6 مورد از بهترین برند تجهیزات ایمنی در سال ۲۰۲۳

6 مورد از بهترین برند تجهیزات ایمنی در سال ۲۰۲۳
  • دقیقه 7
  • 294
  • 0

به قلم محمدجواد تاج الدین

23 اردیبهشت 1403

فعالیت در کارگاه‌های صنعتی و همچنین محوطه‌های ساختمانی علاوه بر ابزار صنعتی، نیاز به تجهیزات ایمنی دارد. اگر کاربر هنگام کار از لوازم ایمنی مناسب استفاده نکند، به طور حتم دچار آسیب خواهد شد. در این مقاله قرار است 6 مورد از بهترین برند تجهیزات ایمنی در سال 2023 را معرفی کرده و تولیدات آن‌ها را بشناسیم.

رونیکس را بخوانید.

کمپانی 3M

هنگام معرفی برترین برندهای تجهیزات ایمنی به طور حتم نام کمپانی 3M به میان می‌آید. شرکت 3M طیف گسترده‌ای از تجهیزات ایمنی را تولید می‌کند که برای محافظت از کارگران در برابر خطرات مختلف در محیط کار طراحی شده است. این تجهیزات شامل موارد زیر می‌شود:

  • ماسک های تنفسی

ماسک‌های تنفسی 3m برای محافظت از کارگران در برابر گرد و غبار، دود، گازها و سایر آلاینده‌های هوا طراحی شده‌اند. این ماسک‌ها در انواع مختلف از جمله ماسک‌های N95، ماسک‌های ضدگاز و ماسک‌های فیلتردار موجود هستند.

  • عینک ایمنی

عینک ایمنی 3m برای محافظت از چشمان کارگران در برابر خطرات مختلف از جمله پرتاب مواد، جرقه و پرتوهای مضر طراحی شده‌اند. این عینک‌ها در انواع مختلف از جمله عینک‌های ایمنی محافظ، عینک‌های ایمنی ضد شعله و عینک‌های ایمنی ضد اشعه ماوراء بنفش موجود هستند.

کمپانی 3m
کمپانی 3m
  • دستکش ایمنی

دستکش‌های ایمنی 3m برای محافظت از دستان کارگران در برابر خطرات مختلف از جمله بریدگی، سایش، گرما و سرما طراحی شده‌اند. این دستکش‌ها در انواع مختلف از جمله دستکش‌های ایمنی چرمی، دستکش‌های ایمنی ضد برش و دستکش‌های ایمنی ضد حرارت موجود هستند.

  • لباس‌های ایمنی

 لباس‌های ایمنی 3m برای محافظت از کاربران در برابر خطرات مختلف از جمله پرتاب مواد، جرقه و پرتوهای مضر طراحی شده‌اند. این لباس‌ها در انواع مختلف از جمله لباس‌های ایمنی ضدحریق، لباس‌های ایمنی ضداسید و لباس‌های ایمنی ضدبرق موجود هستند.

کمپانی MSA Safety

MSA Safety به طور حتم در لیست بهترین تولیدکنندگان تجهیزات ایمنی جهان قرار دارد. کمپانی MSA Safety یک شرکت آمریکایی است که در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات ایمنی شخصی و صنعتی، آتش‌نشانی، ابزارهای نظارت و تشخیص، سیستم‌های ارتباطات نظامی و دوربین‌های حرارتی فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۹۱۴ با حمایت توماس ادیسون تأسیس شد.

MSA Safety  طیف گسترده‌ای از تجهیزات ایمنی را تولید می‌کند که برای محافظت از افراد در برابر خطرات مختلف در محیط کار از جمله آتش‌سوزی، برق‌گرفتگی، انتشار گازهای سمی و سایر شرایط خطرناک طراحی شده است. این تجهیزات شامل موارد زیر می‌شود:

تجهیزات ایمنی MSA safety
تجهیزات ایمنی MSA safety
  • تجهیزات تنفسی

MSA Safety بسیاری از تجهیزات تنفسی را تولید می‌کند که برای محافظت از افراد در برابر گازهای سمی، دود، گرد و غبار و سایر آلاینده‌های هوا طراحی شده است. این تجهیزات شامل ماسک‌های تنفسی، دستگاه‌های تنفسی و… می‌شود.

  • کلاه ایمنی

MSA Safety طیف گسترده‌ای از تجهیزات حفاظت از سر را تولید می‌کند که برای محافظت از افراد در برابر ضربه، سقوط اجسام و سایر خطرات طراحی شده است.

  • تجهیزات حفاظت از چشم

 این کمپانی تولیدکننده تجهیزات حفاظت از چشم برای محافظت از کاربران در برابر پرتاب مواد، جرقه و پرتوهای مضر است. این تجهیزات شامل عینک ایمنی، محافظ صورت و محافظ چشم صنعتی است.

  • دستکش ایمنی

این شرکت طیف گسترده‌ای از تجهیزات حفاظت از دست را تولید می‌کند تا کاربران را از آسیب‌های هنگام کار در امان نگه دارد.

کمپانی Ansell

در لیست بهترین برند تجهیزات ایمنی برند Ansell جایگاه ویژه‌ای دارد. Ansell یک شرکت چند ملیتی استرالیایی است که در زمینه تولید تجهیزات محافظتی شخصی (PPE) فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 1929 تأسیس شد و اکنون به بیش از 100 کشور جهان صادرات دارد.Ansell  طیف گسترده‌ای از تجهیزات ایمنی را تولید می‌کند. این تجهیزات شامل موارد زیر می‌شود:

  • دستکش‌ ایمنی

Ansell تولیدکننده معروف دستکش‌های محافظتی است. این کمپانی تولیدکننده انواع دستکش محافظتی از جمله دستکش‌های پزشکی، دستکش‌های حفاظت صنعتی و… است.

تجهیزات ایمنی Ansell
تجهیزات ایمنی Ansell
  • تجهیزات حفاظتی چشم و صورت

 همچنین Ansell در زمینه ساخت عینک‌های محافظتی نیز فعال است. همچنین این کمپانی تولیدکننده انواع لباس ایمنی، کلاه و سایر تجهیزات ایمنی هم هست.

کمپانی Moldex

در ادامه مقاله معرفی برترین برندهای تجهیزات ایمنی به شرکت Moldex می‌رسیم. کمپانی Moldex یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تولید و توزیع محصولات حفاظت شنوایی و حفاظت تنفسی فعالیت می‌کند.

  • گوشگیرهای ایرپلاگ

گوشگیرهای ایرپلاگ Moldex برای محافظت از گوش‌ها در برابر سر و صدای زیاد در محیط کار طراحی شده‌اند. این گوشگیرها در انواع مختلف از جمله گوشگیرهای سیلیکونی، گوشگیرهای فومی و گوشگیرهای یکبار مصرف تولید می‌شوند.

  • ماسک‌های تنفسی

ماسک‌های تنفسی Moldex برای محافظت از افراد در برابر گازهای سمی، دود، گرد و غبار و سایر آلاینده‌های هوا در محیط کار طراحی شده‌اند. این ماسک‌ها در انواع مختلف از جمله ماسک‌هایN95، ماسک‌های ضد گاز و ماسک‌های فیلتردار تولید می‌شوند.

تجهیزات ایمنی Moldex
تجهیزات ایمنی Moldex

کمپانی Bullard

کمپانی Bullard یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تولید تجهیزات ایمنی از جمله کلاه ایمنی آتش نشانی، لباس‌های حفاظتی و تجهیزات تنفسی فعالیت می‌کند.

  • کلاه آتش نشانی

کلاه آتش نشانی Bullard برای محافظت از سر آتش‌نشانان در برابر ضربه، سقوط اجسام و سایر خطرات طراحی شده است.

تجهیزات ایمنی Bullard
تجهیزات ایمنی Bullard
  • لباس ایمنی ضدحریق

 لباس‌های ایمنی این کمپانی برای محافظت از بدن افراد در برابر خطرات مختلف مانند آتش، برق و مواد شیمیایی طراحی شده است. این لباس‌ها در انواع مختلف از جمله لباس‌های ایمنی ضد حریق، لباس‌های ایمنی ضد اسید و لباس‌های ایمنی ضد برق تولید می‌شوند.

رونیکس، تولید کننده تجهیزات ایمنی باکیفیت

رونیکس به عنوان متنوع‌ترین برند بازار ابزار ایران، سازنده انواع تجهیزات ایمنی است. تجهیزات ایمنی رونیکس مانند دیگر ابزار تولید شده توسط این برند، از کیفیت بالایی برخوردار است. به همین خاطر اگر قرار باشد بهترین برند تجهیزات ایمنی را معرفی کنیم، به طور حتم نام رونیکس نیز به میان می‌آید. از جمله تجهیزات ایمنی ساخت رونیکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دستکش ایمنی رونیکس

دستکش‌های ایمنی در مشاغل مختلفی  مورد استفاده قرار می‌گیرند. دستکش‌های ایمنی برای محافظت از پوست معمولا جنسی پلاستیکی دارند که در برخورد با اشیای تیز احتمال آسیب دیدن در آن به حداقل برسد. رونیکس بر اساس نیاز مخاطب و بازار، انواع دستکش‌های ایمنی را ساخته و به بازار عرضه کرده‌است. از جمله این ابزار می‌توان به دستکش ایمنی نیتریل رونیکس مدل RH-9011 اشاره کرد.

دستکش ایمنی RH-9011 رونیکس
دستکش ایمنی RH-9011 رونیکس

دستکش ایمنی نیتریل سری ایران RH-9011 رونیکس یکی از تجهیزات ایمنی در حین کار است؛ دستکشی ساخته‌شده از مواد اولیه باکیفیت و دارای قابلیت کشسانی که آزادی عمل را حین کارهای سنگین فراهم می‌کند.

دستکش ایمنی نیتریل رونیکس مدل RH-9011 با جنس پلی‌استر و پوشش لاتکس مصنوعی، قابلیت نگهدارندگی بالایی ایجاد می‌کند و در عین حال حس لامسه را به طور کامل برای کاربر نگه ‌می‌دارد. 

کلاه ایمنی رونیکس

کار در کارگاه‌های صنعتی و کارخانه‌های بزرگ و همچنین محوطه‌های ساختمانی ممکن است با خطرات ریز و درشتی همراه باشد. به همین خاطر استفاده از تجهیزات ایمنی، مخصوصا کلاه ایمنی امری ضروری است.

رونیکس به عنوان رهبر بازار ابزار ایران، کلاه‌های ایمنی متنوعی را ساخته و به بازار عرضه کرده‌است.

کلاه ایمنی رونیکس مدل RH-9090 ساخته شده از مواد پلی اتیلن است که ساختاری قوی و در عین حال سبک برای استفاده‌های طولانی‌مدت دارد. این کلاه ایمنی به رنگ زرد و دارای پد نرم قابل تعویض است که در صورت نیاز می‌توانید به راحتی آن را عوض کنید.

از دیگر ویژگی‌های این کلاه ایمنی زرد برخورداری از نوار پلاستیکی تنظیم‌شونده با روکش پارچه‌ای جهت قرارگیری در قسمت پیشانی و زیر فک است. همچنین در قسمت پشت مدل RH-9090 رونیکس یک پیچ تعبیه شده که به کمک آن می‌توان اندازه کلاه را متناسب با سایز سر تنظیم کرد.

کلاه ایمنی رونیکس مدل RH-9090
کلاه ایمنی رونیکس مدل RH-9090

عینک ایمنی رونیکس

بهترین برند ابزار ایمنی در ایران باید بتواند عینک‌های ایمنی متنوع و باکیفیتی تولید کند. رونیکس سازنده انواع عینک ایمنی کار است که از جمله آن‌ها می‌توان به عینک‌های مخصوص جوشکاری اشاره کرد. به طور حتم می‌دانید که جوشکاران در صورت عدم استفاده از عینک مناسب، دچار آسیب‌های خطرناک چشمی می‌شوند.

عینک ایمنی جوشکاری برای محافظت از چشمان کاربران در برابر گرما، اشعه‌ شدید فرابنفش، مادون قرمز و پرش قطعات جوش در حین عملیات جوشکاری و برش مورد استفاده قرار می‌گیرد. عینک ایمنی پلی‌کربنات RH-9025  رونیکس، لنز شفافی دارد؛ ضد خش است و موجب محافظت موثر از چشم و گوشه‌ صورت کاربران در برابر گرما و پاشش قطعات جوشکاری می‌شود.

سوالات متداول

تجهیزات ایمنی چه ابزاری را شامل می‌شود؟

در سبد محصولات تجهیزات ایمنی ابزاری چون دستکش ایمنی، کلاه ایمنی، عینک جوشکاری، لباس ضد حریق و … قرار می‌گیرد. هر کاربر باتوجه به نیاز خود و همچنین فعالیتی که به صورت روزانه انجام می‌دهد، باید تجهیزات ایمنی باکیفیتی تهیه کند.

رونیکس تجهیزات ایمنی نیز دارد؟

بله. رونیکس سازنده انواع تجهیزات ایمنی از جمله دستکش، کلاه، عینک کار و همچنین عینک جوشکاری است. این ابزار مانند دیگر تولیدات برند رونیکس با کیفیتی هم‌رده با سوپربرندهای جهانی تولید می‌شود.

تجهیزات ایمنی رونیکس را چطور خریداری کنیم؟
برای خرید تجهیزات ایمنی رونیکس و دیگر تولیدات این برند می‌توانید به ابزارفروشان سراسر کشور مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.