- دقیقه 1
- 1747
- 0
به قلم رونیکس
8 مهر 1402
شب گذشته تماشاگران بازی پورتو و بنفیکا شاهد اتفاق تازهای در پخش زنده تلویزیونی بودند. هواداران ایرانی تیم پورتو، علاوهبر هیجان حضور طارمی ستاره بوشهری فوتبال ایران، حال و هوای یک زمین فوتبال ایرانی را هم تجربه کردند.
برای اولین بار در تاریخ تلویزیون ایران، دور تا دور زمین یک بازی فوتبال خارجی، پر بود از بنرهای تبلیغاتی برندهای مختلف و به ویژه برند رونیکس که در بین تمام بنرهای حاضر در دور میدان خوش درخشید.
سطح کیفی تبلیغات میدانی رونیکس با توجه به اهمیت این بازی و تعداد زیاد بینندگان ایرانی، با برترین برندهای جهانی برابری میکرد. تیم ارتباطات و برند رونیکس با طراحی استادانه خود دور زمین بازی پورتو و بنفیکا توانست توجه مخاطبین را جلب کند؛ به نحوی که در بسیاری از خبرگزاریها و پیجهای خبری از این موضوع صحبت شد.
با توجه به میزان حساسیت این مسابقه و بینندگان پرشمار ایرانی آن، رونیکس با انتخاب هوشمندانه جایگاه تبلیغ و نوع آگهی بنر، بخش زیادی از زمان نمایش و ارتباط بصری تماشاگران را به خود اختصاص داد.