- دقیقه 2
- 3144
- 2 نظر
به قلم رونیکس
11 مرداد 1402
اگر ساکن شهر تهران هستید، حتما در اتوبانها و معابر پرتردد شهر، ماکتهای عظیمالجثه ابزارآلات رونیکس به چشمتان خورده است. این روش از تبلیغات اصطلاحا گوریلا مارکتینگ نامیده میشود؛ روشی که رونیکس در نمایشگاه صنعت ساختمان هم از آن بهره برده است.
یکی از نکاتی که رونیکس را نسبت به 800 برند دیگر حاضر در نمایشگاه متمایز میکند، قرارگیری ماکتهای غولپیکر دریل و بتن کن رونیکس در مناطق مختلف نمایشگاه بینالمللی تهران است. از میدانها و خیابانهای اصلی نمایشگاه گرفته تا سردر سالنهای مختلف، میتوانید دریلهای عظیمالجثه و بتنکنهای غولپیکر رونیکس را مشاهده کنید.
بیشتر بخوانید: ساخت انیمیشن کارواش توسط رونیکس، گامی تازه در صنعت تبلیغات ایران
رونیکس با هدف تبلیغات خلاقانه در نقاط مختلف تهران دست به نصب این ماکتهای غولپیکر زده است. فرآیند ساخت تا قرارگیری هر کدام از این ماکتها بین 45 تا 60 روز زمان میبرد که شامل طراحی سه بعدی، قالبگیری، رنگکاری و نصب آن در مکان مشخصشده است؛ ایدهای که در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران هم اجرایی شده و در میان 800 برند شرکتکننده داخلی و بینالمللی حاضر در نمایشگاه، تنها شرکت رونیکس بوده که از این ایده خلاقانه در نمایشگاه صنعت ساختمان بهره برده است.
نمایشگاه بینالمللی صنعت ساختمان یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادهای صنعت ساختمان در سطح کشور و خاورمیانه است که شرکتهای داخلی و بینالمللی فعال در حوزه صنعت ساختمان در آن حضور دارند.
رونیکس به عنوان متنوعترین برند بازار ابزار ایران در این نمایشگاه حاضر است تا از قدرت و کیفیت بالای محصولات خود با بیش از 2500 نوع ابزار برقی، شارژی، بنزینی و بادی و بزرگترین بانک قطعات ابزار کشور با بیش از 34 هزار نوع قطعه به همراه دیگر خدمات خود رونمایی کند.
بیشتر بخوانید: تبلیغات رونیکس با میلاد کی مرام
این نمایشگاه از ۱۲ تا ۱۵ مرداد ماه در محل نمایشگاههای بینالمللی تهران از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر در حال برگزاری است.
رونیکس کلیه ارگانها، سازمانها، کارخانجات و همکاران صنعت ساختمان، صنف ابزار و یراق سراسر کشور و عموم مردم را به بازدید از غرفه این شرکت در سالن ۴۰ نمایشگاه بینالمللی صنعت ساختمان تهران دعوت میکند.
به نقل از سایت وب رمز درباره گوریلا مارکتینگ رونیکس میتوان گفت:
“تبلیغات ماکتی شرکت رونیکس
یکی از تولیدکنندههای مطرح ابزار آلات در ایران شرکت رونیکس است. این شرکت در سالهای اخیر به جرئت خلاقانهترین و جذابترین تبلیغات را در میان شرکتهای ایرانی داشته است. از تبلیغات تلویزیونی گرفته تا تبلیغات چریکی و ویروسی. در تصویر زیر نمونه از بازاریابی پارتیزانی این شرکت را میبینید که به شکل ماکت در خیابان ولیعصر تقاطع پارک وی نصب شده است.”
سلام
هر استادکار برای انجام کار صحیح احتیاج به ابزار خوب و مطمئن دارد.
خوشبختانه ابزار رونیکس این نیاز رو برطرف کرده است.
دیدگاه خوبی است