- دقیقه 2
- 1220
- 0
به قلم آیدین طلایی
24 اردیبهشت 1402
در حاشیه اولین نمایشگاه بینالمللی تخصصی ابزار و یراقآلات ساختمانی تبریز گفتگوی کوتاهی با جناب آقای محسن رامخو قائم مقام شرکت رونیکس درباره نمایشگاه ابزار و برنامههای آتی این شرکت داشتیم.
رونیکس را بخوانید.
میزان بازدید از نمایشگاه تبریز بینظیر بود
محسن رامخو قائم مقام برند رونیکس، میزان بازدید از نمایشگاه تبریز را بینظیر عنوان کرد. او افزود:
«اول از تمام عزیزانی که از اقصی نقاط کشور برای بازدید از غرفه ما آمدند تشکر میکنم. برای ما بسیار لذتبخش بود که از مکانهای بسیار دور برای دیدن غرفه رونیکس تشریف آوردند. مدت زیادی بود که نمایشگاهی با موضوعیت ابزار برگزار نشده بود. برگزاری نمایشگاه ابزار تبریز به چند دلیل اتفاق جذابی است. اولین دلیل اینکه به خاطر شرایط کرونا امکان برگزاری چنین مراسمهایی تا مدتها وجود نداشت. دلیل دیگر اینکه برگزارکننده این نمایشگاه از دل ابزار آمده و تخصصی در زمینه ابزار فعالیت میکند.»
برای اطلاع از نمایشگاه ابزار تبریز، مقاله «استقبال کم نظیر از تنوع بی نظیر رونیکس در اولین روز نمایشگاه بین المللی ابزار تبریز» را مطالعه کنید.
تعيين و تبیين استراتژي مناسب؛ مهمترین چالش هر برند
قائم مقام رونیکس که بارها گفته رونیکس باندی برای پرواز است، در پاسخ به این سوال که این شرکت در مسیر موفقیت با چه چالشهایی روبهرو شده است، گفت:
«چالشهای هر برند در مسير موفقيت بسيار است. اما شايد مهمترين آنها تعيين و تبیين استراتژی مناسب در تهديدات و تبديل اين شرايط به فرصت باشد. انجام استراتژی های متناسب با شرايط موجود در زمينه امور برندينگ و بازاريابی به همراه ارائه خدمات حمايتی قبل، حين و بعد از فروش، همگی تاثير مستقيم در عبور از چالشهای پيش روي هر برند در شرايط سخت كسب و كارها دارد که شرکت رونیکس هم از این قاعده مستثنی نیست.»
بیشتر بخوانید:
«به سوی تبریز؛ گزارشی از سفر رونیکس به نمایشگاه بینالمللی ابزار تبریز»
«گپ و گفتی دوستانه با محمدرضا رامخو، مدیرعامل رونیکس و مهدی نوروزعلی مدیر مسئول مجله صدرا»
ما رقیب خودمان هستیم
محسن رامخو درخصوص اهداف رونیکس در سال پیش رو گفت:
«برند رونیکس از ابتدای تاسیس بر 5 رکن اصلی بنا شده است. ارائه محصولات متنوع، تولید محصولات با بالاترین کیفیت، قیمتگذاری منصفانه، خدمات پس از فروش متمایز و رفتار سازمانی حرفهای. هر یک از این ارکان، ماهیت اصلی کسبوکار ما را تعریف میکند و بنیان موفقیت و سکوهای رونیکس هستند.
ما همواره در حال ایجاد اهداف جدید هستیم. شعار ما همیشه این است که «ما رقیب خودمان هستیم» و امسال هم بهدنبال بهبود ارکان همیشگی رونیکس، چه در تنوع، چه در کیفیت، چه در نگهداشتن فضای رقابتی قیمت، و چه در بهروز نگهداشتن خدمات پس از فروش هستیم تا بتوانیم پاسخ انتظارات مصرفکنندگان را به بهترین شکل بدهیم. به همین دلیل امیدواریم امسال سال تنوع در سایه کیفیت و قیمت مناسب باشد.»