رونیکس برنده جایزه دوسالانه طراحان بسته‌بندی ایران

  • دقیقه 2
  • 1260
  • 0

به قلم رونیکس

28 بهمن 1399

استودیوی دیزاین شرکت ابزارآلات رونیکس در سومین دوسالانه طراحان بسته‌بندی ایران که 13 دی ماه 1398 در هتل بین‌المللی پارسیان استقلال برگزار شد، به دلیل برقراری صحیح و سریع ارتباط با مخاطب، رعایت استانداردهای دیزاین و کیفیت اجرا، استفاده مناسب از عکس محصولات و همچنین تداوم موفق یونیفرم در مجموعه‌های بسته‌بندی، جایگاه دوم در بخش طراحی بسته‌بندی را به دست آورد.

دوسالانه طراحان بسته‌بندی ایران مسابقه‌ای است که از سال 2014 توسط ” وب‌سایت بسته‌ها” برگزار می‌شود. این وب‌سایت با حمایت گروهی از متخصصان حوزه طراحی بسته‌بندی ایجاد شده که هدف اصلی آن‌ها رشد و ترویج طراحی بسته‌بندی است. این وب‌سایت به هیچ گروه، موسسه یا سازمانی دولتی یا خصوصی وابسته نیست و به طور مستقل اداره می‌شود.

هدف اصلی “وب‌سایت بسته‌ها” برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و طراحان حوزه بسته‌بندی و معرفی بهتر این طراحان با هدف ارتقای جایگاه دیزاین بسته‌بندی در ایران است.

معیارهای انتخاب و داوری آثار به شرح زیر است:

  • خلاقیت
  • طراحی متمایز در مقایسه با رقیبان
  • حفظ استانداردهای لازم برای ارتباط موثر با مشتریان
  • رعایت استانداردهای طراحی در چیدمان اطلاعات
  • استفاده مناسب از نشانه‌های دیداری که بر موضوعات فرهنگی جامعه هدف متمرکز است

رونیکس به دلیل خلاقیت در طراحی بسته‌بندی، برقراری صحیح و سریع ارتباط با مخاطب، رعایت استانداردهای دیزاین و کیفیت اجرا، استفاده مناسب از عکس محصولات و همچنین تداوم موفق یونیفرم در مجموعه‌های بسته‌بندی، جایگاه دوم سومین دوسالانه طراحان بسته‌بندی ایران را از آن خود کرد.

احترام به مشتری همواره از اصول برند ابزارآلات رونیکس بوده و بر این مبنا این برند پیوسته تلاش کرده با طراحی‌بسته‌بندی در بالاترین استاندارد رضایت مشتریان خود را جلب کند.

ویژگی‌های طراحی بسته‌بندی محصولات رونیکس

لوگوی رونیکس در سمت چپ جعبه‌‌ محصولات طراحی شده و قرمز، رنگ اصلی در طراحی بسته‌بندی آنها است که نماد قدرت این برند است. در کنار قرمز، رنگ‌های نقره‌ای و مشکی با ترکیبی همگون در جذابیت بیشتر این برند نقش بسزایی دارند.

برای ابزارهای برقی، اطلاعات فنی مهم هر محصول در یک نمودار نقره‌ای در پشت جعبه به چهار زبان و به صورت خلاصه ذکر شده است.

از آنجا که یکنواختی در طراحی بسته‌بندی عاملی کلیدی در تمایز یک برند تجاری به حساب می‌آید و با توجه به تنوع گسترده محصولات رونیکس که بیش از 2 هزار نوع ابزار مختلف را شامل می‌شود، تداوم موفق یونیفرم در طراحی بسته‌بندی محصولات رونیکس هنگام عرضه در بازار ابزار، توانسته هویت مستقل این برند را شکل دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.