برگزاری همایش مدیران فروش منطقه ای برند ابزارآلات «رونیکس»

  • دقیقه 2
  • 1250
  • 0

به قلم رونیکس

28 بهمن 1399

همایش مدیران فروش منطقه‌ای برند ابزارآلات «رونیکس» در روزهای 20 و 21 بهمن در هتل فردوسی تهران با حضور «محمدرضا رامخو» بنیانگذار و مدیر عامل، و تعدادی از مدیران بخش‌های مختلف این سازمان به منظور بررسی فعالیت‌های گذشته و تعیین اهداف سال 1400 رونیکس برگزار شد.
به نقل از روابط عمومی برند «رونیکس»، همایش مدیران فروش منطقه‌ای این برند با حضور مدیران رده بالای این سازمان در روزهای 20 و 21 بهمن 1399 در هتل فردوسی تهران برگزار شد. در این همایش فعالیت‌های انجام شده توسط نیروهای این برند از گذشته تاکنون مورد بررسی قرار گرفت و اهداف سال 1400 آنان ریل‌گذاری شد.
«محمدرضا رامخو»، بنیانگذار و مدیر عامل برند رونیکس در سخنرانی خود با اشاره به دشواری‌های مسیر تأسیس رونیکس گفت که ما این برند را بر اساس نیازهای بازار به وجود آوردیم.
وی ادامه داد که تأسیس رونیکس با خرید امتیاز یا نمایندگی برند خاصی همراه نبود، بلکه این برند، زاده اندیشه و برنامه‌ریزی خود ما است.

بنیانگذار رونیکس با اشاره به فراز و نشیبهای مسیر تأسیس رونیکس گفت که ما از شکست به موفقیت رسیده‌ایم و برند خود را بر پایه پنج اصل کیفیت، تنوع، خدمات پس از فروش، انصاف در قیمت‌گذاری و رفتار سازمانی متمایز بنا کرده‌ایم.
رامخو همچنین افزود که اکنون رونیکس 450 کارخانه در سراسر دنیا دارد و با تولید بیش از 2000 محصول متنوع و صادرات آن به 48 کشور دنیا نیازهای مربوط به حوزه ابزارآلات را تأمین می¬کند.
«محسن رامخو»، قائم مقام مدیر عامل رونیکس نیز در صحبت‌هایی با تأکید بر اینکه این برند برای انجام فروش ویژه نیاز به بازوهای حرفه‌ای دارد، خاطر نشان کرد که در حال حاضر سیر تکاملی زیرساخت‌های رونیکس از خروجی‌های این سازمان پیشی گرفته است.

از سوی دیگر «پرویز درگی»، رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران و مشاور بخش رشد و توسعه رونیکس در سخنرانی خود تأکید کرد که هرگاه تیم این برند به اهداف خود نزدیک شد، آن‌ها را از خود دور کرد تا به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کند.
وی با بیان اینکه رشدکردن صرفا به معنای علاقه‌مندی به این موضوع نیست گفت که برای رسیدن به اهداف بزرگ باید گام برداشت و هزینه کرد.

مشاور رشد و توسعه رونیکس با پرداختن به مسیر رونیکس برای رسیدن به موفقیت گفت که امروز، رونیکس در کنار 5 شرکت برتر حوزه ابزارآلات جهان ایستاده است.
درگی در پایان صحبت‌هایش با قدردانی از واحد ارتباطات و برند این سازمان افزود که کار این تیم، تحسین شرکت‌های تبلیغاتی بزرگ را برانگیخته است.
به علاوه «حمیدرضا نیکوکار»، مدیر بخش ارتباطات و برند رونیکس در صحبت‌های خود در این همایش گفت که این برند هم-اکنون دارای سه دفتر فعال در آسیای شرقی، خاورمیانه و اروپا است.
وی با اشاره به گستردگی صادرات رونیکس خاطر نشان کرد که لازمه این امر کیفیت مستمر است و در غیر این صورت هیچ برندی نمی‌تواند تدوام داشته باشد.

مدیر ارتباطات و برند رونیکس همچنین در تأیید صحبت‌های مدیر عامل این سازمان ادامه داد که ما محصولات را بر اساس خواست و نیاز مشتریان تولید می‌کنیم و افراد بسیاری تلاش می‌کنند تا محصولاتی باکیفیت تحت استاندارد رونیکس به دست مشتریان برسد.
«مصطفی شکوریان»، مدیر فروش رونیکس نیز در سخنرانی خود میزان موفقیت این برند در شهرهای مختلف ایران را مورد بررسی قرار داد.

وی با تأکید بر تلاش‌های شبانه‌روزی واحد فروش گفت که برنامه‌ها و اهداف بلندی برای سال 1400 داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.