- دقیقه 4
- 2103
- 0
به قلم رونیکس
30 مرداد 1400
همکاری میلاد کی مرام با برند رونیکس که از نیمه دوم سال 1399 پس از برگزاری جلسات متعدد آغاز شده است این هنرپیشه را به صورت رسمی به عنوان سفیر برند رونیکس به مخاطبان این برند معرفی کرده و اندکی بعد پروژه های مشترک رونیکس و میلاد کی مرام به ترتیب کلید خوردند و اجرا شدند.
اهداف اصلی رونیکس از ساخت اولین تیزر میلاد کی مرام
از جمله پروژه های همکاری مشترک میان این دو، تبلیغ دریل شارژی میلاد کی مرام بود که اواخر سال 1399 ضبط شده و کمی بعد برای اولین بار بر روی آنتن صدا و سیمای ملی ایران رفت. این تبلیغ که با اقبال خوبی رو به رو شده و به صورت گسترده در فضای مجازی پخش و بارها و بارها دیده شد، با سه هدف اصلی طراحی و تولید شد. این اهداف به ترتیب اهمیت عبارت بودند از:
- معرفی میلاد کی مرام به عنوان سفیر برند رونیکس به مخاطبان
- معرفی هویت برند رونیکس به مخاطب عام در رسانهای به گستردگی تلویزیون
- معرفی محصولات پر فروش و کاربردی رونیکس
اولین تیزری که ساخته شد و طراحی سناریو و ایده آن از پیش تعیین و توسط عوامل مختلف تایید شده بود، ویدیویی بود که در آن بازیگر همچون ابر قهرمانی با ابزارآلات رونیکس فعالیت هایی که به سادگی ممکن نبودند را پیش میبرد. در این تیزر شاهد طراحی صحنه فوق العاده ای بودیم که اتاق تجهیزات قهرمان داستان را به نمایش گذاشته و ابزارهای رونیکس با چینش مناسبی در کنار یکدیگر قرار گرفته بودند.
ترکیب این لوکیشن با موسیقی هیجان انگیز و بازی خوب بازیگران به علاوه کات های مناسب تصویربرداری و تدوین تبلیغ دریل شارژِی میلاد کی مرام را مورد استقبال مردم قرار داد.
در واقع تبلیغ دریل شارژی میلاد کی مرام اولین تیزر تلویزیونی رونیکس با حضور این هنرپیشه بود و مخاطبان برای نخستین بار در فضایی خارج از فضای مجازی با همکاری این دو با هم مواجه می شدند، پس نیاز به توضیح نیست که موفقیت این پروژه تا چه حد برای هر دو طرف قرارداد حائز اهمیت بوده و برای تحقق اهداف مرتبط با این پروژه تلاش می کردند. صرف زمان، هزینه و انرژی اما در انتها نتیجه بخش بود و پاسخ تلاش یک تیم بزرگ با مدیریتی صحیح، کنار هم قرار گرفتن اسم رونیکس و میلاد کی مرام در کنار یکدیگر شد که به شناخت بیشتر افراد نسبت به هویت برند رونیکس کمک شایانی کرد.
بیشتر بخوانید: پشت صحنه تبلیغ دریل شارژی میلاد کی مرام
تبلیغ ابزارآلات رونیکس در تیزر اول میلاد کی مرام
ابزارآلاتی که در تبلیغات رونیکس با میلاد کی مرام بیش از سایر ابزارها مورد توجه قرار گرفته و سعی در معرفی آنها شد دریل پیچگوشتی ها و ابزارآلات نجاری برند رونیکس از جمله اره فارسی بر و سنباده لرزان این برند بودند که از پر فروش ترین و محبوب ترین ابزارهای رونیکس به شمار می روند و در صنایع مختلف بسیار بکار گرفته می شوند.
دریل های شارژی رونیکس علاوه بر قدرت متناسب و عموما بالای خود دارای بدنه هایی محکم و مقاوم با طراحی کاملا ارگونومیک هستند و به عنوان ابزاری برای استفاده در شرایط سخت و بالا بردن راندمان کاری، در میان صنعتگران مختلف شناخته می شوند. تبلیغ دریل شارژی میلاد کی مرام نیز دقیقا با اشاره مستقیم و غیر مستقیم به همین ویژگی ها سرعت و قدرت ابزارآلات رونیکس را به نمایش می گذارد. به این صورت که به فاصله رسیدن یک لیوان آب توسط بازیگر دوم، قهرمان داستان کارها را با دقت و سرعت به پایان رسانده است!
دومین تیزر تلویزیونی رونیکس با حضور کی مرام
به فاصله کمی از ساخت تیزر نخست، ایده و سناریو تیزر دوم از تبلیغ دریل شارژی میلاد کی مرام آماده شده و پس از کسب تائیدیه های لازم آماده ضبط شد. ویدیو دوم نیز با حضور دو بازیگر قبلی و این بار با حضور سه هنرپیشه دیگر برای اجرای نقش خانواده بازیگر دوم داستان، تولید و پخش شد.
محل فیلم برداری این تیزر که بخشی از طبیعت شمال ایران است حال و هوای مطبوعی به این تیزر بخشیده است که با یک بار مشاهده کاملا قابل لمس بوده و حسی از شادی و طراوت به بیننده منتقل می کند. لزوم فیلم برداری در چنین محیطی و با حضور یک خانواده، خود موضوع قابل بحثی است که در ادامه این مطلب به آن خواهیم پرداخت.
چرا استفاده از فضای خانه و خانواده؟!
سوالی که ممکن است برای مخاطب رونیکس به خصوص مخاطب فنی یا فعالان مشاغل صنعتی به وجود آید این است که رونیکس خود را با عنوان یک برند تولید ابزارآلات صنعتی به آنان معرفی کرده است، اما حالا چرا باید تیزرهایی توسط این برند ساخته شود که کاربرد ابزار در آنها به مسائل ساده ای در فضای خانه و خانواده ختم میشود؟!
رونیکس بارها به صورت مستقیم و این بار در تبلیغات تلویزیونی خود به صورت غیر مستقیم پاسخ این سوال را بیان کرده است. بر خلاف تصور عموم، کاربرد ابزارهای صنعتی و نیمه صنعتی به محیط کارگاه ها و کارخانه ها ختم نمی شود و حتی یک سری یا مجموعه از ابزارآلات تولید می شوند که به ابزارآلات خانگی معروف بوده و برای افزایش سرعت کارها و تعمیرات در منازل مورد استفاده قرار می گیرند.
در واقع رونیکس با ساخت تبلیغ دریل شارژی میلاد کی مرام در فضای خانه و خانواده و با اشاره به کاربرد ابزار در منزل سعی در تقویت این فرهنگ در میان مخاطبان تلویزیون که عموم افراد جامعه ما را تشکیل می دهند، داشته است. فرهنگی که به ما یادآوری می کند ابزارآلات تنها برای انجام کارهای سنگین یا تنها متعلق به مردان نیستند بلکه با استفاده از آنها می توان سرعت بسیاری از فعالیت ها را افزایش داد و از خستگی کاربران جلوگیری کرد .
به علاوه زنان نیز با دستان پر قدرت خود قادر به استفاده از ابزارآلات در صنایع مختلف هستند و برندهایی همچون رونیکس تلاش خواهند کرد تا با طراحی و تولید ابزارآلاتی هر چه ارگونومیک تر، این مسیر را برای آنان هموار تر کرده و کمک کوچکی برای رسیدن آنان به اهداف خود باشند.
بیشتر بخوانید: تبلیغات رونیکس با میلاد کی مرام
به نقل از سایت فروشگاه کتاب مهربان درباره تبلیغ دریل شارژی میلاد کی مرام میتوان گفت:
“مخاطبین او مناسب برند شما هستند؟
خب همانطور که در حال حاضر سریال نمایش خانگی سیاوش سروصدا به پا کرده است، دور از انتظار نیست که بخش عمده صفحه به این موضوع اختصاص داشته باشد. عمده مخاطبین، جوان و با توجه به کامنتها، بیشتر از میان دختران جوان است، هر چند پسران جوان هم از طرفداران او هستند. شعار برند رونیکس (رونیکس، آخرین ابزاری که میخرید) هم انتخاب خوبی است.”