- دقیقه 2
- 1260
- 0
به قلم رونیکس
4 اسفند 1399
برند رونیکس در راستای رقابت با شرکتهای تولیدکننده برتر در حوزه ابزارآلات و تحقق اهداف بلند مدت خود وارد بازار ابزارآلات فرانسه شد.
به نقل از روابط عمومی برند رونیکس، این برند توانسته با ارائه محصولات باکیفیت و نیز تأمین قطعات جانبی جای خود را در قلب بازار ابزارآلات فرانسه باز کند.
در این میان شرکتها و برندهای پیشتاز در عرصه فناوری با خلق ایدههای نوآورانه مرزها را جابهجا کرده و بدین ترتیب با ارائه محصولات متنوع در صدد برطرف کردن نیازهای مشتریان برآمدهاند. اما فروش محصولات به شیوههای سنتی، باب میل شرکتهای بزرگ نیست؛ به همین دلیل آنها سعی کردهاند از روشهای بهروز و خلاقانهای برای عرضه محصولات خود در بازارهای بینالمللی استفاده کنند.
«رونیکس» یک برند با تفکری جهانی در حوزه ابزارآلات است که با به کار بستن فناوریهای دیجیتال و بازاریابی بهروز، توانسته محبوبیت خود را در میان علاقهمندان به این حوزه گسترش دهد.
بیشتر بخوانید: گزارشی از بزرگترین رویداد صنعت ساختمان کشور؛ رونیکس، یکهتاز صنعت ابزار در نمایشگاه بینالمللی صنعت ساختمان
به گفته «حداد پژوم» مدیر ارشد فناوری اطلاعات رونیکس بازار ابزارآلات ایران و جهان ظرفیتهایی دارد که رونیکس برای ایجاد تغییرات گسترده در این زمینه برنامهریزی کرده است. بر این اساس رونیکس در راستای اهداف بلند مدت خود، توسعه بازاریابی و رقابت با برندهای مطرح در حالی وارد بازار ابزارآلات فرانسه شد که رقیبان، میخ خود را به سختی در این بازار کوبیده بودند.
وی ادامه داد که با این حال رونیکس توانست با ارائه کیفیت بالا، قیمتگذاری مناسب و پشتیبانی گسترده از طریق تأمین قطعات جانبی جای خود را در قلب بازار فرانسه باز کند و بدین ترتیب به رقیبی جدی برای برندهای برجسته جهانی تبدیل شود.
مدیر ارشد فناوری اطلاعات رونیکس خاطر نشان کرد که بخشهای تولید و بازرگانی این برند با همکاری و همراهی پیوسته باعث شدهاند که رونیکس در تولید ابزارآلات قدرتمند و باکیفیت گام محکمی بردارد و بدین ترتیب به روندی رو به جلو در توسعه مداوم و پیشرفت دست یابد.
پژوم یادآور شد که این برند در بازار ایران نیز محصولاتی با همان کیفیت و قدرت محصولات صادراتی ارائه میدهد که این امر مرهون مطالعات دقیق علمی، به کارگیری ایدههای اصیل و خلاقانه و استفاده از فناوریهای مدرن است.
وی با اشاره به تلاشهای تیم کنترل کیفیت رونیکس گفت که این تیم همواره روند تولید، بستهبندی و ارائه محصولات به بازارهای داخلی و خارجی را با توجه به استانداردهای رونیکس مورد ارزیابی و نظارت قرار میدهند که این امر به تداوم کیفیت ابزارآلات این برند منجر شده است.
بیشتر بخوانید: مراحل دریافت مجوز تاسیس نمایندگی خدمات پس از فروش رونیکس
مدیر ارشد فناوری اطلاعات رونیکس افزود که تیم خلاقیت رونیکس تمامی ابزارآلات این برند را متناسب با نیازهای موجود در بازار طراحی کرده است و این رویه پیوسته ادامه خواهد داشت.
رونیکس در حال حاضر خود را به عنوان برندی معرفی کرده که متنوعترین ابزارآلات را به بازار ایران عرضه میکند. این برند تنها دارنده گواهینامه ISO 9001-2008 در صنعت ابزار است که این مهم گامی بلند برای ورود به بازارهای بینالمللی و گسترش صادرات محسوب میشود.
به نقل از سایت ساز و کار درباره برند رونیکس میتوان گفت:
“برند رونیکس همواره سعی داشته تا با مطالعه دقیق ابزارآلات و نیاز سنجی بازار، محصولی با کیفیت و ارگونومیک را ارائه کند و این شاخصها را در تولید تمام ابزارآلات رعایت کند و از این طریق به شعار خود یعنی “کیفیت رونیکس تداوم دارد” تحقق ببخشد.
این برند طیف وسیعی از محصولات با کیفیت با گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001-2008 را تولید کرده که برای انجام کارهای مختلف فنی و تخصصی مناسب است. همچنین این شرکت نمایندگی رسمی برندهای ONCI & JIT در خاورمیانه است.”