زندگی نامه میلاد کی مرام تا سفیر برند شدن در رونیکس

  • دقیقه 4
  • 3583
  • 0

به قلم رونیکس

15 شهریور 1400

میلاد کی مرام علاوه بر حرفه بازیگری حضور پر رنگی در تبلیغات و تیزرهای تلویزیونی به عنوان سفیر برند رونیکس دارد، به همین جهت در ادامه با زندگی نامه میلاد کی مرام تا سفیر برند شدن در رونیکس بیشتر آشنا خواهید شد.

در 4 ام اردیبهشت ماه سال 1364 در بندر انزلی متولد شده اما اصالتا تبریزی است. این هنرپیشه و بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان آخرین عضو یک خانواده 5 نفره است و یک خواهر و یک برادر بزرگ تر از خود دارد. به گفته آقای میلاد کی مرام زندگی ایشان از زمان ورود به تهران تا اکنون که یکی از ستارگان سینما و تلویزیون هستند، فراز و نشیب های زیادی داشته است.

دوران کودکی میلاد کی مرام تا سفیر برند شدن در رونیکس

میلاد کی مرام در مصاحبه های خود گفته است که از دوران کودکی در لحظه زندگی می کردم و در همان زمان بر اساس هدف های کوتاه مدت و علاقه به فوتبال، تصمیم گرفتم وارد این ورزش شوم. از سن 9 تا 13 سالگی عضو بازیکنان تیم های پایه فوتبال ملوان بودم و با بازیکنانی چون مازیار زارع، جلال حسینی و علیرضا رمضانی به عنوان هم تیمی فوتبال بازی می کردم. اما متاسفانه پس از مدتی و در سن 16 سالگی مصدوم شدم و ناچارا فوتبال را کنار گذاشتم.

بیشتر بخوانید: پشت صحنه تبلیغ دریل شارژی میلاد کی مرام

از تئاتر و کلاس های بازیگری میلاد کی مرام تا سفیر برند شدن در رونیکس

این هنرمند با پشتکار و جوان کشورمان پس از مصدوم شدن در فوتبال نا امید نشد و مسیر دیگری را برای رسیدن موفقیت انتخاب کرد. بعد از فوتبال به دنبال علاقه خود در تئاتر رفت و با بازی در نمایش شب نشینی در جهنم جایزه برترین بازیگر تئاتر منطقه ای فجر را دریافت کرد. میلاد کی مرام پس از دو تجربه نقش آفرینی در تئاتر از بندر انزلی به تهران آمد و در کلاس های بازیگری مسعود کیمیایی شرکت کرد و در نهایت با تلاش ها و پشتکار فراوان با رتبه نخست از کلاس های بازیگری این کارگردان فارغ التحصیل شد. او در سال 1385 و در 21 سالگی به عنوان دستیار کارگردان در فیلم رئیس مسعود کیمیایی انتخاب شد.

تغییر سرنوشت میلاد کی مرام

میلاد کی مرام در ابتدای ورود خود به تهران به دلیل نداشتن مکانی برای خواب با سختی های بسیاری مواجه شد اما برای رسیدن به اهداف خود با انگیزه فراوانی تمام روزهای سخت و تنهایی را پشت سر گذاشت. در این میان آشنایی با خانم گلاب آدینه بازیگر مطرح سینما و تلویزیون سرنوشت میلاد کی مرام را تغییر داد.

میلاد کی مرام پس از قبول شدن در تست بازیگری برای بازی در سریال خواستگاران در سال 1386 مسیر جدیدی را در زندگی خود تجربه کرد که حاصل انگیزه بالا و تلاش های بی وفقه او بود. اکنون موفقیت و تغییر زندگی نامه میلاد کی مرام تا سفیر برند شدن در رونیکس حاصل پشتکار و سر سختی او در مسیر زندگی اش است.

آقای کی مرام در سال 1387 در سریال شب هزار و یکم نقش آفرینی کرد. در سال 1389 با بازی در فیلم کوچه ملی وارد سینما شد تا این که در 1392 با حضور در فیلم خط ویژه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت.

اما شهرت اصلی میلاد کی مرام به سال 1390 و 1392 برمی گردد، زمانی که او در سریال های نابرده رنج در نقش جابر به کارگردانی علیرضا بذر افشان و بچه های نسبتا بد به خوبی شناخته شد و نظرها را به سمت خود جلب کرد.

 

در صورت تمایل به مطالعه بیشتر درباره میلاد کی مرام و همکاری او با برند رونیکس می توانید مقاله پشت صحنه تبلیغ دریل شارژی میلاد کی مرام را هم مطالعه فرمایید.

سفیر برند رونیکس

میلاد کی مرام هنرپیشه و بازیگر محبوب کشورمان پس از گذراندن سختی ها و فراز و نشیب های زندگی تجربه های زیادی را آموخت. همین تجربه و حضور موثر در سینما و تلویزیون و نیز سابقه بازی در سریال نمایش خانگی سیاوش چهره و استایلی قوی، قدرتمند و حرفه ای به او بخشیده است که یکی از دلایل انتخاب این بازیگر به عنوان سفیر برند رونیکس می باشد.

در رابطه با میلاد کی مرام همواره تصور می شد که او به دلیل داشتن اندامی ورزیده و چهره ای جذاب می تواند علاوه بر بازیگری، در صنعت مدلینگ نیز فعالیت کند که در واقع تصور عموم مردم سال ها بعد با همکاری میلاد کی مرام با برندهای مختلف از جمله رونیکس به حقیقت نزدیک تر و موجب درخشش این هنرپیشه در حرفه ای علاوه بر هنرپیشگی شده است.

تبلیغات رونیکس با میلاد کی مرام از نیمه دوم سال 1399 آغاز شده و هم اکنون تیزرهای تبلیغاتی این برند با حضور میلاد کی مرام هنرپیشه محبوب سینما و تلویزیون مورد استقبال عموم قرار گرفته است. زندگی میلاد کی مرام تا سفیر برند شدن در رونیکس با چالش های زیادی همراه بوده که تمام آن ها را با موفقیت چشمگیری سپری کرده است. امیدواریم همکاری میلاد کی مرام با رونیکس هم برای هر دو طرف قرارداد سودمند و همراه با موفقیت باشد و روز به روز شاهد پیشرفت بیشتر هر دو باشیم.

بیشتر بخوانید: تبلیغات رونیکس با میلاد کی مرام

به نقل از سایت فروشگاه کتاب مهربان درباره زندگی نامه میلاد کی مرام تا سفیر برند شدن در رونیکس می‌توان گفت:

“آیا میلاد کی‌مرام انتخاب درستی برای برند رونیکس بوده است؟

در انتخاب یک سفیر همانقدر که به بزرگ بودن چهره باید اهمیت داد، باید به تناسب تصویر او با برند نیز اهمیت بدهیم. این روزها میلاد کی‌مرام با بازی در سریال سیاوش به اندازه‌ کافی در بین تبلیغات محیطی سریال‌های خانگی می‌درخشد. تصویر پسری خشن، عضلانی و کاملا جدی که باید کمابیش از او ترسید.”

همچنین میتوانید به صفحه میلاد کی‌مرام در ویکی پدیا نیز مراجعه نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.