- دقیقه 3
- 973
- 0
به قلم آیدین طلایی
27 خرداد 1402
در حاشیه اولین نمایشگاه بینالمللی تخصصی ابزار و یراقآلات ساختمانی تبریز، گفتگویی با جناب آقای مصطفی شکوریان مدیر کل سازمان فروش رونیکس درباره این نمایشگاه و برنامههای آتی تیم فروش داشتیم.
رونیکس را بخوانید.
صنف ابزار به چنین نمایشگاههایی نیاز دارد
مصطفی شکوریان ضمن تقدیر از استقبال کمنظیر مخاطبان از غرفه رونیکس در نمایشگاه بینالمللی تبریز، گفت:
«همانطور که میدانید، هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه ارتباط بهتر بین کلیه فعالان صنف ابزار است. این نمایشگاه، اولین نمایشگاه در کشور است که صنف ابزار به تنهایی و به صورت مستقل آن را برگزار کرده که اتفاق بسیار مهمی برای جامعه بزرگ صنف ابزار ایران است. صنف بزرگ ابزار به چنین نمایشگاههایی نیاز دارد.»
برای اطلاع از نمایشگاه ابزار تبریز، مقاله «استقبال کم نظیر از تنوع بی نظیر رونیکس در اولین روز نمایشگاه بین المللی ابزار تبریز» را مطالعه کنید.
از اقصی نقاط کشور برای بازدید از غرفه رونیکس آمده بودند
شکوریان با بیان اینکه این نمایشگاه موقعیت خیلی خوبی برای نشان دادن تنوع و کیفیت بالای تولیدات رونیکس به علاقهمندان ابزار بود، گفت:
«حقیقتا ما انتظار چنین جمعیتی را نداشتیم. با وجود اینکه این نمایشگاه در تبریز برگزار شد، اما عزیزانی از بندرعباس، زاهدان، بوشهر، کرمان و اقصی نقاط کشور برای بازدید از غرفه رونیکس در نمایشگاه آمده بودند. عده زیادی حتی با خانواده خود به این نمایشگاه آمده بودند. این نکات را هم آمارها و هم دوربینهایی که عکس گرفتند، کاملا نشان میدهند.»
بیشتر بخوانید:
«حضور پرقدرت رونیکس در اولین روز نمایشگاه بینالمللی ابزار اهواز»
«درخشش رونیکس در افتتاحیه نمایشگاه بینالمللی صنعت ساختمان تهران»
قدردان صنف بزرگ ابزار کشور و نمایندگان خدمات پس از فروش هستیم
مصطفی شکوریان با تشکر از صنف ابزار کشور و نمایندگان خدمات پس از فروش جهت حضور در نمایشگاه ابزار تبریز، گفت:
«مغازهداران، عمدهفروشان، خردهفروشان و دیگر عزیزان از صنف بزرگ ابزار کشور در این نمایشگاه حضور داشتند و توانستیم بعد از مدتها هر کدام از این عزیزان را ببینیم و دیدار تازه کنیم. علاوه بر این جلسات زیادی با نمایندگان خدمات پس از فروش داشتیم. از این عزیزان نظرات و پیشنهادهای بسیار خوبی دریافت کردیم که قطعا ما را در ارائه بهتر خدمات به مشتریان کمک میکند. قدردان حضور و تلاشهای خالصانه صنف بزرگ ابزار کشور و نمایندگان خدمات پس از فروش هستیم.»
بیشتر بخوانید:
«ما رقیب خودمان هستیم؛ گفتگو با آقای محسن رامخو، قائم مقام شرکت رونیکس»
«هر روز سعی میکنیم از روز قبل بهتر شویم؛ گفتگو با آقای مهدی گودرزی، مدیر واحد خدمات پس از فروش رونیکس»
نحوه ارتباط با تیم فروش رونیکس
شکوریان در پاسخ به این سوال که مغازهداران چطور میتوانند برای شروع همکاری با رونیکس و خرید محصولات این شرکت با تیم فروش رونیکس در ارتباط باشند، گفت:
«مغازهداران و همصنفیهای عزیز برای ارتباط با ما میتوانند از دو طریق اقدام کنند. اولین راه دفاتر پخش ما در سراسر کشور است. رونیکس در 24 مرکز استان کشور انبار و دفتر پخش دارد. مشتریان میتوانند به نزدیکترین انبار و دفتر پخش مراجعه کنند تا همکاران ما کارهای لازم را درخصوص خرید آنها انجام دهند. روش دیگر این است که با شماره 6497-021 تماس بگیرند. در سازمان فروش مرکزی رونیکس برای هر استان کشور یک کارشناس در نظر گرفته شده است. پس از تماس گرفتن با این شماره و اتصال به اپراتور، تنها نیاز است که نام استان خود را بگویند، تا به کارشناس مربوطه متصل شوند و بتوانند خرید خود را انجام دهند.»