- دقیقه 4
- 1514
- 0
به قلم رونیکس
30 مرداد 1400
همانطور که می دانید اولین دلیل برای تبلیغات جلب توجه مشتریان است. در دنیای امروز حضور یک ستاره به عنوان سفیر یک برند تاثیر بسیاری در جلب توجه مخاطبان خواهد گذاشت. هویت یک برند اصطلاحی است که در کنار سفیر برند معنا پیدا خواهد کرد. اما سفیر برند کیست؟ در ادامه این مطلب پاسخ این سوال را مطرح خواهیم کرد و به شرح همکاری میلاد کی مرام سفیر برند رونیکس با این سازمان خواهیم پرداخت.
سفیر برند
برای توضیح اصطلاح سفیر برند بهتر است به سال های گذشته برگردیم که در آن زمان اکثر کمپانی ها و برند ها برای تبلیغات خود و افزایش فروش از صنعت مدلینگ و مدل های خانم و آقا استفاده می کردند. وجود مدل ها در تبلیغات تلویزیونی یا بنرهای تبلیغاتی به دلیل آراستگی و زیبایی باعث جلب توجه بسیاری از سوی افراد برای بیشتر دیده شدن آن محصول می شد. اما مدل ها توانایی برند سازی برای یک کمپانی و برند را نداشتند و صرفا جهت تبلیغات از حضور آن ها استفاده می شد.
با گذشت زمان کمپانی ها با مفهومی به نام هویت برند آشنا شدند. برای تقویت هویت یک برند افراد سرشناس و معروفی همانند بازیگران سینما و تلویزیون، بازیکنان فوتبال و … در کنار یک برند قرار می گیرند و با حمایت از آن برند می توانند به خوبی به هویت آن برند کمک کنند.
با این کار هنگامی که مردم ستاره محبوب خود را در تبلیغات یک برند مشاهده می کنند، اعتماد ویژه ای به آن برند پیدا خواهند کرد و آن کمپانی و برند در بین مردم محبوب خواهد شد. بنابراین ستارگان سینما و تلویزیون، بازیگران و ورزشکاران به عنوان سفیر یک برند می توانند علاوه بر جلب توجه مخاطبان، اعتبار و اعتماد را برای یک برند به وجود آورند و باعث ایجاد ارتباطی عمیق و گسترده بین مردم و برند شوند.
در یک جمله می توان گفت: سفیر یک برند می تواند به نمایندگی از برند با مردم و مخاطبان صحبت کند. پیام های یک برند را به بهترین حالت به گوش مشتریان و مخاطبان بالقوه برساند و باعث شکل گیری یک ارتباط عمیق و موثر شود.
بیشتر بخوانید: زندگی نامه میلاد کی مرام تا سفیر برند شدن در رونیکس
امروزه با رفع ممنوعیت حضور ستارگان در تبلیغات، حضور این گونه افراد در بنرهای تبلیغاتی، آگهی های تلویزیونی و تبلیغات محیطی بیش از پیش گسترش یافته و کمپانی های مختلفی از حضور ستارگان و بازیگران معروف به عنوان سفیر برند خود استفاده کرده اند.
اما نکته مهم این است که آیا هر ستاره ای می تواند برای هر برندی مناسب باشد؟ به عنوان مثال یک کشتی گیر نمی تواند گزینه مناسبی برای حضور در تبلیغات یک برند ساخت وسایل کودک باشد. پس انتخاب درست سفیر یک برند بسیار حائز اهمیت است و می بایست علاوه بر محبوبیت بتواند ارزش افزوده ای برای برند ایجاد کند. در واقع در نظر گرفتن خصوصیات متناسب و همگن بین سفیر و برند نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود.
شرکت رونیکس که سال هاست در زمینه تولید ابزارآلات فعالیت می کند، از اواخر سال 1399 در تیزرهای تلویزیونی، تبلیغات رادیویی و محیطی حضور پیدا کرده و در تبلیغات خود هنر پیشه محبوب تئاتر، تلویزیون و سینما جناب آقای میلاد کی مرام را به عنوان سفیر برند خود معرفی کرده است.
میلاد کی مرام سفیر برند رونیکس
میلاد کی مرام از بازیگران مشهور و خوش آتیه ای است که بازیگری را از کلاس های مسعود کیمیایی آموخت. آقای کی مرام از نیمه دوم سال 1399 همکاری خود را با برند ابزارآلات رونیکس آغاز کرده است که این همکاری در حال حاضر تا سال 1400 ادامه داشته است.
میلاد کی مرام سفیر برند رونیکس پس از همکاری با این برند در ساخت چند تیزر تلویزیونی حضور داشته که از طریق صدا و سیمای ملی ایران پخش شده است. در این تبلیغات میلاد کی مرام به صورت رسمی به عنوان سفیر برند رونیکس به مخاطبان معرفی شد. همکاری رونیکس با هنرمند توانا و خوش چهره ای چون میلاد کی مرام علاوه بر اینکه باعث شناخت بیشتر مخاطبان با برند رونیکس شد، بلکه به محبوبیت این هنرمند و بازیگر سینما و تلویزیون نیز افزود.
میلاد کی مرام سفیر برند رونیکس ایفای نقش در فیلم هایی نظیر تا ابد، 360 درجه، حریم شخصی، روسی و … را در کارنامه هنری خود دارد. همچنین او در سریال های نمایش خانگی ممنوعه و سیاوش حضور موفقی داشته است که این روزها این سریال ها به خصوص مجموعه سیاوش مورد پسند بسیاری از مخاطبان واقع شده است.
در اولین تیزر تبلیغاتی این برند با حضور میلاد کی مرام سفیر برند رونیکس از جلوه های ویژه و بصری به خوبی استفاده شده و میلاد کی مرام در این تبلیغ نقش خود را به خوبی ایفا کرده است. چرا که این نقش با بازی میلاد کی مرام در سریال سیاوش که هم اکنون در حال پخش است، همخوانی داشته و تصویری از مردی قدرتمند و حرفه ای را نمایش می دهد.
پس از اولین تیزر تلویزیونی، تبلیغات دیگری نیز با میلاد کی مرام سفیر برند رونیکس در حال پخش است. در نتیجه همکاری رونیکس با میلاد کی مرام، این بازیگر عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر با عنوان سفیر برند رونیکس به فعالیت میپردازد و علاوه بر ساخت تیزرهای جدید در بیلبوردهای بزرگ این برند نیز حضور خواهد داشت که امیدواریم این همکاری برای هر دو طرف قرارداد سودمند و توام با موفقیت باشد.
بیشتر بخوانید: همراهی میلاد کی مرام با برند رونیکس
به نقل از سایت فروشگاه کتاب مهربان درباره میلاد کی مرام سفیر برند رونیکس میتوان گفت:
“در کارنامه کاری او بازی در فیلمهایی نظیر هاری، خط ویژه، حریم شخصی، روسی و … دیده میشود، همچنین در نمایش خانگی سریالهای ممنوعه و سیاوش ایفای نقش کرده است. شخصیتی کمی ضربه خورده و خشن که با ناکامیهایش گلاویز است.
از جوایزی که تا این لحظه برده است هم میتوان به نامزدی بهترین بازیگر مرد درام در سال 1398 و نوزدهمین جشن حافظ و عنوان بهترین بازیگر مرد شانزدهمین جشن خانه سینما در فیلم ملکه یاد کرد.”
همچنین میتوان ید به صفحه میلاد کیمرام در ویکی پدیا نیز مراجعه نمائید.