معرفی 6 بهترین برند پولیفت موجود در بازار + مشخصات

بهترین برند پولیفت
  • دقیقه 4
  • 213
  • 0

به قلم محمدجواد تاج الدین

23 خرداد 1403

پولیفت ابزاری برای جابه‌جایی اجسام سبک و سنگین در کارگاه‌های صنعتی است. در این مقاله قرار است به معرفی بهترین برند پولیفت در بازار ابزار بپردازیم. ویژگی هرکدام را مرور کرده و در آخر لیست بهترین برند پولیفت بازار را تهیه کنیم.

رونیکس را بخوانید.

پولیفت چیست و چه انواعی دارد؟

در کارگاه‌های صنعتی برای جابه‌جایی بار از وسایل مختلفی استفاده می‌کنند. پولیفت جز ابزاری است که به طور گسترده در اختیار صاحبین کارگاه‌ها است. این وسیله با توجه به ساختار و همچنین میزان ظرفیت تحمل بار به انواع مختلفی تقسیم می‌شود.

با توجه به آنکه کارکرد پولیفت‌ها وابسته به نیروی دست کاربر است، به همین خاطر ظرفیت جابه‌جایی بار توسط آن‌ها محدود است.

معرفی بهترین برند پولیفت

برای خرید بهترین برند پولیفت باید به نکات مختلفی توجه کرد؛ از جمله ساختار دستگاه، جنس مواد سازنده، ظرفیت جابه‌جایی بار، طراحی و همچنین وزن دستگاه. بر این اساس در ادامه مقاله لیست بهترین برند پولیفت را ارائه می‌دهیم.

پولیفت 1.5 تن رونیکس مدل RH-4110

پولیفت مدل RH-4110 رونیکس، از نوع زنجیری بوده و مجهز به یک رشته زنجیر فولادی مستحکم است که برای جابه‌جایی اجسام مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار دارای بدنه‌ای تمام‌ فلزی و مقاوم در برابر ضربه است که می‌تواند اجسامی به ظرفیت 1.5 تن را جابه‌جا کند.

این ابزار تحت آهنگری سخت ساخته شده که موجب سبک‌تر شدن و افزایش طول عمر این محصول شده است. از دیگر ویژگی‌های پولیفت 1.5 تن رونیکس مدل RH-4110، برخورداری از طراحی ارگونومیک با بدنه کوچک و دسته چرخان 360 درجه با دندانه‌های ریز است.

رونیکس بهترین پولیفت بازار
رونیکس بهترین پولیفت بازار

پولیفت 3 تن رونیکس مدل RH-4111

پولیفت زنجیری مدل RH-4111 رونیکس، مجهز به یک رشته زنجیر فولادی مستحکم است که برای جابه‌جایی اجسام مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدنه‌ای تمام‌فلزی و مقاوم به ضربه در این ابزار بر طول عمر و کیفیت کاربری آن می‌افزاید.

طراحی حرفه‌ای، استفاده از مواد درجه ‌یک در ساخت ابزار و توجه به مشخصات فنی پولیفت 3 تن RH-4111 رونیکس باعث شده تا دوام و کیفیت خارق‌العاده‌ای را به کاربران ارائه دهد و همچنین در لیست بهترین برند پولیفت قرار گیرد.

 

هرینگتون، پولیفت دستی باکیفیت

پولیفت هرینگتون یک پولیفت دستی با کیفیت بالا است که برای طیف وسیعی از کاربردها از جمله بلند کردن بارهای سنگین، کشیدن اشیاء و ایجاد تنش در سیم‌ها و کابل‌ها ایده‌آل است.

این پولیفت دارای بدنه فولادی بادوام است که می‌تواند در برابر سایش و پارگی مقاومت کند و مکانیزم ترمز داخلی برای اطمینان از بار ایمن و کنترل شده. پولیفت هرینگتون در ظرفیت‌های مختلف از جمله 1، 1.5، 2 و 3 تن موجود است. همچنین دارای یک دسته اهرمی است که به کاربر اجازه می‌دهد تا به راحتی بارهای سنگین

کیتو برند ژاپنی سازنده پولیفت
کیتو برند ژاپنی سازنده پولیفت

کیتو، برند ژاپنی باسابقه

برند ژاپنی کیتو در سال 1932 فعالیت خود را در شهر توکیو ژاپن آغاز کرده ‌است. برندی که به صورت اختصاصی در زمینه تولید انواع بالابر فعالیت می‌کند.

پولیفت‌های ساخت این برند مقاوم، کاربردی و ساخته‌شده از مواد اولیه باکیفیت است. پولیفت‌های ساخت برند کیتو با توجه به نیاز کاربر با ظرفیت‌های تحمل بار متفاوتی ساخته و به بازار عرضه شده‌ است.

برند ویتال، سازنده انواع بالابر

جرثقیل‌های دستی و پولیفت‌های برند ویتال، با ساختار فولادی مستحکم و کیفیت بی‌نظیر ژاپنی، برای انجام کارهای سنگین طراحی شده‌اند و در لیست بهترین مارک پولیفت قرار می‌گیرند.

این پولیفت‌ها با قدرت و انعطاف‌پذیری بالا، برای طیف وسیعی از کاربردها، از بلند کردن اجسام سنگین تا کشیدن اشیاء در محیط‌های مختلف ایده‌آل هستند.

قدرت و استحکام، فعالیت چندمنظوره، ظرفیت متفاوت جابه‌جایی بار و … از مهمترین ویژگی‌های برند ژاپتی ویتال و پولیفت‌های ساخت آن است.

بهترین برند پولیفت
بهترین برند پولیفت

ویور، برند آلمانی پولیفت

آلمانی‌ها در صنعت ابزار به کیفیت و ساخت ابزار مقاوم معروف هستند. برند ویور یک برند آلمانی موفق در ساخت انواع ابزار برقی و دستی است که در لیست بهترین برند پولیفت قرار می‌گیرد.

پولیفت‌های ساخت این برند ساخته شده از فولاد مقاوم و همچنین طراحی مناسب برای فعالیت‌های صنعتی و کارگاهی است.

رونیکس، بهترین برند پولیفت

برند رونیکس با ساخت و عرضه بیش از 2500 ابزار مختلف، متنوع‌ترین برند بازار است. رونیکس در ساخت ابزار خود کیفیت را مهمترین اصل قرار داده و توانسته اعتماد کاربران را جلب کند.

ابزارهای جابه‌جایی رونیکس شامل پولیفت، جرثقیل زنجیری، تیفور و بالابر برقی تمام نیاز مصرف‌کنندگان را برطرف می‌کند.

سوالات متداول

پولیفت چیست؟
پولیفت یک ابزار جابه‌جایی است که به طور گسترده در کارگاه‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. رونیکس به عنوان سازنده انواع ابزار جابه‌جایی، بهترین پولیفت بازار را ساخته و در اختیار کاربران قرار داده‌است.
پولیفت رونیکس را چطور خریداری کنیم؟
برای خرید پولیفت و دیگر ابزار جابه‌جایی ساخت برند رونیکس می2توانید به ابزارفروشان سراسر کشر مراجعه کنید.
رونیکس سازنده چه نوع پولیفت‌هایی است؟
رونیکس بر اساس نیاز مشتری و بازار انواع پولیفت زنجیری با قابلیت جابه‌جایی بار با وزن 0.75 تن تا 6 تن را ساخته و در اختیار کاربران قرار داده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.