مارکتینگ به سبک رونیکس؛ گفتگوی محمدرضا رامخو راهبر مارکتینگ رونیکس با بازارشناسان

مارکتینگ به سبک رونیکس

به قلم رونیکس

20 فروردین 1404

محمدرضا رامخو، مدیرعامل و راهبر مارکتینگ رونیکس و یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های صنعت ابزار کشور، با نگاهی عمیق و تجربی به مباحث مدیریتی پرداخت. وی که خود را «دانش‌آموخته دانشگاه بازار» می‌داند، با بیش از سه دهه فعالیت در حوزه صنعت ابزار، توصیه‌های ارزشمندی را خطاب به افرادی که در حیطه مدیریت میانی فعالیت می‌کنند، ارائه کرد.

محمدرضا رامخو صحبت‌های خود را با تاکید بر اصل خودشناسی آغاز کرد. به عقیده وی، مسیر موفقیت بدون شناخت توانمندی‌ها، علاقه‌مندی‌ها و شخصیت فردی، مسیری مبهم است. او تاکید کرد که «خودشناسی، درس اول تمام رهبران واقعی بازار است و تنها با شناخت دقیق از خود می‌توان تصمیمات سرنوشت‌ساز مانند انتخاب استاد، مسیر شغلی و باند پرواز را به درستی اتخاذ کرد.»
سازمانی که منابع انسانی را سرمایه اصلی خود بداند و مدیری که فرهنگ کار تیمی را در اولویت قرار دهد، بدون شک در مسیر درستی قرار دارد.

در بخش دیگری، محمدرضا رامخو به نقش کلیدی مدیر میانی در بدنه سازمان اشاره کرد:
«تلاش کنید هم در واحد خود و هم در تعامل با سایر بخش‌های سازمان، تخصص خود را در جهت تحقق اهداف سازمان به‌کار بگیرید. در عین حال، نه تنها آموزش‌پذیر باشید، بلکه آموزش‌دهنده نیز باشید؛ دانسته‌های خود را نیز با دیگران به اشتراک بگذارید و در سازمان خود تسهیم دانش داشته باشید. تسلط بر مهارت‌های منابع انسانی و به‌کارگیری موثر آن‌ها در عمل، از شما یک مدیر میانی اثرگذار و الهام‌بخش خواهد ساخت.»
این جو مشارکتی و کار تیمی (team work)، شالوده مارکتینگ به سبک رونیکس است.

نقش کار تیمی و ذهن برنده در تحقق اهداف سازمان؛ پیام محمدرضا رامخو در سال ۱۴۰۴

در ادامه، وی به موضوع مهم ارزیابی عملکرد اشاره کرد. ارزیابی کمی و کیفی، از دید او، تنها راه شفاف برای سنجش رشد فردی و سازمانی است.
یکی از نکات الهام‌بخش صحبت‌های راهبر مارکتینگ و مدیرعامل رونیکس، دعوت او به ابراز ایده‌ها و نظرات بود. او با لحنی صمیمانه بیان کرد: «از بیان ایده‌هایتان نترسید. همه ما در یک مسیر حرکت می‌کنیم، با یک قلب مشترک، با یک هدف مشخص که همان رشد سازمان و موفقیت آن است.»
محمدرضا رامخو صحبت‌های خود را با آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه به پایان رساند.

یک پاسخ به “مارکتینگ به سبک رونیکس؛ گفتگوی محمدرضا رامخو راهبر مارکتینگ رونیکس با بازارشناسان”

  1. بزرگ مرد گفت:

    درود بر مرد خوش قلب و مهربان ، خدا قوت جناب رامخو عزیز
    خدا انشالله شما را حفظ کنه ، وجودتان سرشار از خوبی و برکت میباشد…
    به امید حق تعالی انشالله روزی برسد در ان مجموعه مشغول بکار بشوم
    مخلص شما 09371405953

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.