تقدیر محمدرضا رامخو از همکاران خرداد‌ماهی رونیکس به مناسبت تولد آن‌ها

تولد خردادماهی‌های رونیکس
  • دقیقه 1
  • 219
  • 0

به قلم آیدین طلایی

27 خرداد 1403

یکشنبه 27 خرداد ماه، مراسم تقدیر از متولدین خرداد ماه رونیکس برگزار شد. در این مراسم که با حضور محمدرضا رامخو مدیرعامل برند رونیکس، مهندس حمیدرضا رامخو و محسن رامخو اعضای هیئت مدیره برند رونیکس، سعید رمضانی مدیر واحد منابع انسانی و دیگر مدیران ارشد برند رونیکس برگزار شد، از تلاش‌های همکاران متولد خرداد ماه رونیکس تقدیر شد.

خردادماهی ‌های رونیکس

محمدرضا رامخو پس از خوش‌و‌بش کردن با همکاران واحدهای مختلف رونیکس و تقدیم گل به هر یک از آن‌ها، از آرزوها گفت:

«تولد شما را ابتدا به رونیکس و بعد به شما تبریک می‌گویم. امروز می‌خواهم برای شما از آرزو صحبت کنم. قبلا در مورد گذشته خودم بارها برای‌تان صحبت کرده‌ام. از آرزوهایی که داشتم. بچه‌ها آرزوهایی که دارید را دست‌کم نگیرید. آرزوی شما همان چیزی می‌شود که در آینده به آن دست پیدا می‌کنید. زمانی‌که فکری در ذهن شما شکل می‌گیرد، مطمئن باشید که می‌توانید به آن دست پیدا کنید.

اما باید برای این آرزوها و انرژی‌هایی که جمع می‌شود، تلاش کنید. برای هدف خود بجنگید و صبر داشته باشید. آن موقع است که خدا، انسان و طبیعت به شما کمک می‌کنند تا به آن دست پیدا کنید.

زمانی که آرزوهای شما در مغزتان آمد، در روزهای بعد آن‌ها را با خود چک کنید و ببینید که چقدر به آن نزدیک شده‌اید. این برای شما انگیزه‌ای برای ادامه‌دادن می‌شود. هیچ‌چیزی در جهان لذت‌بخش‌تر از موفقیت نیست. هیچ‌چیزی لذت‌بخش از رسیدن به آرزوهای‌تان نیست. آرزو و هدف‌هایتان را جدی بگیرید. تفکر، انگیزه و تلاشی که می‌کنید به شما در رشدتان کمک می‌کند.»

این مراسم با عکس یادگاری دست‌جمعی همکاران رونیکس با برادران رامخو به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.