- دقیقه 7
- 1185
- 0
به قلم رونیکس
20 اسفند 1402
نمایشگاه بینالمللی تخصصی ابزارآلات صنعت آلمان ۲۰۲۴ Internationale Eisenwarenmesse از تاریخ سیزدهم اسفند در شهر کلن ۱۴۰۲ آغاز به کار کرد و شانزدهم اسفندماه پایان یافت (3 تا 6 مارس 2024). رونیکس پس از تجربه موفق دو نمایشگاه بینالمللی- تخصصی کانتونفر Canton Fair گوانگژو و بیگ فایو گلوبال BIG 5 Global دوبی، در این نمایشگاه نیز خوش درخشید.
حضور رونیکس در این رویداد، بهعنوان نقطه عطف مهمی برای این برند، جمعیت قابل توجهی را از گوشه و کنار جهان به خود جذب کرد. از همان ساعات ابتدایی آغاز به کار نمایشگاه، بازدیدکنندگان و مخاطبان از کشورها و صنایع مختلف به غرفه رونیکس واقع در سالن 10.1 نمایشگاه کلن، استند C090 B090 آمده بودند. در این گزارش، به حضور رونیکس در نمایشگاه صنعت آلمان و دستاوردهای مشارکت این برند در این رویداد میپردازیم.
رونیکس را بخوانید!
فرصت ارزشمند حضور در نمایشگاه بینالمللی صنعت آلمان برای رونیکس
این روزها، شهر کلن، مرکز برگزاری نمایشگاه بینالمللی صنعت آلمان حال و هوای متفاوت و پرجنبوجوشی را تجربه کرد؛ چراکه میزبان یکی از بزرگترین رویدادهای جهان بود. غولهای صنعت دنیا، غرفهداران، تجار و بازدیدکنندگان مختلف از اقصی نقاط جهان در نمایشگاه آیزنواقن 2024، بزرگترین رویداد بینالمللی سختافزاری خارج از آسیا و یکی از شاخصترین نمایشگاههای صنعتی جهان دور هم جمع شدند تا موقعیت خود را بهعنوان بازیگران کلیدی صنعت جهان تثبیت کنند. این نمایشگاه، هر دو سال یکبار در شهر کلن واقع در آلمان برگزار میشود؛ کشوری که قلب صنعت اروپا و سومین اقتصاد برتر جهان است.
صنعتگران، غرفهداران و تجار مرتبط با صنعت ابزار، صنعت ساختمان، تولیدکنندگان مبلمان، لوازم بهداشتی، تجهیزات صنعتی و کارگاهی، تجهیزات حفاظتی و … در این رویداد شرکت کردند تا بتوانند دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و طیف گسترده مخاطبان دنیای صنعت، شامل حدود 38 هزار بازدیدکننده از 133 کشور جهان را به خود جذب کنند. رونیکس نیز در کنار بزرگان و فعالان صنایع مختلف جهان، فرصت ارزشمند حضور در این نمایشگاه را مغتنم شمرد تا با آگاهیبخشی مخاطبان از کیفیت و تنوع محصولات خود، مسیر پیش روی خود را به سوی پیشرفت هموارتر کند.
پوشش کامل اخبار حضور رونیکس در نمایشگاه صنعت آلمان
از آسیای شرقی و نمایندگان قدرتمند آن مانند چین، ژاپن و کره جنوبی تا شرکتکنندگان آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، انگلیسی، سوئدی، اتریشی و … از اروپا، کشورهای آمریکا و کانادا از آمریکای شمالی، کلمبیا و مکزیک از آمریکای لاتین، مصر از آفریقا، ایران، امارات متحده عربی و پاکستان از خاورمیانه، استرالیا، نیوزیلند و …؛ طیف مشارکتکنندگان، غرفهداران و بازدیدکنندگان نمایشگاه متنوع بود. نمایشگاه بینالمللی صنعت آلمان، بستری را فراهم کرد تا تولیدکنندگان و صنعتگران خلاق دنیا، فارغ از ملیت خود بتوانند در کنار رونمایی از محصولات، تکنولوژیها و دستاوردهایشان با فعالان سایر صنایع و برندها ارتباط موثر برقرار کنند تا آیندۀ صنعت جهان را به نحو دیگری رقم بزنند.
در بین 3200 شرکتکننده این رویداد از سوپربرندهای جهانی، مشارکت غولهای صنعت ابزار مانند استنلی بلک اند دکر، ان دبلیو اس، شپخ، اشنایدر الکتریک، ویها و … در نمایشگاه خودنمایی میکرد. رونیکس پس از تجربه حضور موفق در دو نمایشگاه بینالمللی کانتون فر گوانگژو و بیگ فایو گلوبال دوبی، با هدف آگاهیبخشی مخاطبان در این رویداد بینالمللی-تخصصی شرکت کرد تا در کنار بزرگان صنعت ابزار جهان، کیفیت و تنوع محصولات ساخت خود را با بیش از 2500 نوع ابزار برقی، دستی، بادی، بنزینی و شارژی به نمایش بگذارد و با تجار، صنعتگران، بازدیدکنندگان و علاقهمندان به دنیای ابزار در سطح بینالمللی ارتباط موثر برقرار کند.
غرفه نمایشگاهی کلن، روایتگر کیفیت و تنوع محصولات رونیکس
غرفه نمایشگاهی رونیکس واقع در سالن 10.1 نمایشگاه کلن، استند C090 B090 میزبان تجار، فعالان صنایع مختلف، مشتریان و طیف متنوع بازدیدکنندگانی بود که از کشورهای مختلف جهان در این نمایشگاه شرکت کردند تا از جدیدترین ابزارآلات ساخت رونیکس و تازههای فناوری روز دنیا در زمینه تولید ابزار مطلع شوند.
طراحی، ساخت و اجرای غرفه رونیکس به دلیل بُعد مسافت و موقعیت مکانی برگزاری نمایشگاه در کشور و قارهای دیگر، چالشهای خاص خود را داشت؛ چالشهایی که کنترل و حل آن مستلزم تفکر، برنامهریزی و تلاشهای شبانهروزی و بیوقفه تیم رونیکس بود. رویکرد رونیکس بهعنوان برندی با تفکر جهانی همواره بر این است تا در طراحی و اجرای غرفههای نمایشگاهی خود در داخل و خارج از کشور، احترام به مخاطبان و نگاه ویژه این برند را به کیفیت در تمام کلیات و جزئیات منعکس کند. به همین دلیل، مراحل طراحی، ساخت، نصب، اجرا و آمادهسازی غرفه رونیکس در یک فرآیند کیفی کاملاً زمانبندیشده و بسیار دقیق انجام شد.
طراحی کامل پلان و ساخت انیمیشنهای سهبعدی غرفه نمایشگاهی رونیکس در ایران و توسط تیم ارتباطات و برند رونیکس، با استفاده از نرمافزارهایی مانند اتوکد، تری دی مکس و ایلاستریتور صورت گرفت. در مرحله بعد و برای ساخت غرفه، شرکت پیمانکاری دیگ (DEEG)، معتبرترین شرکت سازنده غرفههای نمایشگاهی در کلن آلمان انتخاب شد که پروژههای برجستهای مانند تجهیز ساختمان اصلی و قدیمی دانشگاه کلن را به انجام رسانده بود. پلان، طرحهای گرافیکی و انیمیشنهای سهبعدی در اختیار شرکت دیگ قرار گرفت تا با توجه به اطلاعات دریافتی موجود، ساخت غرفه رونیکس را برعهده بگیرد. نهایتاً غرفه رونیکس به صورت پیشساخته، در سالن 10.1 نمایشگاه کلن، استند C090 B090 نصب شد.
پس از آن، پرسنل متعهد رونیکس در طول بیش از یک هفته تلاشهای شبانهروزی، با برندینگ، جانمایی ابزار و آمادهسازی محل مذاکره مدیران با مخاطبان، کارهای نهایی آمادهسازی غرفه را انجام دادند تا فضایی متفاوت را برای بازدیدکنندگان اقصی نقاط جهان خلق کنند و بتوانند پذیرای تمام مخاطبان خود باشند. از کیتهای ترکیبی دریل برقی و شارژی تا ستهای کامل ابزار دستی، انواع فرز سوپر سنگبری و آهنگری، چکش تخریب و بتنکن، محصولات تاپ لاین رونیکس مانند ابزارهای شارژی سری 89 این برند و حتی متعلقات ابزار مانند صفحههای برش و سایش رونیکس، تنها نمونههایی از محصولات ساخت این برند بودند که نهایتاً در غرفه نمایشگاهی رونیکس، بهعنوان نمایندگانی شایسته از کیفیت و تنوع ابزارآلات رونیکس در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفتند.
آغاز نمایشگاه آیزنواقن 2024 و استقبال بازدیدکنندگان از غرفه رونیکس
نمایشگاه بینالمللی صنعت آلمان روز سهشنبه 13 اسفند با حضور گسترده صنعتگران، غرفهداران و مردم آغاز به کار کرد. همانطور که انتظار میرفت، این رویداد با استقبال بیسابقه مخاطبان مواجه شد؛ بهطوریکه طی 4 روز برگزاری نمایشگاه، بیش از 38 هزار بازدیدکننده از 133 کشور جهان از این رویداد بینالمللی بازدید کردند.
تیم رونیکس متشکل از مدیران ارشد و میانی این برند و پرسنل اجرایی طی روزهای برگزاری رویداد در غرفه نمایشگاهی این برند حضور داشتند و با بازدیدکنندگان، تجار، فعالان صنایع مختلف و مشتریان وفادار خود دیدار و گفتگو کردند. طی روزهای برگزاری نمایشگاه، طیف متنوع بازدیدکنندگان کشورهای مختلف دنیا مانند آلمان، ایتالیا، فرانسه، رومانی، اسپانیا، بلژیک، کشورهای حوزه خلیج فارس و … از غرفه رونیکس دیدن کردند.
استقبال بازدیدکنندگان از غرفه رونیکس در روزهای برگزاری نمایشگاه قابل توجه بود. مخاطبان و بازدیدکنندگان غرفه رونیکس از گروههای متنوعی به نمایشگاه آمده بودند: از تولیدکنندگان، واردکنندگان و عمدهفروشان بزرگ جهان تا مخاطبان B2B آلمانی و فروشگاههای زنجیرهای داخل آلمان و همچنین، مشتریان داخلی و خارجی رونیکس. نمایش تنوع و کیفیت محصولات ساخت رونیکس موجب جذابیت غرفه این برند برای مخاطبان و بازدیدکنندگان شده بود. در این بین، رئیس اتحادیه صنف ابزارفروشان تهران، جناب باقرپور از غرفه رونیکس در نمایشگاه صنعت آلمان بازدید کرد. همچنین، محمدرضا رامخو مدیرعامل رونیکس با هدف ارتباط بیواسطه و حداکثری با برندهای مختلف دنیا، از غرفههای مختلف صنعت ابزار حاضر در نمایشگاه دیدن کرد و با مدیران و تصمیمگیرندگان این برندها به گفتگو پرداخت.
چشمانداز رونیکس، دستیابی به جایگاه پنج برند برتر ابزار دنیا
دستیابی به جایگاه یکی از پنج برند برتر در حوزه طراحی و ساخت ابزارآلات در سراسر دنیا، چشماندازی است که رونیکس برای سالهای آتی خود آن را ترسیم کرده و برای رسیدن به آن، از هیچ تلاشی فروگذار نمیکند. برای رسیدن به این جایگاه، تمرکز رونیکس بر پیادهسازی ارزشها و ارکان اصلی این برند است تا بتواند حضوری مقتدارانه و شایسته در بازارهای جهانی داشته باشد.
حضور رونیکس در نمایشگاههای داخلی و بینالمللی مرتبط با صنعت ابزار، فرصتی را ایجاد میکند تا دستاندرکاران و تصمیمسازان این برند بتوانند همزمان با بررسی نیازهای صنایع و مخاطبان مختلف، با مشتریان صنعت ابزار از نزدیک دیدار و گفتگو کنند. ایجاد ارتباط بیواسطه و مستقیم با عمدهفروشان، خردهفروشان، مهندسان، تجار و از همه مهمتر بزرگان صنعت ابزار دنیا از دیدگاه رونیکس حائز اهمیت است؛ چراکه به رشد این برند و انتقال دانش و فناوری روز دنیا در زمینه تولید و ساخت ابزار باکیفیت کمک شایانی میکند. حضور رونیکس در نمایشگاه بینالمللی صنعت آلمان نیز در راستای دستیابی به همین چشمانداز بود تا این برند بتواند قدم به قدم و طبق برنامهای زمانبندیشده به هدف خود دست یابد.
این آغاز راه است …
نمایشگاه بینالمللی صنعت آلمان از تاریخ سیزدهم اسفند 1402 آغاز به کار کرد و شانزدهم اسفندماه پایان یافت. با این وجود، سفر تیم رونیکس به شهر کلن تنها محدود به این چهار روز و یا حتی یکی دو هفته اخیر نبود. تیم رونیکس برای به تصویر کشیدن کیفیت متمایز و تنوع بینظیر بیش از 2500 ابزار حرفهای خود، انتقال مفهوم هویت برند به مخاطبان جهان و آگاهسازی آنها، مجموعهای از بهترین پرسنل این شرکت و پیمانکاران آلمانی را دور هم جمع کرد تا پدیدهای متفاوت را در این نمایشگاه رقم بزند.
چشمانداز رونیکس با تکیه بر ارزشهای اصلی آن
آگاهسازی مخاطبان در اشل جهانی و بیان مفهوم کیفیت محصولات رونیکس، مستلزم ظرفی بزرگ و پذیرش چالشهای پرشمار شرکت در یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی جهان بود. رونیکس با پذیرش این چالش و سپس با برنامهریزی و زمانبندی دقیق طی چند ماه منتهی به برگزاری این نمایشگاه، توانست در میان بزرگان صنعت ابزار دنیا سرافراز شود و به هدف خود که آگاهیبخشی مخاطبان جهانی این برند بود، دست یابد. تیم متخصصان رونیکس، متشکل از مدیران، بنیانگذاران و پرسنل متعهد این برند، طی 4 روز برگزاری نمایشگاه، میزبان طیف بازدیدکنندگان متنوع از سراسر جهان بودند؛ اما این پایان راه نیست. پایان نمایشگاه صنعت آلمان، آغاز راه ماست…