مراحل دریافت مجوز تاسیس نمایندگی خدمات پس از فروش رونیکس

مراحل دریافت مجوز تاسیس نمایندگی خدمات پس از فروش رونیکس

به قلم محمدجواد تاج الدین

19 مرداد 1402

رونیکس در سراسر کشور 200 نمایندگی خدمات و فروش قطعات دارد. نمایندگانی که زیرمجموعه برند رونیکس هستند و فعالیتشان به صورت روزانه پایش می‌شود. اما برای دریافت مجوز تاسیس دفاتر نمایندگی خدمات و فروش قطعات رونیکس باید چه مراحلی را طی کرد؟ چه مدارکی لازم است؟ دریافت مجوز تاسیس دفتر نمایندگی فروش قطعات چقدر زمان می‌‎برد و آیا به سرمایه اولیه نیاز است؟

در این نوشتار به تمام سوالات ذکر شده پاسخ می‌دهیم.

رونیکس را بخوانید.

گام اول برای دریافت نمایندگی خدمات و فروش قطعات

اگر می‌خواهید برای دریافت مجوز تاسیس دفاتر نمایندگان خدمات و فروش قطعات رونیکس اقدام کنید باید در ابتدا با شماره 6497-021 تماس بگیرید.

همکاران ما در بخش صدای مشتری اطلاعات اولیه و فرم درخواست مجوز را برای شما ارسال می‌کنند. شما باید فرم را به دقت مطالعه کرده و آن را پر کنید.

شرایط اولیه و لازم دریافت مجوز نمایندگان خدمات پس از فروش و قطعات به شرح زیر است:

  1. داشتن حداقل 25 حداکثر 65 سال سن
  2. داشتن حداقل 2 سال سابقه تعمیرات ابزار صنعتی و جواز کسب
  3. داشتن کامپیوتر و امکان اتصال به اینترنت جهت درخواست قطعات و فاکتورهای مربوط به گارانتی
  4. دارا بودن حداقل 15 متر فضای تعمیرگاهی و لوازمی چون میزکار، تابلو برق، کمپرسور بادو شلنگ و تفنگ بادپاش، محلی برای شست‌وشوی قطعات با بنزین و آب گرم

بیشتر بخوانید: تقدیر رونیکس از زحمات شاگردمغازۀ ابزارفروشی‌ها، خدمات پس از فروش و تعمیرکاران

نمایندگان خدمات پس از فروش

تکمیل مدارک گام دوم درخواست تاسیس دفاتر خدمات و فروش قطعات

بعد از سنجش امکانات مورد نیاز برای دریافت مجوز تاسیس نمایندگی، باید مدارک درخواستی را تکمیل کنید. این مدارک عبارت‌اند از:

  1. فتوکپی جواز کسب تعمیرات
  2. فتوکپی سند مالکیت یا اجاره‌نامه محل کار
  3. عکس از محل کار
  4. استعلام عدم داشتن چک برگشتی
  5. فتوکپی شناسنامه، کارت ملی و مدارک فنی مورد نظر
  6. دو قطعه عکس 4*3

منتظر تایید شرکت بمانید

بعد از پرکردن فرم و تهیه و ارسال مدارک، باید منتظر تایید شرکت بمانید. سنجش توانایی‌های فنی شما و همچنین ظرفیت شهر و استان برای داشتن نمایندگی خدمات پس از فروش و قطعات از معیارهای مهم شرکت در تایید درخواست شما است.

تعمیرگاه مرکزی رونیکس

به ساختمان مرکزی رونیکس خوش آمدید!

بعد از تایید اولیه مدارک، شما به ساختمان مرکزی رونیکس واقع در تهران، خیابان جامی، نبش بن‌بست افشار دعوت می‌شوید. در تهران و دفتر مرکزی رونیکس با شما به صورت حضوری مصاحبه می‌کنند.

بعد از مصاحبه حضوری نوبت به آزمون‌های فنی و تخصصی می‌رسد. رونیکس در صورتی شما را به عنوان نماینده خدمات پس از فروش و قطعات می‌پذیرد که دانش کافی در رابطه با ابزار داشته باشید.

منتظر تایید بمانید

پس از طی کردن تمام مراحل ذکر شده، باید منتظر پاسخ نهایی شرکت بمانید. حساسیت در تایید نمایندگان خدمات پس از فروش و قطعات، به دلیل استراتژی کلی شرکت در رابطه با مشتری مداری است.

نمایندگان خدمات پس از فروش و قطعات، سفیران برند رونیکس هستند. کسانی که در مواجهه مستقیم با مشتریان برند، نمادی از شخصیت و رفتار سازمانی متمایز رونیکس است.

بیشتر بخوانید: کیفیت خدمات پس از فروش رونیکس اتفاقی نیست!

تعمیر دستگاه توسط متخصصین رونیکس

رونیکس در انتظار شما است

اگر تمام مراحل به درستی طی شد و مدارک کافی بود و شما در تست‌های تخصصی قبول شدید، مجوز تاسیس نمایندگی برای شما صادر می‌شود.

نمایندگان خدمات و قطعات رونیکس بازوی ارتباطی این برند با مشتریان هستند و رفتار آن‌ها، رفتار سازمان است. رونیکس به عنوان بزرگ‌ترین برند ابزار ایران سعی داشته همواره فضای مناسبی برای کار نمایندگان خود ایجاد کند. سهولت دسترسی به قطعات، تنوع قطعات، در نظر گرفتن اجرت بالا برای تعمیرکاران و مزایای سازمانی دیگر، تنها بخشی از ویژگی کار با رونیکس به عنوان نماینده خدمات پس از فروش و قطعات است.

به نقل از سایت لینکداین درباره فرایند دریافت نمایندگی خدمات پس از فروش رونیکس می‌توان گفت:

واحد امور عاملیت های مجاز خدمات پس از فروش رونیکس پلاس با رعایت فاکتورهای استاندارد و سفرهای تحقیقاتی اقدام به افزایش عاملیت های مجاز خدمات پس از فروش در سراسر کشور نموده و امروز با بیش از 110 عاملیت مجاز از شرق تا غرب و از شمالی ترین تا جنوبی ترین نقطه کشور آماده ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان محترم رونیکس می باشد.”

22 پاسخ به “مراحل دریافت مجوز تاسیس نمایندگی خدمات پس از فروش رونیکس”

  1. وحید گفت:

    آیا برای نمایندگان تعمیرات، آموزش هم می دهید؟

    • رونیکس گفت:

      رویکرد تمام فعالیت‌های رونیکس، احترام به مشتریان و ارائه کیفیت حداکثری به آن‌ها است. به همین دلیل، نمایندگان خدمات پس از فروش بعد از گذراندن مراحل مختلف آزمون‌های تخصصی و از بین استادکاران خبره و ماهر انتخاب می‌شوند و کلاس آموزشی پایه جهت تعمیر برگزار نمی‌شود؛ اما برای ارائه خدمات حداکثری به مشتریان، نمایندگان خدمات پس از فروش از آموزش‌های تکمیلی این مجموعه برخوردار می‌شوند.

  2. محمد گفت:

    عالی بود❤️

  3. مهدی گفت:

    برای اخذ فروش ابزار های رونیکس باید چیکار کنیم ؟

  4. محمد گفت:

    سلام
    حقوق و مزایا چه طوره؟

    • رونیکس گفت:

      همراه گرامی سلام. می‌توانید با شماره تلفن 0216497 تماس حاصل کنید. کارشناسان شما را راهنمایی می‌کنند.

  5. محمد گفت:

    سلام
    حقوق و مزایا چه طور است؟و چگونه حساب میشود؟

    • رونیکس گفت:

      همراه گرامی ضمن عرض سلام و وقت به خیر؛ جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 0216497 تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی ‌کنند.

  6. علی گفت:

    درود بر شما
    مراجعه و درخواست نمایندگی پس از فروش رونیکس توسط شخصی ک شرایط شمارا دارا باشد
    احترام و ارزشی ک شخص برای کیفیت و سطح خدمات برند رونیکس قایل است را میرساند
    از طرفی پوشیده نیست ک فقط مورد جواز کسب:داشتن سواد نظری و علمی,داشتن گواهی فنی و حرفه ای,تلاش و گذران زیادی از عمر در این حرفه و مطمعناًداشتن تعمیرگاه و تعدادی کارمند
    مورد مصاحبه برای تعیین میزان علاقه شخص ودلیل درخواست نمایندگی معقول…
    باتوجه ب سطح ارزشی ک برند رونیکس برای مشتریان قایل است
    تکرار …منتظر تایید شرکت بمانید در چند مرحله و آزمون تخصصی گرفتن از شخصی ک تعمیرگاه داشتن و جواز کسب داشتنش جزیی از شرایط شماست نوعی بی احترامی ب نماینده یا به اصطلاح سفیر شرکت می‌باشد…
    ب نظر شما کلیه مراحل بالا و چندین بار از منتظر بمانید های ذکر شده بالا یا حتی آزمون مصاحبه و تخصصی اگر الزامی است با تعیین نماینده ای از سفیران فعلی شرکت در شهر مورد درخواست باعث تکریم نماینده احتمالی اینده شما نمیشود….
    ب امید روزی ک برند ها فقط و فقط ب فکر فروش بیشتر و رضایت مشتری نباشند…
    قبل از خواندن شرایط مشتاقانه مایل ب داشتن خدمات پس از فروش رونیکس بودم…
    بدرود

    • رونیکس گفت:

      با سلام و احترام خدمت شما همراه محترم؛ شرکت رونیکس طبق استانداردهای ایزو موظف به گرفتن تست‌های عملی از متقاضیان محترم در تعمیرگاه مرکزی شرکت است و این موضوع از هر جهتی که به آن نگاه کنید، بی‌احترامی محسوب نمی‌شود؛ چراکه حق مسلم شرکت رونیکس به‌عنوان حافظ منافع مشتریان است که اطمینان حاصل کند شخص متقاضی هم صلاحیت فنی و هم صلاحیت اخلاقی مد نظر را دارا می‌باشد. ضمن اینکه هدف از دعوت حضوری به تعمیرگاه مرکزی به غیر از آزمون عملی، مصاحبه حضوری و توجیه شرایط همکاری هم هست.
      با احترام

  7. علی گفت:

    امیدوارم دیدگاه و نظرم راجع ب مراحل گرفتن نمایندگی قابل رویت عموم بشه….
    باتشکر

  8. حجت الله گفت:

    سلام و عرض ادب
    در شهرستان ما نمایندگی خدمات پس از فروش رونیکس نیست و بنده تعمیرا ابزار ررقی بادی شارژی کارواش و کمپرسور انجام میدهم نمایندگی خدمات پس از فروش نووا NEC و حدید برش را دارم و انجام میدهم
    و باعث افتخار است که نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت رونیکس را داشته باشم

    • رونیکس گفت:

      همراه گرامی ضمن عرض سلام و تشکر از ارسال کامنت؛ شما می‌توانید با واحد امور نمایندگان و شماره تلفن 0216497 تماس بگیرید تا همکارانمان شما را راهنمایی کنند. همچنین می‌توانید شماره تلفن خود را کامنت کنید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند.

  9. ناشناس گفت:

    سلام ارادت یه نمایندگی رونیکس میخواهم بگیرم چه کنیم

    • رونیکس گفت:

      سلام همراه گرامی. شما می‌توانید طبق مراحل این مقاله عمل کنید و یا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 0216497 تماس حاصل کنید.

  10. حامد روشن بخش گفت:

    ابزار آلات رونیکس خوب هست می خوام خرید بکنم

  11. علی محمدی گفت:

    سلام بنده یه باب مغازه تجاری در آدرس جاده ساوه سه راه نسیم شه خیابان ۲۵ متری همت ر دارم اون محل اکثرا در کار تولیدات صنعتی از درب و پنجره گرفته تا مبل و … هستند و نمایندگی فروش رونیکس نداره
    من تعمیرات ابزارآلات بلد نیستم اما دوست دارم در زمینه فروش با شما همکاری داشته باشم علاوه بر مغازه ایی که عرض کردم طبقه بالا هم حدود ۹۰ متر واحد خالی هست که میتونم به عنوان انباری استفاده کنم و میتونم حدود 300 میلیون تومان هم نقدا سرمایه گذاری کنم من 49 ساله دارای مدرک لیسانس حقوق و بازنشسته نیروی انتظامی هستم آیا با این شرایط میتونم نمایندگی فروش بگیرم؟ 09123700591
    با تشکر محمدی

    • رونیکس گفت:

      همراه گرامی با تشکر از کامنت شما.
      جهت شرایط اخذ نمایندگی با شماره تماس 6497-021 تماس بگیرید و با همکاران ما در ارتباط باشید.

  12. حیدریان گفت:

    سلام سه روزه تماس میگیرم برا نمایندگی فروش متأسفانه کسی جوابگو نیست با کارشناس هم که صحبت کردم گفتن داخلی ۱۲۱۲رو بگیرد دو روزه بوق میخوره ولی دریغ از جواب

    • رونیکس گفت:

      همراه گرامی سلام. لطفاً شماره تلفن خود را کامنت کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  13. داود گفت:

    با سلام وعرض ادب
    بنده همه شرایط باز کردن نماینوگیو دارم تعمیرات هم زیاد انجام دادم ولی نمیدونم دوسال سابقه رو چطوری دریافت کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.