
- دقیقه 2
- 217
- 0

به قلم رونیکس
28 اسفند 1403
پیام محمدرضا رامخو مدیرعامل و راهبر مارکتینگ رونیکس، درباره فرصتها و چالشهای سال 1404 منتشر شد. صحبتهای رامخو اینگونه آغاز شد:
«رهبران و مدیران، عاشق چالشهای مختلف هستند و از آنها برای افزایش بهرهوری، رشد و توسعه سازمانشان استفاده میکنند. سال 1404 سال پرچالشی خواهد بود. همه بر سر این موضوع اتفاق نظر دارند؛ اما هر چالشی، برای مدیر و کارآفرین، فرصتی برای رشد و توسعه است.»
محمدرضا رامخو ادامه داد:
«سال 1404 سال تغییر نیست؛ چراکه فرصتی برای تغییر وجود ندارد. شرکت یا سازمانی که شکل گرفته و سنگ بنا و چارت سازمانی خود را از سالها قبل بنا نهاده، نمیتواند استراتژی خود را بهسرعت تغییر دهد. هرچقدر سازمانها چابکتر باشند، واکنشهای سریعتری خواهند داشت. سال 1404 یکی از سالهای خوب خداست که چالشهای بسیار جذابی برای مدیرعاملان و کارآفرینان جنگجو دارد. مدیرعامل میتواند از این فرصت برای رشد و تعالی سازمان، منابع انسانی و مدیران میانی خود استفاده کند. در این قطار، واگن فروش در رأس هرم قرار دارد.»
وی با تاکید بر اهمیت استراتژیهای فروش گفت:
«از دیدگاه من، مدیر هر مجموعه، راهبر مارکتینگ آن سازمان است. تمام تمرکز چنین مدیری باید بر فروش و استراتژیهای فروش باشد. تأمین، تنوع، کیفیت، خدمات پس از فروش قبلاً پایهگذاری شده است. انتخابهای درست در منابع انسانی، شایستهگزینی، شایستهپروری و شایستهسالاری باید تقویت شوند و نقش حائز اهمیتی در عبور از چالشها دارند.»
بیشتر بخوانید: از توسعه فردی تا حال خوب؛ پیام دوستانه محمدرضا رامخو مدیرعامل رونیکس
همچنین، درباره نقش برجسته کارآفرینان در شرایط پرچالش صحبت کرد:
«کارآفرین شبانهروز ندارد. هر روزِ کارآفرین میدان جنگ است. هر روز، فرصتی است که خدا در اختیارش گذاشته تا پیشرفت کند. سال 1404، سال استراتژیهای فروش است. این سال، سال حفظ، نگهداشت و پیشرفت نیروهای مستعد و توانمند است. سال پیشِ رو، سال کمکگرفتن از مدیران میانی موفقی است که از قبل آموزش دادید و با شما بزرگ شدهاند. چنین مدیرانی، اهداف و استراتژیهای شما را اجرا میکنند.»
صحبتهای محمدرضا رامخو، با آرزوی موفقیت، پیروزی و سلامتی مدیران و همکاران در سال جدید پایان یافت.