول، از بالشتک و آرمیچر دریل برقی گرفته تا ریزترین قطعات و حتی پیچ و مهره، دپو میشود. وجود این دپو، هزینه نگهداری قطعات در دپو، انبارگردانی منظم و … همگی به برنامهریزی هوشمندانه نیاز دارد که رونیکس به خوبی از عهده آن برآمده است. این بانک جامع، تنها شامل قطعات ابزار رونیکس نیست؛ بلکه قطعات یدکی برندهای دیگر نیز در این بانک تامین میشود.
خیالتان راحت؛ تعداد سفارشات نامحدود است!
از دیدگاه رونیکس، مشتری پادشاه است و نقطه عطف تمام فعالیتهای این برند، رضایت مشتری است. نمایندگان رونیکس در سراسر کشور با توجه به نیاز خود و تعداد مراجعین، میتوانند به صورت نامحدود قطعه سفارش دهند.
رفتار سازمانی متمایز، نیاز به نظم و قانونمندی سازمان دارد.
بیشتر بخوانید: کیفیت رونیکس اتفاقی نیست!
احترام به تکتک همکاران، مصرفکنندگان یا ارباب رجوعی که به سازمان مراجعه میکنند و مشتریانی که با مجموعه تماس میگیرند، پایه و اساس رفتار سازمانی متمایز رونیکس است. نمایندگان خدمات پس از فروش و قطعات در تمام سالهای فعالیت رونیکس، بهترین سفیران برند بوده و هستند. نظم، تخصص، عشق و پشتکار خستگیناپذیر این نیروی انسانی دلسوز و متعهد، همواره مورد توجه مدیران برند بوده است.
سهولت دسترسی به قطعات از سراسر ایران
180 نمایندگی خدمات پس از فروش و قطعات رونیکس در 31 استان کشور فعال است. همچنین در کنار تنوع بینظیر 34000 نوع قطعه در برند رونیکس، سهولت دسترسی به این قطعات نیز بسیار بالا است.
نمایندگان میتوانند برای سفارش تمام قطعات مورد نظر خود با شماره تلفن 021-6497 تماس حاصل کنند. مشتریان نیز میتوانند با همین شماره و ارتباط با واحد صدای مشتریان رونیکس، از نزدیکترین مرکز خدمات پس از فروش به خود مطلع شوند.
سرویس و تحویل 24 تا 48 ساعته ابزار به مشتری
تعمیرکاران و نمایندگان خدمات پس از فروش رونیکس به این اصل پایبند هستند که مشتری پادشاه است. به همین دلیل، محور تمام فعالیتهای بخش خدمات و قطعات رونیکس، رضایت مشتری است.
تمام محصولات نیازمند تعمیر یا تعویض قطعه که به واحدهای خدمات پس از فروش ارسال میشوند، طبق زمانبندی دقیق و با سرعت فوقالعاده بالا، ظرف مدت 24 تا 48 ساعت و پس از رفع عیب به مشتری تحویل داده میشود.
اجرت و دستمزد بالا برای تعمیرکاران؛ وجه تمایز بینظیر رونیکس
اجرتی که رونیکس در دوره گارانتی به نمایندگان خود پرداخت میکند، به نسبت دیگر برندها، بیشتر است. رضایت و تامین مالی نمایندگان خدمات پس از فروش و قطعات رونیکس، راهی برای بالابردن کیفیت خدمات شرکت در برابر خریداران است.
خدمات پس از فروش، بانک جامع قطعات کشور و کیفیتی که اتفاقی نیست!
کیفیت خدمات پس از فروش و تبدیلشدن به کاملترین بانک قطعات ابزار ایران، موضوعی نیست که یکشبه اتفاق بیفتد. سالها برای دستیابی به این موفقیت برنامهریزی و تلاش شده است. رونیکس همواره قدردان زحمات نمایندگان خدمات پس از فروش خود در سراسر کشور است؛ متخصصینی که با تلاشهای خستگیناپذیر خود موجب اعتلای سطح خدمات کیفی به مشتریان این برند میشوند.
به نقل از سایت روزنامه دنیای اقتصاد درباره خدمات پس از فروش میتوان گفت:
“طرحهای تشویقی اجرت برای عاملیتهای مجاز خدمات پس از فروش رونیکس
رونیکس علاوه بر اجرتی که برای نمایندگان در نظر گرفته(که نسبت به سایر برندهای صنف ابزار بیشتر است)، برای افزایش سرعت تعمیرات و خدمات، طرحهای تشویقی اجرت را نیز برای عاملیتهای مجاز خدمات پس از فروش خود در نظر گرفته است تا با جلب رضایت و تامین مالی نمایندگان خدمات پس از فروش در این حوزه باعث بالا رفتن کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان شود.”