پشت صحنه تبلیغ دریل شارژی میلاد کی مرام

  • دقیقه 4
  • 2910
  • 0

به قلم رونیکس

10 شهریور 1400

میلاد کی مرام که این روزها و پس از نیمه دوم سال 1399 به عنوان سفیر برند رونیکس شروع به فعالیت کرده و با این برند ابزارآلات همکاری داشته است، تا کنون در ساخت دو تیزر تبلیغاتی حضور داشته که هر دو آنها اندکی بعد از ضبط و تدوین از صدا و سیمای ملی ایران پخش شده اند. در هر دو این تیزرها حضور میلاد کی مرام به عنوان قهرمان اول داستان و نقش فردی فنی که تمام مشکلات به وجود آمده برای خانواده را به سرعت و دقت و با استفاده از ابزارآلات رونیکس از میان بر می دارد، به پر رنگ شدن نام این هنرپیشه به عنوان سفیر برند رونیکس کمک شایانی کرد.

علاوه بر خروجی نهایی و تیزری که از شبکه های تلویزیونی پخش شد، نحوه فیلم برداری، انتخاب لوکیشن و سایر بازیگران تیزر و در کل پشت صحنه تبلیغ دریل شارژی میلاد کی مرام نیز خود حامل اتفاقات جذابی بود که در ادامه به بیان گوشه ای از این اتفاقات خواهیم پرداخت.

پشت صحنه تبلیغ دریل شارژی میلاد کی مرام-تیزر اول

در رابطه با پشت صحنه تبلیغ دریل شارژی میلاد کی مرام در تیزر تلویزیونی اول، جالب است بدانید که لوکیشن طراحی شده ای که در تمامی سکانس ها از اتاق تمرین قهرمان داستان تا فضای خانه ای که بازیگر دوم در آن مشغول فعالیت است می بینید، در واقع استودیو فیلم برداری بزرگ بوستان ولایت در شهر تهران است که بخش کوچکی از آن بسیار هنرمندانه طراحی و ساخته شده و برای تکمیل آن بیش از یک هفته زمان صرف شده است. به علاوه طراحی و تزئین لباس میلاد کی مرام در این تیزر نیز خود پروسه ای بود که با همکاری عوامل پشت صحنه تبلیغ دریل شارژی میلاد کی مرام به زیبایی انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: زندگی نامه میلاد کی مرام تا سفیر برند شدن در رونیکس

اما به نظر نقطه عطف تیزر اول، پیش از هر چیز مریوط به چینش فوق العاده ابزارآلات رونیکس است. این سکانس که برای عموم افراد یادآور صحنه هایی از فیلم های اکشن یا تخیلی است، بخشی است که بازیگر با بیان تک لغت «رونیکس» در واقع تجهیزات اتاق خود را فعال کرده و به آنها برای شروع فعالیت فرمان می دهد. در ادامه تعدادی از عکس های مربوط به این صحنه و پشت صحنه تبلیغ دریل شارژی میلاد کی مرام را مشاهده می ‌کنید.

در واقع پشت صحنه وقایع و فعالیت های مختلف بخش جذابی از ساخت یک کار هستند که گاهی حتی از خود خروجی یا تصویر کاملی که ساخته می شود جذاب تر و سرگرم کننده تر از آب در می آیند. اتفاقات جالبی که موجب خنده عوامل صحنه می شوند، رخداد های غیر منتظره ای همچون تصادفات، بارش باران و برف یا حتی قطع شدن برق، همه و همه از جمله پیشامد هایی هستند که می توانند برنامه ریزی ها را تغییر داده و خاطرات تلخ یا شیرینی از خود به جا بگذارند. قطعا پشت صحنه تبلیغ دریل شارژی میلاد کی مرام نیز از این قضایا مستثنی نبوده و خاطرات تلخ و شیرین آن همواره در خاطر عوامل آن خواهد ماند.

در صورت تمایل به مطالعه بیشتر درباره میلاد کی مرام و همکاری او با برند رونیکس می توانید مقاله میلاد کی مرام سفیر برند رونیکس را هم مطالعه فرمایید.

پشت صحنه تبلیغ دریل شارژی میلاد کی مرام-تیزر دوم

تیزر دوم همانطور که در ویدیوی آن مشخص بود در محیط باز و طبیعتی سرسبز فیلم برداری شده است. لوکیشن این ویدیو که منطقه ای از شهر کلاردشت به نام روستای مکارود بوده و همه عوامل برای ساخت تیزر در آن مستقر شده بودند محدوده ای بکر و خوش آب و هوا بود که علاوه بر تمام جذابیت ها، دردسرهایی نیز در رابطه با گرمای هوای در طول روز داشت. علاوه بر این، مه که عضو جدا نشدنی طبیعت شمال کشور است، در این سفر و پا به پای انجام این پروژه همراه تیم بود. وجود این مه که کار فیلم برداری را به تعویق می انداخت به تنهایی باعث به طول انجامیدن پروژه شد که با کاهش بارش و آفتابی شدن هوا، مه نیز کمتر شده و فیلم برداری در همان بازه انجام شد.

آماده سازی صحنه تیزر دوم، طراحی و فیلم برداری آن حدود دو روز کاری زمان برد. تیم طراحی صحنه پیش از بازیگران و فیلم برداران در صحنه حضور پیدا کردند تا پیش از ورود آنها صحنه آماده فیلم برداری شود و پس از آن لحظات جذابی همچون نهارهای دست جمعی محلی که در لوکیشن طبخ و سرو می شدند یا شوخی های عوامل پشت صحنه و اتفاقات جالب و سرگرم کننده ای که پیش می آمدند، از جمله عواملی بودند که این پروژه را به سفری دوستانه برای تمامی دست اندرکاران تبدیل کردند.

بیشتر بخوانید: تبلیغات رونیکس با میلاد کی مرام

ویدیوی پشت صحنه تبلیغ دریل شارژی میلاد کی مرام

در ادامه این مطلب ویدیویی از پشت صحنه تبلیغ دریل شارژی میلاد کی مرام در تیزر اول و دوم را با حضور این هنرپیشه محبوب مشاهده می کنید که پیش از این منتشر نشده و برای اولین بار از سوی رونیکس به اشتراک گذاشته می شوند.

به نقل از سایت فروشگاه کتاب مهربان درباره تبلیغ دریل شارژی میلاد کی مرام می‌توان گفت:

“اما کارنامه‌ی پیشین میلاد کی‌مرام در مورد او چه می‌گوید

در کارنامه کاری او بازی در فیلم‌هایی نظیر هاری، خط ویژه، حریم شخصی، روسی و … دیده می‌شود، همچنین در نمایش خانگی سریال‌های ممنوعه و سیاوش ایفای نقش کرده است. شخصیتی کمی ضربه خورده و خشن که با ناکامی‌هایش گلاویز است.

از جوایزی که تا این لحظه برده است هم می‌توان به نامزدی بهترین بازیگر مرد درام در سال 1398 و نوزدهمین جشن حافظ و عنوان بهترین بازیگر مرد شانزدهمین جشن خانه سینما در فیلم ملکه یاد کرد.

و حالا آیا میلاد کی‌مرام می‌تواند بیانگر برند رونیکس باشد؟ تا جایی که به تصویر مردانگی، سفتی و راستی مرتبط است، تصویر خوبی دارد. اما بازیگری که کمی هم شکست خورده و مغلوب سرنوشت است چه؟ آیا جایگاه یک قهرمان را می‌تواند در ذهن مخاطب برای خود ثبت کند؟ به احتمال زیاد، بله!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.