معرفی و بررسی ویژگی‌های اینورترهای تاپ لاین رونیکس

معرفی اینورترهای تاپ لاین رونیکس
  • دقیقه 5
  • 592
  • 0

به قلم یاسمن اسدی

27 خرداد 1403

با پیشرفت فناوری و رقابت فراگیر در صنعت، نیاز به تجهیزاتی با کارایی بالا و قدرت بهبود یافته روز به روز بیشتر می‌شود. در این راستا رونیکس، با هدف پوشش نیاز کاربران به ابزارآلاتی قدرتمند، دقیق و کارآمد، اینورترهای جدید خود وارد بازار کرد.

اینورترهای تاپ لاین رونیکس، با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و بردهای قدرتمند فول بریج، قدرت و کارایی بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند و کمک می‌کنند تا راندمان و کیفیت جوش بالاتری داشته باشید و با اینورترهای جوشکاری رونیکس، لذت جوشکاری بی‌وقفه را تجربه کنید.

در این مقاله، به بررسی ویژگی‌های برجسته اینورترهای تاپ لاین رونیکس، مزایای استفاده و کاربردهای متنوع آن‌ها می‌پردازیم.

 رونیکس را بخوانید.

معرفی ویژگی‌های اصلی اینورترهای تاپ لاین رونیکس

  • برد فول بریج: در جوشکاری حرفه‌ای با اینورتر، قدرت، حرف اول را می‌زند. دستگاه‌های جوش اینورتر رونیکس با بردهای قدرتمند و ساختار فول‌بریج، به شما این امکان را می‌دهند تا با خیالی آسوده، به جوشکاری فلزات ضخیم بپردازید.
  • تکنولوژی توربو فن پلاس: با بهره‌گیری از فناوری پیشرفته توربو فن پلاس، این اینورترها شاهد ارتقای چشمگیر دو برابری حجم هوادهی و افزایش ظرفیت فن هستند. این تکنولوژی از گرم‌شدن بیش از حد دستگاه اینورتر جلوگیری کرده و کارایی آن را به طور قابل توجهی ارتقا می‌دهد.
  • تکنولوژی آرک فورس: تکنولوژی آرک فورس (Arc Force) یکی از قابلیت‌های برجسته اینورترهای رونیکس بوده که به منظور جلوگیری از چسبیدن الکترود به قطعه کار و افزایش کیفیت جوشکاری در دستگاه تعبیه شده است.
  • سیستم های محافظتی: اینورترهای تاپ لاین رونیکس مجهز به سیستم های محافظتی مختلفی، مانند محافظ اضافه جریان، اضافه ولتاژ و قطع کن گرمایی و اضافه بار هستند. این سیستم‌ها از دستگاه در برابر آسیب‌های احتمالی ناشی از نوسانات برق و کارکرد بیش از حد محافظت می کنند.
  • تکنولوژی :IGBT در اینورترهای تاپ لاین رونیکس از تکنولوژی IGBT استفاده شده است. این تکنولوژی باعث افزایش کارایی، پایداری و طول عمر دستگاه می شود.

همچنین اینورترهای تاپ لاین رونیکس به لطف وجود تکنولوژی IGBT، تکنولوژی آرک فورس، تکنولوژی توربوفن پلاس امکان جوشکاری بی‌وقفه را برای شما فراهم می‌کند و خستگی در حین کار  را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.

نقش اینورتر جوشکاری و جوش پرتابل در تحول صنعتی جهان

اینورتر جوشکاری 400 آمپر مدل RH-4640

اینورتر جوشکاری پنج برد و 400 آمپر مدل RH-4640

اینورتر جوشکاری مدل RH-4640 با داشتن پنج برد فول بریج، حداکثر قطر الکترود 6 میلی‌متر، ظرفیت 400 آمپر و دیوتی سایکل 100%، امکان جوشکاری پیوسته را بدون نیاز به استراحت فراهم می‌کند.

همچنین، دستگاه RH-4640 دارای یک سیستم خنک‌کننده قدرتمند است که با بهره‌گیری از گردش بهینه هوا و فن توربو، از افزایش دمای زیاد دستگاه جلوگیری می‌کند و عمر مفید آن را افزایش می‌دهد.

وجود دو ولوم روی پنل دستگاه برای تنظیم دقیق آرک‌فورس و شدت جریان، همراه با نمایشگر دیجیتال دقیق، به کاربر امکان کنترل بهتری را می‌دهد.

استفاده از تکنولوژی IGBT در این دستگاه، باعث افزایش کارایی، کاهش مصرف انرژی و پایداری بیشتر می‌شود. سوئیچ با ظرفیت بالا همچنین به کنترل نوسانات برق ورودی کمک کرده و از آسیب‌دیدن دستگاه به دلیل نوسانات برق جلوگیری می‌کند.

اینورتر سه برد و 200 آمپر RH-4600 رونیکس

اینورتر سه برد RH-4600 رونیکس

اینورتر سه برد RH-4600 از دیگر محصولات جدید رونیکس است. این دستگاه با ظرفیت 200 آمپر، طراحی کاربرپسند و بدنه مقاوم، امکان جوشکاری بی‌وقفه و عمق نفوذ بالا را فراهم می‌کند. بدنه‌ فلزی ضخیم و مستحکم اینورتر RH-4600 از ضربات و آسیب‌های محیطی محافظت می‌کند و جابجایی آسان آن را فراهم می‌کند.

پنل کنترل این دستگاه مجهز به نمایشگر دیجیتال آمپر و دو ولوم تنظیم جریان و آرک فورس است. ساختار فول بریج و مدار سه برد باعث افزایش توان خروجی و راندمان بیشتر این دستگاه می‌شود.

سنسورهای هات‌استارت و آنتی‌استیک در اینورتر RH-4600 از ایجاد مشکلاتی همچون افزایش دما و چسبندگی الکترود به قطعه کار جلوگیری می‌کنند.

کیفیت ساخت بی‌نظیر و قابلیت جوشکاری بی‌وقفه، در اینورترRH-4600 آن را به انتخابی ایده‌آل برای جوشکاران حرفه‌ای و کارگاه‌های صنعتی تبدیل کرده است.

اینورتر پنج برد و 200 آمپر RH-4609 رونیکس

اینورتر پنج برد RH-4609 رونیکس

اینورتر تاپ لاین RH-4609 رونیکس با بدنه‌ای سبک اما مقاوم از جنس پوسته فلزی ضخیم، امکان حمل و جابجایی آسان در محیط‌های کاری را فراهم می‌کند.

اینورتر RH-4609 با رعایت استانداردهای جهانی و وجود پنج برد با ساختار فول بریج، قابلیت جوشکاری بی‌وقفه را فراهم می‌کند.

طراحی کارآمد، بدنه مقاوم، ساختار فول بریج و جریان خروجی حداکثر 200 آمپر واقعی، این دستگاه را به گزینه‌ی مناسب برای جوشکاران حرفه‌ای و کارگاه‌های صنعتی است.

اینورتر سه برد 315 آمپر RH-4631 رونیکس

اینورتر سه برد 315 آمپر RH-4631 رونیکس

اینورتر RH-4631 با ویژگی‌های منحصر به فرد، توان خروجی بی‌نظیری که دارد، در مقایسه با دیگر نمونه‌های بازار عملکرد بهتری دارد. این توان، به لطف سه برد با ساختار فول بریج و حداکثر قطر الکترود 6 میلی‌متر، امکان جوشکاری با کیفیت بالا، عمق نفوذ بیشتر و راندمان فوق‌العاده را به کاربران ارائه می‌دهد.

علاوه بر توان خروجی، اینورتر RH-4631 از پل‌دیودهای صنعتی و قطعات الکترونیکی باکیفیت استفاده می‌کند که پایداری و طول عمر دستگاه را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

این دستگاه با چرخه عملکرد صددرصدی خود، برای کار در ساعات بی‌وقفه جوشکاری ایده‌آل است. ویژگی جریان خروجی 315 آمپر واقعی آن امکان استفاده از الکترودهای ضخیم‌تر و جوشکاری در شرایط سخت را فراهم می‌کند و به کاربران اطمینان از کیفیت و نفوذ عمیق جوش را می‌دهد.

بیشتر بخوانید:بررسی کامل و کاربردی اینورتر جوشکاری RH-4607 و RH-4607K رونیکس 

اینورترهای جدید رونیکس: قدرت و کارایی بهتر در خدمت صنعت

رونیکس با ارائه سری جدید اینورترهای خود، تنوع محصولات خود را در این زمینه افزایش داده و به دنبال ارائه راه‌حل‌های جامع‌تر به مشتریان خود است.

این اینورترها با قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی همچون آمپراژ واقعی خروجی بالا، کارایی بیشتر و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، توانسته‌اند به عنوان یکی از انتخاب‌های برتر صنعت جوشکاری مطرح شوند.

به طور خلاصه، اینورترهای جدید رونیکس، با عنوان نمایندگانی از قدرت و کارایی بهتر، توانسته‌اند در جهت برطرف‌کردن نیازهای جوشکاران و پیشرفت صنعتی گام‌های موثری بردارند.

سوالات متداول

چه ویژگی‌هایی این اینورترها را به گزینه‌ی برتر در زمینه‌ی ابزارهای جوشکاری در صنعت تبدیل کرده است؟
اینورترهای جدید رونیکس به دلیل جریان خروجی بالا، عمق نفوذ و کارایی بیشتر، جوشکاری بی‌وقفه و باکیفیت، ساختار فول بریج و استفاده از قطعات الکترونیکی با کیفیت، به گزینه‌ برتر در زمینه‌ی ابزارهای جوشکاری در صنعت تبدیل شده‌اند.

گارانتی اینورترهای رونیکس چه مدت است؟
دستگاه‌های جوش اینورتر رونیکس با گارانتی ۴۰ ماهه رونیکس سرویس به بازار ابزار ایران عرضه می‌شوند.

دستگاه‌های اینورتر جوشکاری رونیکس را از کجا بخریم؟
برای خرید دستگاه‌های جوش اینورتر رونیکس و تمام محصولات این برند می‌توانید به ابزارفروشی‌های معتبر سراسر کشور مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.