نیروی انسانی رمز موفقیت رونیکس

  • دقیقه 4
  • 1410
  • 0

به قلم مهدی امیربیگی

23 شهریور 1401

عنصر اصلی موفقیت هر سازمانی نیروی انسانی متعهد و متخصص است. اما این تنها رمز پیروزی نیست. عشق مهمترین عاملی است که می‌تواند موفقیت یک سازمان را تضمین کند. جمعه هجدهم شهریورماه، محمدرضا رامخو موسس و مدیرعامل برند رونیکس در جمع همکاران خود از اهمیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و عاشق گفت.

او در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به انتخاب درست شغل توسط هر فرد اضافه کرد:

«کار شما درحال پرکردن بخش مهمی از زندگی و وقت شماست. شما با انجام کار درست می‌توانید در وهله اول خود را راضی کنید. و مهمتر از همه عشق به کار است. اگر عاشق کارتان نیستید باید فکری به حال خود کنید.»

نیروی انسانی رمز موفقیت رونیکس

رونیکس و نیروی متخصص

رونیکس توانسته جای پای خود را در بازار ابزار داخل کشور باز کند. اما این پایان راه نبوده و نیست. حضور در بازار بین‌المللی هدف بالاتر رونیکس بود که به آن دست پیدا کرده است. و این مهم قابل دستیابی نبود، مگر با داشتن نیروی انسانی متعهد و عاشق.

تمرکز و برنامه رونیکس در بخش مدیریت نیروی انسانی موجب شده تا این برند بتواند تحولی عظیم در نوع نگاه افراد جامعه نسبت به بازار ابزار ایجاد کند. نیروی انسانی متخصصی که در زمینه‌های متنوع موجب رشد و تعالی این برند شده‌اند به طوری که رونیکس توانسته به بیش از 90 کشور جهان ابزاری با کیفیت جهانی و قابل قیاس با سوپر برندهای بین المللی صادر کند و این کار تماما با نیروهای نخبه ایرانی صورت گرفته است.

رونیکس و نیروی متخصص

رونیکس؛ برندی برای مردم ایران 

نیروی انسانی کارآمد و نخبه از اساسی‌ترین اصولی است که رونیکس بر مبنای آن استوار شده است. ارزش‌های منابع انسانی در مجموعه رونیکس بر شش اصل استوار است:

  • امانت داری و صداقت
  • مسئولیت پذیری
  • سخت کوشی
  • حمایت
  • حس مالکیت
  • کار تیمی

صداقت، تعهد و تلاش

بدون وجود تعهد و صداقت روابط پایه و اساس محکمی نخواهند داشت. صداقت بالاترین سطح کیفیت در شخصیت انسان است و همینطور در کار یک ضرورت محسوب می‌شود. مسئولیت‌پذیری در محیط کار حرفه‌ای بودن را نشان می دهد. موفقیت‌هایی که رونیکس چه در بازارهای داخلی و چه در بازارهای بین‌المللی به دست آورده است مرهون تلاش و سخت کوشی پرسنل و نیروی انسانی خود است.

رضا رامخو برند رونیکس را نه فقط نشانی متعلق به صاحبین آن دانست که از آن به عنوان نمادی از موفقیت و تلاش نام برد که از آن ایران است و تنها کسانی می توانند در این مسیر موفقیت همراه رونیکس باشند که روحیه ی جنگندگی و خستگی ناپذیر داشته باشند.

رونیکس برندی برای مردم ایران

احترام به عنوان دیگر اصلی که باید مورد توجه نیروی انسانی مجموعه باشد، نام برده شد. در کنار احترام کار تیمی از موارد مهم پیشرفت یک مجموعه است. کار تیمی جسارت و انگیزه تجربه کردن را بالا می برد. کار تیمی باعث می شود افراد در مواجهه با مشکلات به صورت گروهی مشکل را حل کنند و به شکل موثرتری با مشکلات رو به رو شوند.

رونیکس مدیر پشت میز نشین نمی‌خواهد

یکی از تاکیدات مدیرعامل رونیکس در همایش روز بازاریابی، تحرک مدیران بود. رامخو در سخنان خود تاکید کرد که مدیر پشت میز نشین نمی‌خواهد. او بارها گفته که بازار دانشگاه است. زمانی می‌توان در کار موفق بود که بازار را شناخت و در آن حضور داشت.

این روحیه باید در تمام همکاران این مجموعه جاری باشد. مسیر پیشرفت برند رونیکس هم این نکته را تضمین می‌کند. به همین خاطر است که فیلترهای جذب مجموعه بر اساس تحرک، دانش، تخصص، تعهد و عشق به کار بنا شده است.

پیشرفت بر اساس نیاز

رامخو احساس نیاز را نکته اول و آخر پیشرفت رونیکس می‌داند. نیاز به نیروی انسانی متخصص نیز از همان ابتدا در مجموعه رونیکس احساس می‌شد. نیازی که در طول زمان به بهترین شکل ممکن برطرف شده است. امروز رونیکس نه تنها دارای کادری مجرب و متخصص در حوزه فعالیت خود است بلکه در آموزش نیز فعال است.

باند پروازِ رونیکس

صداقت، تعهد و تلاش

آقای رامخو بزرگترین سرمایه برند رونیکس را منابع و نیروی انسانی آن می داند و معتقد است که نیروی انسانی مهم ترین عاملی است که باعث رشد و پیشرفتِ سازمان می‌شود. نیروی انسانی سرمایه مهمی برای بخش خصوصی است. اگر یک شرکت خصوصی فرایند جذب و استخدام مناسبی داشته باشد و در گام بعدی آموزش‌های لازم را به نیروهای خود بدهد و باند پرواز مناسبی برای رشد و پپیشرفت آنها فراهم کند؛ در نهایت شاهد رشد و مووفقیت مجموعه‌اش خواهد بود.  نیروی انسانی حرفه‌ای و پویا با حفظ ارزش‌های سازمانی، مهمترین عامل رشد و گسترش برند رونیکس هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.