تقدیم برنامه رونیکس در یورو 2024؛ گامی تازه در آگهی‌های صداو‌سیما

تقدیم برنامه رونیکس در یورو 2024
  • دقیقه 1
  • 249
  • 0

به قلم آیدین طلایی

31 خرداد 1403

جام ملت‌های اروپا 2024 از روز 25 خردادماه 1403 آغاز شده است. در این رقابت‌های داغ و نفس‌گیر، بزرگان فوتبال اروپا برای رسیدن به جام قهرمانی یورو 2024 به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

اگر به تماشای بازی‌های یورو 2024 از صداوسیما نشسته باشید، حتما تبلیغات پیش از مسابقه رونیکس را تماشا کرده‌اید. این تبلیغات که اصطلاحا به آن تقدیم برنامه گفته می‌شود، در 3 بازه زمانی پیش از آغاز مسابقه، پیش از آغاز نیمه دوم و پس از پایان آن پخش می‌شود و بینندگان را دعوت به تماشای بازی فوتبال می‌‌کند.

با این وجود این تبلیغات عموما با پخش نریشن برند مورد نظر که بینندگان را به تماشای مسابقه دعوت می‌کند، همراه است. اما برند رونیکس که همواره در صنعت تبلیغات کشور، نگاهی رو به جلو و خلاقانه داشته، این‌بار هم در آگهی‌های تقدیم برنامه، تجربه تازه‌‌ای را رقم زده است.

در این سری از تبلیغات با نشان‌دادن میلاد کی‌مرام و ربات رونیکس، سفیر برند رونیکس را در حال ترجمه گفته‌های ربات رونیکس می‌بینیم که شما را به تماشای رقابت‌های داغ یورو 2024 دعوت می‌کنند.

این کار که با هنرنمایی و نقش‌آفرینی بی‌نظیر میلاد کی‌مرام انجام‌شده و خلاقیت او را در این مهم نشان می‌دهد، گامی تازه در سری تقدیم برنامه‌های کشور است.

رقابت‌های یورو 2024 تا 24 تیر ماه در کشور آلمان ادامه دارد و رونیکس شما را به دیدن این رقابت‌های داغ فوتبال جهان دعوت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.