- دقیقه 1
- 560
- 0
به قلم محمدجواد تاج الدین
2 اسفند 1402
رونیکس امسال توانست با راهاندازی یک کمپین موفق، کلیشه خرید هدیه روز پدر را بشکند! این برند با شعار «رونیکس، هدیه ارزشمند» گزینهای تازه برای خرید هدیه در اختیار شهروندان قرار داد.
بهطور کلی آقایان به فعالیتهای فنی علاقه دارند و از کارکردن با ابزار لذت میبرند. به همین دلیل ابزار میتواند هدیهای ارزشمند و متفاوت برای آنها باشد. اگر شما تا سال گذشته برای خرید هدیه به مناسبت روز پدر محدود به چند گزینه خاص و کلیشهای بودید، رونیکس امسال تفاوتی ارزشمند به وجود آورد و طیف گستردهای از ابزارهای جذاب خود را در اختیار شما قرار داد؛ هدیه متفاوتی که میتواند فرصتی برای قدردانی از زحمات آنها باشد.
رونیکس بیش از 2500 نوع ابزار را به مخاطبان خود ارائه داده است و کاربران میتوانند با هر بودجهای ابزار مناسب خود را از سبد محصولات رونیکس انتخاب کنند؛ ابزاری که میتواند به عنوان یک هدیه متفاوت، ارزشمند، باکیفیت و کاربردی، در نظر گرفته شود.
«صفر تا ۱۰۰بهترین ابزار برای روز پدر»
با این رویکرد و در راستای فرهنگسازی استفاده از ابزار به عنوان هدیه، محتواهای متنی، ویدیویی و گرافیکی مختلفی تولید و در رسانههای کشور منتشر شد. این کمپین با استقبال بینظیری از مردم مواجه شد و شاهد حضور طیف گستردهای از طرف مردم برای خرید هدیه ابزار برای روز مرد از ابزارفروشیها بودیم. یکی از نکات جالب در این خصوص، حضور عدهای از مخاطبان به صورت خانوادگی بود که برای خرید روز پدر به مغازهها آمده بودند. اینها همه نشاندهنده علاقه زیاد مردم کشور به دنیای بیپایان ابزار و پتانسیل بالای این صنعت دارد؛ نکتهای که میتواند در سالهای آینده به آن توجه ویژهای داشت.