ارسال قطعات برای نمایندگان خدمات پس از فروش رونیکس در کمتر از 24 ساعت

ارسال قطعات توسط پیک‌های مجموعه

به قلم محمدجواد تاج الدین

30 خرداد 1402

رونیکس به عنوان رهبر بازار ابزار ایران و برای رفاه حال مشتریان و همچنین بالابردن کیفیت خدمات نمایندگان خود در سراسر کشور، قطعات را در کمتر از 24 ساعت برای نمایندگان خود ارسال می‌کند تا در کمترین زمان ممکن به دستشان برسد.

بانک قطعات ابزار رونیکس با بیش از 34000 نوع قطعه، بزرگ‌ترین پشتوانه این برند برای ارائه خدمات پس از فروش منحصر‌به‌فرد به مشتریان است.

در این بانک قطعات از کوچک‌ترین پیچ و مهره‌ها تا لوازم موتور و پوسته ابزار صنعتی و نیمه صنعتی وجود دارد. نمایندگان خدمات پس از فروش رونیکس می‌توانند به صورت نامحدود و بر اساس نیاز خود، قطعات مورد نظر را سفارش دهند.

برای اطلاع بیشتر از شرایط خدمات پس از فروش رونیکس و همچنین تنوع ابزار این برند می‌تواند به سایت www.ronix.ir مراجعه کرده و یا با شماره 6497-021 تماس بگیرید.

یک پاسخ به “ارسال قطعات برای نمایندگان خدمات پس از فروش رونیکس در کمتر از 24 ساعت”

  1. فرفر گفت:

    ممنون آقای محمد جواد خان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.