شماره تماس 6497-021، گوش شنوای خدمات پس از فروش رونیکس

مرکز پاسخگویی تلفنی رونیکس

به قلم محمدجواد تاج الدین

1 تیر 1402

رونیکس سرویس، بازوی خدمات پس از فروش برند رونیکس است. بزرگ‌ترین بانک قطعات بازار ابزار ایران با 34000 نوع قطعه، 180 دفتر نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر کشور، کادر مجرب و متخصص و همچنین تلفن 6497-021 به عنوان گوش شنوای رونیکس سرویس، بخشی از خدمات برند رونیکس به مشتریان است.

مشتریان می‌توانند برای اعلام خرابی دستگاه و اطلاع از نحوه خرید قطعه، گرفتن مشاوره در رابطه با خرید ابزار، سوالات، انتقادات و پیشنهادات خود با شماره 6497-021 تماس بگیرند. همکاران ما در تمام طول روزهای کاری هفته پاسخگوی تلفن‌های شما هستند.

از ویژگی‌های مهم تیم پاسخگوی رونیکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بیش از 25 نفر پرسنل متخصص و مجرب
  2. سرعت در انجام کار و پاسخگویی به مشتریان
  3. رفتار سازمانی منظم و اصولی
  4. آموزش مداوم و اطلاعات به روز برای پاسخگویی به سوالات مشتریان

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با ابزار رونیکس می‌توانید به سایت رونیکس به آدرس www.ronix.ir مراجعه کنید.

45 پاسخ به “شماره تماس 6497-021، گوش شنوای خدمات پس از فروش رونیکس”

  1. سید محسن موسوی مشهد گفت:

    سلام چند روز پیش یه دستگاه پروفیل بر ۵۹۰۱ خریداری کردم یه برش زدم ببینم چطوره صفحه برش عمودی زاویه داره گونیا نیست یه برندی که این همه تبلیغات داره چرا زاویه صفحه برش قائل تنظیم نیست مثل اره فارسی بر

    • رونیکس گفت:

      همراه گرامی سلام. در این پروفیل‌بر، قابلیت تنظیم گونیا تا 45 درجه برای برش‌های زاویه‌دار دقیق و در 2 موقعیت برای برش با مقاطع مختلف وجود دارد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول می‌توانید با شماره تلفن 0216497 تماس بگیرید و از کارشناسان بخواهید شما را راهنمایی کنند.

  2. سید محسن موسوی مشهد۰۹۱۵۵۰۰۵۱۶۹ گفت:

    سلام چند روز پیش یه دستگاه پروفیل بر ۵۹۰۱ خریداری کردم یه برش زدم ببینم چطوره صفحه برش عمودی زاویه داره گونیا نیست یه برندی که این همه تبلیغات داره چرا زاویه صفحه برش قائل تنظیم نیست مثل اره فارسی بر

    • رونیکس گفت:

      همراه گرامی سلام. در این پروفیل‌بر، قابلیت تنظیم گونیا تا 45 درجه برای برش‌های زاویه‌دار دقیق و در 2 موقعیت برای برش با مقاطع مختلف وجود دارد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول می‌توانید با شماره تلفن 0216497 تماس بگیرید و از کارشناسان بخواهید شما را راهنمایی کنند.

  3. محسن حسینی گفت:

    سلام دریل رونکس خریدم برای کارهای خانگی در انباری بدور از نور نگهداری میکردم یکبار رفتم استفاده کنم دیدم جعبه آن پوسیده وخورد شده الان نمیدونم چطور باید جعبه تهیه کنم

    • رونیکس گفت:

      همراه گرامی سلام. شما می‌توانید کیف BMCابزارآلات رونیکس را از ابزارفروشی‌های معتبر سراسر کشور خریداری کنید.

  4. محسن گفت:

    سلام اگر محصولات رونیکس رو از دیجیکالا بگیرم چون گارانتی نامه رو مهر نمیکنن شامل گارانتی نمیشه میگن فاکتور دیجیکالا رو میشه جایگزین مهر فروشنده کرد و گارانتی قبول میکنه. درسته؟

    • رونیکس گفت:

      همراه گرامی سلام. شما می‌توانید با مراجعه به پنل کاربری خود، گارانتی ابزار با مهر دیجیتال را دریافت کنید. این گارانتی قابل قبول و پذیرفته‌شده است.

  5. عباس قازلی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    یه کارواش دینامی 180 بار خریداری کردم توی هر بار استفاده که تقریبا یک ساعتی طول می‌کشه سه چهار بار گیر میکنه، یعنی صدای دینام میاد که برق بهش رسیده ولی نمیتونه بچرخه، بعد دو سه ثانیه راه میفته، علتش چیه و آیا باید به خدمات پس از فروش مراجعه کنم؟

    • رونیکس گفت:

      همراه گرامی سلام. توصیه می‌کنیم جهت اطلاع از نزدیک‌ترین نمایندگی به محل سکونت خود با شماره تلفن 0216497 تماس حاصل کنید. کارشناسان شما را راهنمایی می‌کنند.

  6. سعید گفت:

    سلام یه بتن کن شارژی رونیکس ۸۹۱۰ گرفتم برای شارژ اولیه چه مدت باید شارژ بشه

  7. علی یوسف پور گفت:

    سلام شیشه تراز لیزرم شکسته از کجا باید تهیه کنم‌مدل RH_9500

    • رونیکس گفت:

      همراه گرامی سلام. برای تهیه تمام ابزارآلات رونیکس می‌توانید به ابزارفروشی‌های معتبر سراسر کشور مراجعه کنید. همچنین، می‌توانید در خصوص انتخاب محصول و تمام سوالات خود با شماره تلفن 0216497 تماس بگیرید. کارشناسان شما را راهنمایی می‌کنند.

  8. سعید گفت:

    سلام
    یک دستگاه جوش ۲۰۰ آمپر RH-4604 خریدم
    امروز برای اولین بار میخواستم در منزل جوشکاری محدود انجام بدم متاسفانه صدای فن دستگاه بسیار زیاد و آزار دهنده است
    میخواستم ببینم این صدای بلند طبیعی است؟
    ضمن اینکه راهنمایی کنید برای سایز الکترودها چه درجه ای مناسب و استاندارد هست ممنونم از راهنمایی شما

    • رونیکس گفت:

      همراه گرامی سلام. این دستگاه توربو فن پلاس است و حجم هوادهی دوبرابری و خنک‌کاری بالایی دارد. بنابراین صدای فن آن طبیعی است و مشکلی ایجاد نمی‌کند. در دفترچه راهنمای محصول نیز سایز الکترود به تناسب آمپراژ دستگاه در جدول مشخص شده است که می‌توانید مطالعه کنید.

  9. رمضانی گفت:

    سلام
    یک دستگاه جوش ۲۰۰ آمپر اینورتر خریدم امروز روشن کردم صدای فن خیلی گوشخراشه
    فن مشکل داره یا اینکه طبیعی هستش لطفا راهنمایی کنید چنانچه مشکل داره ببرم تعویض کنم

    • رونیکس گفت:

      همراه گرامی سلام. اینورترهای رونیکس توربو فن پلاس هستند و حجم هوادهی دوبرابری و خنک‌کاری بالایی دارند. بنابراین صدای فن آن‌ها طبیعی است و مشکلی ایجاد نمی‌کند.

  10. یعقوب خادمی گفت:

    سلام از فروشگاه اینترنتی تامین ابزار ۷۷۷ یک دستگاه سشوار صنعتی ۱۱۰۱ خریده و نقص فنی دارد و زنگ زدم گفت ۱۲ ماه ضمانت دارد ولی باید با خود شرکت رونیکس تماس بگیرید لطفا راهنمایی کنید

    • رونیکس گفت:

      همراه گرامی با سلام
      شرکت رونیکس 200 نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر کشور دارد.
      برای اطلاع از نزدیکترین مرکز خدمات پس از فروش به محل سکونت خود با شماره 6497-021 تماس گرفته و با واحد صدای مشتریان رونیکس در ارتباط باشید.

  11. مجید میرزایی گفت:

    سلام خسته نباشید
    یه سشوار رونیکس خریدم ولی دکمه رو خاموش میکنی زیاد میشه آیا مدل همینجوری یا نه

  12. سید سجاد صالحی گفت:

    با سلام
    بنده مدت ۸ ماه است که اینورتر جوشکاری مارک رونیکس۴۶۰۲ را خریداری کردم از نظر کیفیت جوش مورد قبول میباشد ولی از همان ابتدا صدای فن خنک کننده خیلی زیاد و آزار دهنده است می خواستم بدانم که این میزان صدا طبیعی است یا اشکالی دارد. ممنون میشوم پاسخ بدهید

  13. داود اکبری از شهرستان نهاوند استان همدان گفت:

    سلام وقت بخیر ابزار عالیه و کارامد من یک عدد پیچ بند رونیکس خرید در حالدحاضر از کار کردش راضیم ولی شارژر خراب شده جهت تهیه شارژر باید چکار کنم متاسفانه در شهر ما نمایندگیمحصولات شما وجودونداره لطفا راهنمایم کنید

    • رونیکس گفت:

      همراه گرامی سلام. می‌توانید شارژر متناسب با ابزار خود را از ابزارفروشی‌های معتبر سراسر کشور خریداری کنید و یا با کارشناسان ما و شماره تلفن 0216497 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  14. سیروس فلاحی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    سنگ فرز بزرگ رونیکس خریدم الان دسته و کلیدش شکسته تو تبریز از کجا میتونم تهیه کنم؟
    میشه لطفا آدرسش رو به این شماره بفرستین
    09144230471

  15. علی گفت:

    با سلام،یه دستگاه دریل از اهواز خریدیم و بعد نقل مکان کردیم کاشان،نمایندگی کاشان کارت گارانتی نشونش میدی میگه شماره دستگاه ثبت نشده،بفرستی تهران هم برگشت میخوره،بهش میگیم از تعمیرش منصرف شدیم میگه حق تست و باز کردن بده،این دیگه چه گارانتی ایه؟جنس ایرانی باید بخریم؟

  16. شهریار گفت:

    سلام و عرض ادب
    یک دستگاه اره میزی مدل 5602 خریدم که متاسفانه امکان بالا و پایین شدن تیغه در این دستگاه وجود ندارد . آیا این موضوع درسته یا بنده آشنایی ندارم ؟

    • رونیکس گفت:

      با سلام خدمت همراه گرامی؛ با تشکر از کامنت شما. تیغه‌ی این دستگاه ثابت است. برای آشنایی بیشتر با دستگاه اره میزی لطفاً راهنمای کاربری محصول را مطالعه کنید.

  17. علی حیدری گفت:

    با سلام
    دریل کد ۲۷۲۵ رو بتازگی تهیه کردم، نو نو دستگاه، کار میکنه اما زیر موتور بویی میادکه نمیدونم بخاطر تازگیه یا چیز دیگه.
    لطفا راهنمایی کنید.
    ممنون.

    • رونیکس گفت:

      سلام به همراه گرامی. با تشکر از کامنت شما.
      لطفاً با شماره تلفن 0216497 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  18. علی حیدری گفت:

    با سلام و خسته نباشید.
    یک دریل کد ۲۷۲۵ تهیه کردم، دستگاه نو هستش
    کار میکنه اما زیر دستگاه بویی حس میکنم که نمیتونم تشخیص بوی تازگیه دستگاهه یا اینکه طبیعیه یا دستگاه معیوب و مشکلی داره.
    لطفا راهنمایی کنید.
    ممنون

  19. مهدی گفت:

    باسلام.
    چند روز قبل یک عدد کارواش شارژی خریدم. موقع استفاده مکش آب از سطل رو نداره و حتما باید سطل را در جای بلندتری قرار بدم. میخواستم ببینم این یک ایراده یا کارکرد این دستگاه به این صورته. چون تو تبلیغاتهایی که تو صفحات مجازی میشه برای دستگاههای ارزانتر از رونیکس قابلیت مکش وجود داره ولی من تو این دستگاه که قیمتش هم بالاتره نسبت به دستگاه های مشابه همچین قابلیتی رو ندیدم و سطل آب رو باید تو ارتفاع بزارم تا بتونم یه ماشین بشورم. ممنون میشم راهنماییم کنید

  20. ناشناس گفت:

    سلام‌دستگاه‌جوش‌رونیکس۲۰۰امپر‌۴۶۰۴‌دارم‌کار‌نمیکنه‌فنش‌وصفحه‌نمایش‌روشن‌میشه‌ولی‌اصلا‌جوش‌نمیده‌ایرادش‌از‌کجااست

  21. ناشناس گفت:

    سلام خسته نباشید من یه پیستوله برقی خریدم مدل ۱۳۹۵حالاقسمت پیستوله اش شکسته نمیتونم تهیه کنم

  22. مرتضی حسینی گفت:

    سلام خسته نباشید من یه پیستوله برقی مدل۱۳۹۵خریدم ولی قسمت پیستوله رو شکستیمحالا نمیتونم تهیه کنم به نمایندگی هم زنگ میزنم میگه نداریم

  23. محمد گفت:

    سلام من چند ماهه شیار زن ۳۴۱۲ رونیکس رو گرفتم دیروز وسط کار متوجه شدم تیغه نمیچرخه موتور کار می‌کنه ولی تیغه نمیچرخه فکر کنم چرخ دنده شکسته این شامل گارانتی هستش؟

    • رونیکس گفت:

      سلام همراه گرامی؛ با تشکر از کامنت شما، پیشنهاد می‌کنیم باواحد صدای مشتریان شماره تلفن 0216497 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  24. امیر احمدی . گفت:

    سلام ….۵ماهه پیستوله برقی ۶۵۰ وات گرفتم
    سورن ونازل این پیستوله که پلاستیکی خراب شده .

    .این سوران یدکی میخام..یا اگه قطعش نیست گانش برام بفرستید ….
    چجوری میتونم تهیه کنم …کوهبنان خیابان طالقانی بلوار کشاورز کوچه ۹ پلاک ۱۳
    ۰۹۱۳۸۴۱۵۴۲۲

  25. مصطفی سهرابی گفت:

    با سلام
    یک عدد اره میزی 5601 با توان 2000 وات خریداری کرده ام. بنابر ضرورت در جایی که برق ندارد مجبوروم که استفاده کنم. بنابر این لازم است از مور برق و یا مبدل برق باطری به 220 ولت استفاده کنم. جهت انتخاب موتور برق یا مبدل مناسب نیاز به راهنمائی دارم تا بدانم جهت روشن شدن اولیه موتور اره برقی چه توانی از منبع تغذیه میکشد و درحالت بار حداکثر توان مصرفی چقدر است؟
    آیا مبدل 4000 وات کفایت میکند آیا موتور برق با نیروی 350 وات کفایت میکنید؟ معمولا موتورهای الکتریکی در زمان استارت اولیه برق بیشتری از توان مصرفی ذکر شده، مصرف میکنند.

    • رونیکس گفت:

      سلام همراه گرامی. با تشکر از کامنت شما. توصیه می‌کنیم برای مشاورۀ دقیق دربارۀ این موضوع با واحد صدای مشتریان با شماره تلفن 0216497 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.