برگزاری جشن تولد مهرماهی‌های رونیکس

تولد مهرماهی‌های رونیکس
  • دقیقه 1
  • 229
  • 0

به قلم سمانه محمدزاده

23 مهر 1403

روز شنبه، بیست و یکم مهرماه 1403، به رسم هر ماه، جشن تولد مهرماهی‌های رونیکس با شور و شوق خاصی برگزار شد. در این مراسم، آقای محسن رامخو قائم‌مقام مدیرعامل، دکتر رمضانی معاون منابع انسانی و سایر مدیران ارشد شرکت رونیکس حضور داشتند؛ هر یک به نوبه خود، تولد مهرماهی‌های رونیکس را صمیمانه تبریک گفتند و این مناسبت را گرامی داشتند.

در آغاز این مراسم، آقای محسن رامخو با سلام و خوش‌آمدگویی به حضار، تولد متولدین ماه مهر را صمیمانه تبریک گفتند و آرزوی موفقیت و سلامتی روزافزون برای آن‌ها کردند.

در این جشن تولد صمیمانه، همانند تولدهای پیشین در رونیکس، قدیمی‌ترین و جدیدترین اعضای تیم رونیکس معرفی شدند و از حضور و تلاش‌های ارزشمند آن‌ها قدردانی شد. قدیمی‌ترین عضو مهرماهی رونیکس، خانم سمیرا عسکری مدیریت فروش و آقای فیضی و جدیدترین عضو رونیکس، خانم سمانه محمدزاده، کارشناس تولید محتوا هستند.

بیشتر بخوانید: برگزاری جشن تولد همکاران شهریور ماهی رونیکس

در جشن تولد، برای افزایش شور و نشاط، مسابقه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز ترتیب داده شد. در این مسابقه، عکس‌های کودکی مهرماهی‌های رونیکس بر روی صفحه نمایش نشان داده شد و حاضران باید حدس می‌زدند که هر عکس مربوط به کدام یک از متولدین است. به برندگان مسابقه نیز جوایزی اهدا شد.

در بخش بعدی این مراسم دوستانه، ویدیویی به‌عنوان سوپرایز پخش شد که در آن خانواده‌های بعضی مهرماهی‌های رونیکس، تولد هر یک از آن‌ها را تبریک گفتند.

در پایان جشن تولد مهرماهی‌ها، با اهدای گل به متولدین، بریدن کیک و ثبت لحظات شیرین با عکس‌های یادگاری، این مراسم گرم و صمیمی به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.