- دقیقه 3
- 10953
- 31 نظر
به قلم محمدجواد تاج الدین
31 خرداد 1402
تعمیرگاه مرکزی رونیکس در خیابان حافظ، خیابان جامی، نبش بنبست افشار، در ساختمان مرکزی این برند واقع است. این تعمیرگاه با بیش از 30 متخصص مجرب و کارآزموده، آماده ارائه خدمات به مشتریان رونیکس است.
اما ویژگی تعمیرگاه مرکزی رونیکس چیست؟ اگر ابزاری نیاز به سرویس داشته باشد، مشتریان چطور میتوانند برای تعمیر دستگاه خود اقدام کنند؟
در این نوشتار به سوالات بالا پاسخ میدهیم.
6497؛ راه ارتباطی مشتریان با رونیکس
اگر ابزار شما به هر دلیل نیاز به سرویس داشته باشد، در قدم اول میتوانید با شماره 6497-021 تماس بگیرید. همکاران ما در رونیکس هیچ تماسی را بدون پاسخ نمیگذارند.
مشتریان میتوانند با تماس با شماره خدمات پس از فروش رونیکس، شرکت را از درخواست خود مطلع کنند. همکاران ما در بخش صدای مشتری در این مسیر راهنمای شما هستند.
پیک رایگان خدمات پس از فروش در شهر تهران
رونیکس برای مشتریان تهرانی که ابزارشان دچار ایراد شده، پیک رایگان در نظر گرفته است. یعنی کسانی که در محدوده شهری تهران زندگی میکنند؛ در صورت اعلام نیاز به سرویس ابزار میتوانند از این قابلیت استفاده کنند.
در صورت خواست مشتری، شرکت برای دریافت ابزار اقدام میکند. البته مشتریان میتوانند برای تعمیر ابزار خود، به صورت حضوری هم به تعمیرگاه مرکزی رونیکس مراجعه کنند.
بیشتر بخوانید: کیفیت خدمات پس از فروش رونیکس اتفاقی نیست!
دریافت ابزار و ثبت در سیستم
نوبتدهی و لیست انتظار تعمیر ابزار در تعمیرگاه مرکزی رونیکس و دیگر مراکز خدمات پس از فروش این برند، به صورت مکانیزه انجام میگیرد.
بعد از دریافت ابزار، دستگاه شما در لیست انتظار قرار گرفته و وارد چرخه تعمیرات میشود.
انتخاب متخصص تعمیرات
در مرحله بعدی، سرپرست تعمیرگاه مشخص میکند کدام متخصص، تعمیر دستگاه شما را بر عهده بگیرد. تاکید بر این نکته ضروری است که تمام کسانی که در تعمیرگاه مرکزی رونیکس و دیگر مراکز خدماتی این برند در سراسر کشور حضور دارند، استادکارند!
متخصصین حاضر در رونیکس به صورت مداوم و بر اساس معیارهای شرکت دورههای آموزرشی میگذرانند و نسبت به تمام ابزار شرکت اطلاع کاملی دارند.
تعمیر و تست دستگاه
بعد از مشخص شدن استادکار، تعمیر دستگاه شما آغاز میشود. با توجه به تعداد متخصصین و امکانات موجود در تعمیرگاههای رونیکس، این عمل در کمترین زمان ممکن انجام میگیرد.
بعد از عیبیابی دستگاه، هزینه موارد خارج از گارانتی به مشتری اعلام میشود و در صورت خواست او، سرویس دستگاه انجام میگیرد.
بعد از تعمیر دستگاه، نوبت به تست و اطمینان از سلامت دستگاه میرسد. هیچ ابزاری قبل از تست و آزمایش از تعمیرگاه رونیکس خارج نخواهد شد.
تحویل ابزار به مشتری
بعد از انجام تست و اطمینان از سلامت دستگاه، ابزار به مشتری تحویل داده میشود. البته مشتریان میتوانند برای دریافت ابزار به صورت حضوری هم به تعمیرگاه مرکزی رونیکس مراجعه کنند.
بیشتر بخوانید: ارسال قطعات برای نمایندگان خدمات پس از فروش رونیکس در کمتر از ۲۴ ساعت
مشتری پادشاه است!
استراتژی و رفتار سازمانی رونیکس بر اساس خدمات به مشتریان پایهگذاری شدهاست. بزرگترین بانک قطعات ابزار ایران با بیش از 34000 نوع قطعه در کنار تعمیرگاههای پیشرفته و استادکاران مجرب و خدمات پس از فروش منحصر به فرد، همه و همه برای افزایش رضایت مشتریان فعالیت میکنند.
در این بین نباید از نقش پر رنگ نمایندگان خدمات پس از فروش رونیکس گذشت. متخصصینی که در تمام این سالها توانستهاند سفیران موفقی برای برند رونیکس باشند. رونیکس همواره قدردان زحمات نمایندگان خدمات پس از فروش که از اعضای مهم خانواده رونیکس هستند؛ است. آنها سفیران این برند هستند که موجب ارتقای سطح خدمات رونیکس شدهاند.
کامل و کاربردی.
با عرض سلام. بنده در قزوین هستم ویک فرزانگشتی دارم که نیازبه تعمیر دارد. آیا میتوانم آنرا برای تعمیر ازطریق پست ارسال کنم و پس از تعمیر هم برایم پست کنید؟ هزینه را هم کارت به کارت ویا آنلاین میپردازم. ممنون
همراه گرامی؛ با سلام و تشکر از کامنت شما؛ جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نزدیکترین نمایندگی به محل سکونت خود، میتوانید در روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 8:30 تا 17:30 و روز پنجشنبه تا ساعت 13:00 با شماره تلفن 0216497 تماس بگیرید و از کارشناسان ما راهنمایی بخواهید. همچنین میتوانید شماره تلفن خود را در همین صفحه کامنت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
واقعا عالی است
سلام
وقت شما بخیر
سه نظام دریل شارژی ۸۶۱۴ قفل شده و سر پیچگوشتی باز نمیشه ازش.
آدرس تعمیرگاه تهران رو میدید که بیام خدمتتون لطفا . احتمالا سه نظام باید عوض بشه ، اونجا قطعات هم موجوده آیا ؟
همراه گرامی سلام. جهت مراجعه به تعمیرگاه مرکزی به آدرس شرکت رونیکس مراجعه کنید. همچنین میتوانید با شماره تلفن 0216497 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.
سلام
وقت شما بخیر
من یک دستگاه مینی فرز دارم که ظاهرا ارمیچر ان خراب شده .میخواستم بدونم . در نزدیکی شهر حسن اباد فشافویه جایی برای تعمییر هست .
ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید
همراه گرامی ضمن عرض سلام و وقت به خیر، رونیکس 193 نمایندگی خدمات پس از فروش فعال در سراسر کشور دارد و تعداد نمایندگیها مدام در حال افزایش است. جهت کسب اطلاعات لازم در مورد نزدیکترین نمایندگی به محل سکونت خود میتوانید با شماره تلفن 0216497 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.
سلام من فارسی بر رونیکس دارم که شدیدا صدا داد تبریز بردم نمایندگی رونیکس برا تعمیر که بعد از تعمیر بازم همون صدا هست وشدید لرزش داره وقتی به تعمیر کار گفتم گفت شرکت این قطعات رو فرستاده همینه که هست
همراه گرامی سلام. لطفاً شماره تماس خود را کامنت کنید تا کارشناسان ما برای پیگیری در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
09149629863 سلمان سلماسی
سلام یک کارواش چند کاره گرفتم یک دقیقه روشن شد و دیگر کار نکرد، اما جاروش روشن میشه،کارواشش کار نمیکنه
همراه گرامی سلام. جهت اطلاع از نزدیکترین مرکز نمایندگی و تعمیرات رونیکس به محل سکونت خود، با شماره تلفن 0216497 تماس حاصل کنید. کارشناسان شما را راهنمایی میکنند.
سلام.من بکس بادی یک دووم رونیکس خریدم العان خرابه…هرمزگان نمایندگی دارید برا تعمیرش..یکجا رفتم گفتن تعمیرنمیکنیم
همراه گرامی سلام. جهت اطلاع از آدرس نزدیکترین نمایندگی به محل سکونت خود میتوانید با شماره تلفن 0216497 تماس حاصل کنید. کارشناسان ما شما را راهنمایی میکنند.
سلام وقت بخیر من ۳ ماه پیش یک دستگاه بتن کن رونیکس خریداری کرده ام مته را که انداختم کارم که تمام شد خواستم مته را در بیارم بیرون نمی یاد و فقط یک کار حدود چند تا جا لوله برق کندم در اراک هستم شما بفرمایید من به کجا مراجعه کنم بتن کن ۲۶. میلیمتری ۲۷۰۱ مشکرم
همراه گرامی با سلام و عرض ادب، کارشناسان ما به زودی با شما تماس میگیرند.
سلام وخسته نباشید من لرستان هستم یه دریل هیلتی دارم میتونم از طریق پست براتون ارسال کنم تعمیر بشه بعد با پست دوباره برام بفرستین ممنون میشم راهنمای کنید
همراه گرامی سلام و عرض ادب. اگر ابزار شما چکش تخریب رونیکس است، میتوانید برای اطلاع از نزدیکترین نمایندگی به محل سکونت خود و تعمیر دستگاه، با شماره تلفن 0216497 تماس حاصل کنید. کارشناسان شما را راهنمایی میکنند.
سلام وقت بخیر یه دلر شارژی دارم 20وات بطریش تموم شد زدم به شارژ ولی بعدش دیگه کار نکرد
سلام یک دریل چکشی رونیکس ۲۷۰۰ خریدم الان از جایی پوسته بالشتک شکسته است شامل کارت گارنتی برای تعویض میشود یا نه
سلام من یک پیچگوشتی شارژی دارم که خیلی دوسش دارم خودم دست دوم خریدم متأسفانه مدار برقیش خرابه. نمیدان کجا ببرم برای تعمیر لطفان راهنمایم کنید ممنونم ِساکن شهر ری هستم 09362238012 پوری هستم
همراه گرامی سلام. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.
سلام من یک پیچگوشتی شارژی رونیکس دارم که خیلی دوسش دارم مدار برقی داخلش اسیب دیده امکانش هست تعمیر بشه .من ساکن شهر ری هستم 09362238012 پوری هستم ممنون از شما
همراه گرامی سلام. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.
سلام وقت عالی بخیر وخوشی بنده امید مالی هستم ازشهرستان بناب یک عدد تراز لیزری دادم چه طور میتونم اونو بفرستم برای تعمیر با جابجایی خطا میده توی خط عمودی باتشکر ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام باطری دریل شارژی رونیکس c8012میخواستم چطور واز کجا تهیه کنم
اگر میشه لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون میشم
مخاطب گرامی سلام؛
برای تهیه باتری دریل شارژی میتوانید به ابزارفروشیهای سراسر کشور مراجعه کنید یا با شماره تلفن 0216497 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. با تشکر.
سلام.آقامن.یک.سشوار.صنعتی.دارم.تازه.خریدم.کلید.دورکم.ازکار.افتاد.تهران.هستم.افسریه.لطفآ.راهنمایی.کنید.ممنون
سلام
وقت بخیر
بنده یک دریل شارژی سری ۸۹۰۰ خریداری کردم ، کمتر از یک ساله و بیش از ۲۰ بار استفاده نشده اونم برای مصارف خانگی ، الان وقتی میخوای استفاده کنی روشن نمیشه باید یکبار باطری در بیاری وصل کنی ،اینجوری فقط یک بار میتونی دکمه بزنی روشن بشه دکمه رو ول کنی دیگه روشن نمیشه تا باطری مجدد دربیاری وصل کنی، لطفا رلهنمایی کنید چکار کنم
همراه گرامی سلام. دستگاه نیاز به بررسی دارد. برای دریافت آدرس نزدیکترین نمایندگی به محل سکونت خود با شماهر تلفن 0216497تماس بگیرید تا همکارانمام شما را راهنمایی کنند.