- دقیقه 6
- 1966
- 0
به قلم رونیکس
4 اسفند 1399
Brand Ambassador که در سالهای اخیر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و جایگاه خود در رسانه را به دست آورده است در واقع یکی از تاثیرگذارترین روشهای تبلیغات با حضور افراد شناخته شده، نام آشنا و اثرگذار همچون میلاد کی مرام است. در این شکل از تبلیغات یک فرد یا یک گروه که در زمینههای خاصی از جمله صنعت فیلم سازی، موسیقی، ورزش و… فعالیت داشته و میان عموم مردم از محبوبیت و شهرت برخوردار است، از سوی برند به آغاز یک همکاری دعوت شده و با حضور در تبلیغات سمعی و بصری همچون تیزرهای تلویزیونی، تبلیغات رادیویی و تبلیغات محیطی به عنوان سفیر آن برند در میان مخاطبان شناخته میشود.
سالها اعمال قانون منع حضور هنرمندان در تبلیغات تلویزیونی و محیطی در ایران فرصت استفاده از چنین شرایطی را از برندها و سلبریتیها سلب کرده و در واقع مفهوم سفیر برند در ایران نه بکار گرفته میشد و نه حتی به درستی شناخته شده بود، تا اواخر سال 1395 که با حذف این قانون و بر اساس دستورالعمل جدیدی با امضای مدیر کل بازرگانی صدا و سیما استفاده از تصاویر هنرمندان بالامانع گشت.
اجرای این قانون جدید عامل شروع همکاری میان بسیاری از برندهای سرشناس با چهرههای محبوب و مردمی از جمله همکاری برند رونیکس با جناب آقای میلاد کی مرام بود. همکاری این هنرمند خوش آتیه با برند ابزارآلات رونیکس از نیمه دوم سال 1399 شروع شده و تا سال 1400 ادامه داشته است. طی این همکاری میان برند رونیکس و میلاد کی مرام، چند تیزر تلویزیونی با حضور این هنرمند ساخته شده و از طریق صدا و سیمای ملی ایران پخش شد که میلاد کی مرام را به صورت رسمی به عنوان سفیر برند رونیکس به مردم معرفی کرد. همکاری این سازمان با هنرمند توانایی از سینمای ایران موجب شناخت بیشتر مردم با برند رونیکس شده و متعاقبا مسبب افزایش محبوبیت میلاد کی مرام به ویژه در میان فعالان صنعت ابزار شد.
اکنون و در نتیجه همکاری رونیکس و میلاد کی مرام، این بازیگر عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر با عنوان سفیر برند رونیکس به فعالیت میپردازد و علاوه بر ساخت تیزرهای جدید در بیلبوردهای بزرگ این برند نیز حضور خواهد داشت که امیدواریم این همکاری برای هر دو طرف قرارداد سودمند و توام با موفقیت باشد.
چرا میلاد کی مرام ؟!
امروزه و با اوج گیری جریان تبلیغات با حضور هنرمندان و ورزشکاران مختلف، سوالی که برای مخاطب ایجاد میشود علت انتخاب میلاد کی مرام توسط رونیکس برای همکاری در زمینه تبلیغات است.
میلاد کی مرام، متولد اردیبهشت سال 1364، هنرپیشه محبوب سینما، تلویزیون و تئاتر که تجربه ایفای نقش در آثار بسیاری از کارگردانان توانمند کشور را داشته و با بازیهای موفق خود تحسین بسیاری از مخاطبان و منتقدین عرصه سینما را برانگیخته است علاوه بر فعالیت در حوزه بازیگری، در گذشته تجربه همکاری با دو برند طراحی و تولید پوشاک و طراحی ساعت را داشته که همین تجارب توانایی این هنرمند در اجرای تیزرهای تبلیغاتی را بیش از سایرین نموده است و این خود پاسخی کامل به سوالی است که مطرح میشود.
به علاوه چهره و استایل متناسب این هنرمند برای بکارگیری ابزارآلات و ایفای نقش به عنوان فردی قدرتمند و فنی نیز از عوامل تاثیرگذار در انتخاب او بوده و موجب شروع همکاری میان میلاد کی مرام و رونیکس شده است.
بیشتر بخوانید: رونیکس و تنوع بینظیر محصولات
تاثیر هویت برند رونیکس در همکاری با میلاد کی مرام
هویت یک برند مجموعهای از ارزشها، نحوه ارتباط با محصول و مخاطب و در واقع همان احساسی است که برند تمایل دارد تا افرادِ در تعامل با آن تجربه و لمس کنند. در اصل هویت برند را میتوان به عنوان شخصیت کسب و کار و چشم اندازی در نظر گرفت که برند و تمام عوامل آن برای تحققش تلاش میکنند تا بتوانند میزان وفاداری مشتری و نرخ حفظ مشتری را افزایش دهند.
رونیکس همواره تلاش کرده است تا هدف تمامی فعالیتهای خود را در مسیر ساخت هویت مستقل برند قرار داده و با به اشتراک گذاری آنچه هویت این برند را به نمایش میگذارد احساس قدرت و استقامت را در مخاطبان خود به وجود آورد. انتخاب میلاد کی مرام به عنوان سفیر برند نیز خارج از این قاعده مهم و اساسی نبوده و سعی بر آن شده است که حتی انتخاب یک چهره برای معرفی ابزارآلات نیز متناسب با ارزشها و ارتباطات رونیکس با مخاطبان خود باشد.
هویت یک برند مجموعهای از ارزشها، نحوه ارتباط با محصول و مخاطب و در واقع همان احساسی است که برند تمایل دارد تا افرادِ در تعامل با آن تجربه و لمس کنند. در اصل هویت برند را میتوان به عنوان شخصیت کسب و کار و چشم اندازی در نظر گرفت که برند و تمام عوامل آن برای تحققش تلاش میکنند تا بتوانند میزان وفاداری مشتری و نرخ حفظ مشتری را افزایش دهند.
پروژه های همکاری
از جمله همکاریهای مشترک میان برند رونیکس و میلاد کی مرام، حضور و نقش آفرینی این بازیگر در تیزرهای تلویزیونی طراحی و تولید شده توسط این برند است. این ویدیوها که در راستای معرفی ابزارآلات جدید، شاخص یا پر مصرف رونیکس ساخته میشوند، سناریویی متفاوت و متناسب با حوزه ابزار داشته و در لوکیشنهایی جذاب با حضور تصویر برداران حرفه ای و تعدادی از عوامل سازمان صدا و سیما و برند رونیکس ضبط شدهاند.
این پروژههای همکاری که برای تولید هر یک از آنها از مرحله ایده پردازی تا ضبط، تدوین و پخش بیش از دو ماه زمان صرف شده است و موفقیت آنها مرهون تلاش بی وقفه و مداوم بسیاری از عوامل و دست اندرکاران سازمان رونیکس است، بارها از صدا و سیمای ملی ایران پخش شده و خوشبختانه با اقبال مواجه شده است.
ویدئو ها تولید شده برای برند رونیکس که با حضور میلاد کی مرام تولید و تدوین گردید، تماما با توجه به مشخصه های شخصیتی و ظاهری ایشان بوده که بر گرفته از ذهنیت مردانه، قدرتمند و مقتدر ایشان در بین عموم مردم می باشد.
این رویه با توجه به هویت قدرتمندانه و کاربردی نهفته در ماهیت ابزار های گوناگون می باشد که باعث شد تا با قرار گرفتن این دو مولفه در کنار هم به چنین اقبالی سر انجامید .
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ابزارآلات مورد استفاده در هر تیزر، نحوه شکل گیری و خلق ایده هر پروژه میتوانید از این طریق ویدیوها را مشاهده نموده و با مطالعه مطالب مربوط به هر ویدیو پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.
پروژه های همکاری
از جمله همکاریهای مشترک میان برند رونیکس و میلاد کی مرام، حضور و نقش آفرینی این بازیگر در تیزرهای تلویزیونی طراحی و تولید شده توسط این برند است. این ویدیوها که در راستای معرفی ابزارآلات جدید، شاخص یا پر مصرف رونیکس ساخته میشوند، سناریویی متفاوت و متناسب با حوزه ابزار داشته و در لوکیشنهایی جذاب با حضور تصویر برداران حرفه ای و تعدادی از عوامل سازمان صدا و سیما و برند رونیکس ضبط شدهاند.
این پروژههای همکاری که برای تولید هر یک از آنها از مرحله ایده پردازی تا ضبط، تدوین و پخش بیش از دو ماه زمان صرف شده است و موفقیت آنها مرهون تلاش بی وقفه و مداوم بسیاری از عوامل و دست اندرکاران سازمان رونیکس است، بارها از صدا و سیمای ملی ایران پخش شده و خوشبختانه با اقبال مواجه شده است.
ویدئو ها تولید شده برای برند رونیکس که با حضور میلاد کی مرام تولید و تدوین گردید، تماما با توجه به مشخصه های شخصیتی و ظاهری ایشان بوده که بر گرفته از ذهنیت مردانه، قدرتمند و مقتدر ایشان در بین عموم مردم می باشد.
این رویه با توجه به هویت قدرتمندانه و کاربردی نهفته در ماهیت ابزار های گوناگون می باشد که باعث شد تا با قرار گرفتن این دو مولفه در کنار هم به چنین اقبالی سر انجامید .
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ابزارآلات مورد استفاده در هر تیزر، نحوه شکل گیری و خلق ایده هر پروژه میتوانید از این طریق ویدیوها را مشاهده نموده و با مطالعه مطالب مربوط به هر ویدیو پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.
بیشتر بخوانید: به بهانه روز صنعت؛ رونیکس از تولد تا رونق بازار ابزار
مقالات و اخبار مرتبط با همکاری میلاد کی مرام و برند رونیکس
مقالات و اخبار ارائه شده در ادامه این مطلب متونی هستند که در رابطه با موضوع همکاری میلاد کی مرام و رونیکس تالیف شده و ریز جزئیاتی از نحوه همکاری این هنرمند با برند رونیکس، تبلیغات ساخته شده و در دست ساخت، حضور میلاد کی مرام در نشستهای مربوط به برند، مصاحبه اختصاصی با میلاد کی مرام و… در اختیار مخاطبان قرار میدهند.
این مقالات تماما با هدف ارائه اخبار و محتوای دست اول به مخاطبان عزیز این برند مطرح ( رونیکس ) و بازیگر محبوب و مردمی ( میلاد کی مرام ) تهیه شده که در اختیار شما بزرگواران قرار می گیرد.
به نقل از سایت فروشگاه کتاب مهربان درباره همکاری میلاد کی مرام با برند رونیکس میتوان گفت:
“در کارنامه کاری او بازی در فیلمهایی نظیر هاری، خط ویژه، حریم شخصی، روسی و … دیده میشود، همچنین در نمایش خانگی سریالهای ممنوعه و سیاوش ایفای نقش کرده است. شخصیتی کمی ضربه خورده و خشن که با ناکامیهایش گلاویز است.
از جوایزی که تا این لحظه برده است هم میتوان به نامزدی بهترین بازیگر مرد درام در سال 1398 و نوزدهمین جشن حافظ و عنوان بهترین بازیگر مرد شانزدهمین جشن خانه سینما در فیلم ملکه یاد کرد.”