خانواده بزرگ ابزار ایران

خانواده بزرگ ابزار ایران رونیکس
  • دقیقه 1
  • 313
  • 0

به قلم سمانه محمدزاده

25 بهمن 1403

در فرآیند فروش، تنها تولید محصول کافی نیست؛ بلکه مهارت و هنر معرفی، راهنمایی و ایجاد تجربه خرید مثبت برای مشتریان اهمیت زیادی دارد. در این راستا، رونیکس به پاس زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه شاگردمغازه‌ها، هدایایی ویژه برای آن‌ها ارسال کرده است؛ چرا‌که در موفقیت یک برند، علاوه بر کیفیت محصول، همراهی تمامی اعضای این زنجیره، از تولید تا فروش، تاثیر دارند.
این هدایا نشان‌دهنده قدردانی از نقش کلیدی شاگردمغازه‌ها در زنجیره فروش، ارتباط موثر با مشتریان و تبدیل آن‌ها به مشتریان وفادار رونیکس است. رونیکس بر این باور است که شاگردمغازه‌ها تاثیر مستقیم و چشمگیری بر رضایت مشتریان و انتخاب ابزارهای مناسب دارند.

گردهمایی رونیکس | فرصت طلایی، مجالی برای بررسی خط‌ مشی رونیکس

تاثیر شاگرد مغازه ها در فروش و فرهنگ سازمانی رونیکس

قدردانی از همکاران فروش بخشی از فرهنگ سازمانی رونیکس است و این برند همچنان در تلاش است تا ارتباطی موثر و مستمر با تمامی افرادی که در فرآیند فروش محصولات رونیکس نقش دارند، برقرار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.