رونیکس، بزرگ‌ترین بانک قطعات ابزار ایران

رونیکس، بزرگ‌ترین بانک قطعات ابزار ایران

به قلم محمدجواد تاج الدین

29 خرداد 1402

برندی می‌تواند در بازار ابزار ماندگار شود که اعتماد مشتریان را جلب کند. کیفیت محصولات، استفاده از تکنولوژی روز در ساخت ابزار، قیمت منصفانه، خدمات پس از فروش و قطعات یدکی در دسترس از جمله مهمترین عواملی است که باعث می‌شود مشتریان به یک برند اعتماد کنند.

تجربه ناخوشاید کاربر ایرانی از خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی، مشتریان را به برندهای ایرانی و یا برندهای خارجی و وارداتی بی‌اعتماد کرده‌است. اما رونیکس در سال‌های فعالیت خود توانسته این نگاه را تغییر دهد. خدمات پس از فروش منحصر‌به‌فرد در کنار بزرگ‌ترین بانک قطعات ابزار ایران، کیفیت خدمات رونیکس را ارتقاع بخشیده‌ است.

در این نوشتار قرار است در رابطه با بزرگ‌ترین بانک قطعات ابزار ایران صحبت کنیم؛ بانک قطعات رونیکس!

انبار قطعات رونیکس یا لوازم یدکی
انبار قطعات رونیکس یا لوازم یدکی

بانکی با 34000 نوع قطعه!

اولین و مهمترین ویژگی بانک قطعات رونیکس، تنوع و تعداد قطعات است. رونیکس توانسته بعد از 23 سال سابقه در بازار ابزار، بانک قطعاتی متشکل از 34000 نوع قطعه مهیا کند! این 34 هزار نوع قطعه، از کوچک‌ترین پیچ تا قطعات موتور و پوسته ابزار صنعتی و نیمه صنعتی را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: ارسال قطعات برای نمایندگان خدمات پس از فروش رونیکس در کمتر از ۲۴ ساعت

رونیکس توانسته با تکیه بر این بانک قطعات، خیال مشتریان را از بابت خدمات پس از فروش و سرویس دستگاه‌های خود راحت کند. این بانک منحصر به قطعات ابزار رونیکس نیست؛ بلکه ابزار یدکی برندهای دیگر را نیز شامل می‌شود.

نمایی از تنوع قطعات رونیکس
نمایی از تنوع قطعات رونیکس

ارسال رایگان در کمتر از 24 ساعت به سراسر کشور

تیم قطعات و خدمات پس از فروش رونیکس، در کمتر از 24 ساعت قطعات درخواستی نمایندگان خود را به صورت رایگان برای‌شان ارسال می‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستشان برسد!

این اتفاق میسر نمی‌شد مگر با هماهنگی و کار صادقانه و خستگی‌ناپذیر تمام کارکنان واحد خدمات و قطعات. از مدیران واحد گرفته تا رانندگان و مسئولین انبار. برای رسیدن به این کیفیت و سرعت در ارسال قطعات، ده‌ها نفر تلاش می‌کنند و در آخر ثمره این تلاش برای مشتریان برند است.

سیستم مکانیزه سفارش قطعات و ارسال رایگان، تجربه خوبی برای دیگر برندهای بازار ابزار است تا بتوانند سطح کیفی خدمات خود را افزایش دهند.

ارسال قطعات برای نمایندگان استان ها
ارسال قطعات برای نمایندگان استان ها

نامحدود سفارش دهید!

بانک قطعات رونیکس محدودیت سفارشی برای نمایندگان خود قائل نیست. نمایندگان رونیکس در سراسر کشور می‌توانند بر اساس نیاز و به نسبت تعداد مراجعین خود، تعداد نامحدودی قطعه سفارش دهند.

استراتژی رونیکس بر مبنای شعار «مشتری پادشاه است» استوار شده؛ به این معنی که تمام آنچه در سازمان و زیرمجموعه‌های وابسته به آن در جریان است، در آخر باید به نفع مشتری باشد.

به همین خاطر دست نمایندگان خدمات پس از فروش و قطعات برای سفارش قطعات باز است. نمایندگان خدمات پس از فروش رونیکس همواره در این سال‌ها توانسته‌اند سفیران خوبی برای برند رونیکس باشند. نظم، تخصص، عشق و تلاش پیگیرانه نمایندگان خدمات پس از فروش رونیکس همواره مورد توجه مدیران برند بوده‌است.

رفتار و نظم سازمانی متمایز

اگر قرار باشد برند و یا سازمانی بتواند در طولانی مدت جایگاهش را در بازار حفظ کند؛ نیاز به نظم و رفتار سازمانی متمایز دارد. این رفتار متمایز هم باید در سطح برند و بین کارکنان جاری باشد و هم در رابطه با مشتریان.

برندی در بازار بَرنده خواهد شد که بتواند با شناخت نیاز مشتری و بر اساس احترام به او، برنامه‌ریزی و حرکت کند. رفتار نمایندگان خدمات پس از فروش و قطعات و همچنین کیفیت و کارایی آن‌ها، به صورت مرتب پایش می‌شود تا همواره بر اساس تعریف سازمان باشد.

بیشتر بخوانید: کیفیت خدمات پس از فروش رونیکس اتفاقی نیست!

اجرت عالی برای تعمیرکاران

اجرتی که رونیکس در دوره گارانتی به نمایندگان خود پرداخت می‌کند، به نسبت دیگر برندها، بیشتر است. رضایت و تامین مالی نمایندگان خدمات پس از فروش و قطعات رونیکس، راهی برای بالابردن کیفیت خدمات شرکت در برابر خریداران است.

سهولت دسترسی به قطعات و تعمیرکاران

200 نمایندگی فعال خدمات پس از فروش و قطعات در سراسر کشور و همچنین سهولت دسترسی به انواع قطعه، دیگر مزیت برند رونیکس به دیگر برندهای موجود در بازار ابزار ایران است. نمایندگان می‌توانند برای سفارش قطعات با شماره 6497-021 تماس بگیرند.

کارکنان بخش قطعات رونیکس
کارکنان بخش قطعات رونیکس

کیفیت خدمات پس از فروش و بانک قطعات رونیکس اتفاقی نیست!

خدمات پس از فروش از مهمترین ویژگی‌های یک برند است که می‌تواند آن را از سایر رقبا متمایز کند. خدمات پس از فروش رونیکس و کیفیت سرویس‌دهی این مجموعه به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آن‌ها بانک قطعات کامل، سهولت دسترسی به قطعات و تعمیرکاران، استفاده از سیستم‌های مکانیزه و به روز در تامین قطعات، رفتار سازمانی متمایز و از همه مهمتر کارکنان مجرب و دلسوز و عاشق است.

کیفیت خدمات پس از فروش رونیکس اتفاقی نیست و سال‌ها برای رسیدن به این کیفیت برنامه‌ریزی و تلاش شده‌است. در این راه رونیکس همواره قدردان زحمات نمایندگان خدمات پس از فروش خود در سراسر کشور بوده‌است. متخصصینی که توانسته‌اند موجب ارتقای سطح خدمات به مشتریان این برند شوند.

15 پاسخ به “رونیکس، بزرگ‌ترین بانک قطعات ابزار ایران”

  1. فرفر گفت:

    عالی بود

  2. حسین رضایی گفت:

    سلام من قطعات گیربکس بتن کن 2741 رو میخوام نیستش هیچ کجا

    • رونیکس گفت:

      همراه گرامی سلام. می‌توانید با شماره تلفن 0216497 تماس حاصل کنید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند. همچنین می‌توانید شماره تماس خود را کامنت کنید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند.

  3. مسعود گفت:

    سلام خسته نباشید شرایط اخذ نمایندگی قطعات رونیکس چطور هست فقط قطعات البته ممنون

    • رونیکس گفت:

      همراه گرامی سلام. جهت دریافت اطلاعات جامع در مورد اخذ نمایندگی قطعات، با شماره تلفن 0216497 تماس حاصل کنید. کارشناسان شما را راهنمایی می‌کنند.

  4. پناهی مریوان گفت:

    سلام من بالشتک وآرمیچرمینی سنگ فریزرونیکس مدل۳۱۳۰میخوام۷۲۰وات لطفا اگه موجود هست خیلی نیاز دارم جواب بدید

    • رونیکس گفت:

      همراه گرامی سلام. شما می‌توانید با شماره تلفن 0216497 تماس بگیرید. کارشناسان ما شما را راهنمایی می‌کنند.

  5. پناهی مریوان گفت:

    سلام آرمیچرمینی سنگ فریرمدل۳۱۳۰رونیکس ۷۲۰وات میخوام

    • رونیکس گفت:

      همراه گرامی سلام. لطفاً با شماره تلفن 0216497 تماس حاصل کنید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

  6. ابولفضل زینلیان گفت:

    سلام شارژر باطری دریل شاژی میخواستم

    • رونیکس گفت:

      همراه گرامی سلام. جهت تهیه باتری دریل شارژی می‌توانید به ابزارفروشی‌های سراسر کشور یا فروشگاه‌های معتبر اینترنتی مراجعه کنید.

  7. سعيد گفت:

    سلام ، شلنگ کارواش رونیکس مدل
    PR-0110C میخوام ، لطفأ راهنمایی فرمائید
    ۰۹۱۲۲۷۳۰۳۷۲

  8. کیوان گفت:

    سلام
    باتری پیچ کشتی شارژی مدل ۸۶۱۲ میخواستم

    • رونیکس گفت:

      سلام و با تشکر از ارسال کامنت. همراه گرامی برای تهیۀ این باتری می‌توانید به ابزارفروشی‌های سراسر کشور مراجعه کنید یا با شماره تلفن 0216497 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.