رونمایی از جدیدترین محصول رونیکس؛ کمپرسور باد بی‌صدای دو سیلندر RC-0613

کمپرسور باد RC-0613 رونیکس
  • دقیقه 3
  • 302
  • 0

به قلم بهار سرلک

27 تیر 1403

خرید کمپرسور باد در صنایع و مشاغل مختلف یک سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید کارگاه، کارخانه‌ یا در کل، محل کاری با کارایی بهتر داشته باشید، پس به فکر تهیۀ یک کمپرسور باد سایلنت و اویل فری باشید.

با توجه به اینکه هدف رونیکس عرضۀ ابزارآلات صنعتی باکیفیت و با قیمت مناسب است، به تازگی کمپرسور باد بدون روغن و بدون صدای 6 لیتری را روانۀ بازار کرده تا نیازهای کاربران در حرفه‌های مختلف را برآورده کند.

در این مقاله ویژگی‌ها و مزایای کمپرسور باد بدون صدا و بدون روغن 0613-RC رونیکس را معرفی کرده‌ایم. از شما دعوت می‌کنیم با جدیدترین کمپرسور باد رونیکس آشنا شوید.

رونیکس را بخوانید.

معرفی ویژگی‌های کمپرسور سایلنت اویل‌فری رونیکس

رونیکس با اولویت‌دهی به تنوع و کیفیت در تولید انواع مدل‌های کمپرسور باد، به تازگی مدل جدید کمپرسور باد بدون صدا و بدون روغن 0613-RC را به بازار عرضه کرده است که وزن پایین و دوام بیشتر آن حائز اهمیت است.

در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل از کمپرسور باد رونیکس را بررسی کرده‌ایم. 

پمپ باد بدون روغن و بی‌صدا RC-0613

مزایای کمپرسور بدون روغن

بسیاری از مشاغل به استفاده از کمپرسورهای اویل‌فری یا بدون روغن رو آورده‌اند. این نوع کمپرسور این مزیت‌ها را داراست:

  • استفاده از آلیاژهای مقاوم در برابر اصطکاک در طراحی اجزای داخلی
  • کاهش هزینه‌های تعویض روغن و روغنکاری و در نتیجه کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری
  • کاهش هزینه‌های عملیاتی
  • مصرف انرژی پایین
  • کاهش ضررهای زیست محیطی
  • کاهش خطرات و آسیب‌های ناشی از عدم تعویض روغن

کمپرسور باد بی‌صدا و بدون روغن RC-0613 رونیکس از تمام مزایای فوق برخوردار است.

موتور پمپ کارآمد

کمپرسور باد سایلنت دو سیلندری 0613-RC رونیکس با موتور القایی 1100 واتی به گونه‌ای طراحی شده که برای مداومت‌های کاری مناسب است. با وجودی که گنجایش مخزنش 6 لیتر است، در کمترین زمان ممکن پر می‌شود و با فشار حداکثری 7 بار، با سرعت 2850 دور بر دقیقه و هوای خروجی 100 لیتر بر دقیقه برای عملیات‌های بی‌وقفه کاربرد دارد. 

بخش پمپ دستگاه به شکلی طراحی شده که این کمپرسور کم‌ترین صدا را تولید کند. از طرفی این ابزار باد با مواد پلیمری کیفیت بالا ساخته شده تا حین کار حداقل صدا را تولید کند. استفاده از این مدل کمپرسور باد سایلنت رونیکس برای مشاغلی که مراجعه‌کنندۀ حضوری دارند، مانند آرایشگاه‌ها یا تعمیرگاه‌های موبایل و … ایده‌آل است.

کمپرسور باد اویل فری RC-0613

سوئیچ محافظ حرارتی

سوئیچ یا کلید محافظ حرارتی جزو مهم‌ترین قطعات دستگاه‌های برقی به شمار می‌رود؛ چون ممکن است این دستگاه‌ها در اثر استفادۀ مکرر داغ شوند. در نتیجه با وجود این کلید بر روی دستگاه، شما مطمئن هستید دمای موتور حین انجام عملیات تحت کنترل است. 

کمپرسور باد کم‌وزن و قابل حمل

این مدل کمپرسور جمع و جور با دوازده کیلو و 700 گرم وزن، فضای کمی را اشغال می‌کند. علاوه بر کم‌وزن بودنِ‌ این کمپرسور باد، دسته‌ای روی آن تعبیه شده تا امکان جابجایی دستگاه برای کاربر فراهم باشد.

برای این پمپ باد پایه‌های لاستیکی با دوام در نظر گرفته شده است تا کاربر در محیط‌های شیب‌دار و ناهموار به راحتی از آن استفاده کند.

کمپرسور باد سایلنت RC-0613

سخن آخر

رونیکس نیز در تولید کمپرسور باد تنوع و کیفیت را در اولویت قرار داده و تلاش کرده مدل‌های کاربردی این دستگاه را متناسب با نیاز کاربران و با قیمت مناسب روانۀ بازار کند. برای خرید کمپرسور باد ویژگی‌هایی را که گفتیم در نظر داشته باشید و برایمان از تجربۀ کار با کمپرسورهای باد رونیکس کامنت بگذارید.

سؤالات متداول

دستگاه‌های کمپرسور باد رونیکس را از کجا بخریم؟
برای خرید دستگاه‌های کمپرسور باد و تمام محصولات این برند می‌توانید به ابزارفروشی‌های معتبر سراسر کشور مراجعه کنید.
کمپرسور باد سایلنت 0613–RC رونیکس شامل گارانتی می‌شود؟
بله. پمپ باد رونیکس با گارانتی 12 ماهه به خریدار تقدیم می‌شود.
چگونه کمپرسور باد مناسب را انتخاب کنیم؟
بر حسب نیازتان و کاری که قرار است با کمپرسور باد انجام دهید، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. بهتر است شرایط تعمیر و نگهداری را هم در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.